Uken som gikk// Jeg trives ikke. Sykdom. Penisbilder. Klessalg ++

//Reklame – annonselenker

Processed with VSCO with p5 preset

Akkurat nå:
Nå sitter jeg bare å venter på at tiden skal gå. Jeg skal straks trene med en venninne og gleder meg faktisk til det. Jeg merker at formen ikke er helt på topp og håper virkelig ikke jeg kommer til å bli syk nå! Noe av det verste jeg vet er å være syk, så det kan ikke skje. Jeg våknet også sinnsykt tidlig i dag, men selvfølgelig klarte jeg å sovne igjen og våkne opp for ikke så lenge siden haha.. Jeg som hadde tenkt til å være våken og kanskje klare å snu døgnet mitt litt. 

Ukens høydepunkt:
Jeg har endelig kommet igang igjen med treningen. Jeg er jo egentlig ikke noe stor fan av å trene, hvert fall ikke alene på treningsstudio. Jeg syntes liksom det blir så kjedelig og jeg blir så fort distrahert når det er mange rundt meg som gjør masse foskjellige ting. Jeg har lenge tenkt på at jeg er nødt til å finne noe som jeg syntes er morsomt, og det tenker jeg fortsatt at jeg må gjøre. Det er jo viktig at man syntes det er morsomt! Enn så lenge går det greit å trene på studio alene, så jeg har heldigvis ikke gått på veggen enda. Vi får se hva som skjer og ta det litt som det kommer! 

Ukens nedtur:
Norge. Jeg trives absolutt ikke i Norge og kjeder meg utrolig mye hver eneste dag her. Eller, vinter er kanskje bedre å si for Norge i seg selv er jo et fint land. Jeg merker det at jeg ikke klarer å være her så veldig mye lenger, det er heller ingenting som holder meg tilbake her. Hvis det er noe som heter født i feil land så er jeg virkelig en av dem. Det gir meg ingenting å sitte her i Norge, jeg blir bare trist og deppa – noe som absolutt ikke er bra! 

Ukens irritasjon:
Selvom jeg har sperret Snapchat, hemmelig nummer, og er veldig forsiktig med hva jeg åpner av meldinger på Instagram klarer folk å gjøre meg irritert med penisbilder. Før da jeg hadde åpen Snapchat fikk jeg penisbilder flere ganger om dagen hver eneste dag og det er mye av grunnen til at jeg faktisk stengte av snappen min. Noen vil sikkert tro at det er ikke er noe spess å få penisbilder hver eneste dag, men Gud så irriterende det er. Jeg blir faktisk sur og irritert og syntes det er ekkelt. Jeg syntes ikke at det er noe veldig vakkert med en penis og det at jeg blir ”tvunget” til å se folk jeg ikke kjenner sin er ikke morsomt i det hele tatt. Jeg skjønner ikke hva gutter tenker når de sender et bilde av penisen sin. Tror dem jeg blir glad og syntes det er skikkelig sexy? Jeg blir faktisk fysisk kvalm. 

Ukens tanke:
Jeg må selge klærne mine snart. Jeg har alt for mye klær som jeg ikke bruker og det tar opp så sykt mye plass i skapet. Dere aner ikke hvor mye jeg faktisk sliter med å finne klær i skapet, alt ligger i hauger og det er skuffer jeg sliter med å få opp. Skikkelig irriterende! Så jeg er nødt til å sette av hvert fall en dag til å rydde i klesskapet og legge ut en del klær til salgs. Jeg kommer nok til å legge det ut på appen Tise, så det er bare å legge meg til der. Jeg har jo vurdert å rydde i skapet i flere uker om ikke mnd så jeg må virkelig komme igang der. 

Ukens antrekk:


SPORTS BH – ZALANDO HER. TRENINGSTIGHTS – ZALANDO HER

 Processed with VSCO with b1 preset
LIGNEDE BODY – BUBBLEROOM HER.

Ukens mest leste innlegg:

SVAR PÅ DERES SPØRSMÅL OM SEX, MENSEN, PUBERTETEN, PUPPER, KROPP +++ 

BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN – JEG SER HELT JÆVLIG STYGG UT..

HVORDAN HAR JEG SÅ MYE PENGER? SLIK HAR JEG PENGER TIL Å REISE.
 

19 kommentarer

Siste innlegg