Bursdagsgaven min fra Martine – HELT SYKT

Hallo alle mine fine♡

Nå er det en stund siden jeg hadde bursdag og det er et par som fortsatt lurer på hva gaven min fra Martine var. Som jeg har sagt ble jeg utrolig glad og veldig overrasket over gaven og kan ikke vente til vi faktisk skal reise sammen. Jepp, jeg fikk faktisk en reise i bursdagsgave fra Martine, en reise til København. Gud som jeg gleder. Jeg har vært i København en gang i hele mitt liv og da var jeg liten så jeg husker ikke så veldig mye av byen. Jeg vet at det er utrolig fint der så jeg er helt sikker på at denne lille turen kommer til å bli helt fantastisk selvom vi ikke skal være borte så veldig lenge. 

Som de fleste helt sikkert vet er jo Martine i Mexico akkurat nå og kommer ikke hjem før om lenge så det er en stund til reisen skjer. Vi skulle jo egentlig reise nå i desember, men det ble det dessverre ikke noe av så det blir når Martine kommer hjem i mars en gang. Jeg syntes det er så utrolig kult og ikke minst koselig at vi nå snart skal reise sammen bare vi to. Nå har også snart Martine bursdag så jeg er nødt til å finne på noe like kult å gi til henne i bursdagsgave. Det skal jeg nok klare, men slike ting er alltid så vanskelig! 

15 kommentarer
    1. Jeg syns d er litt rart at du er borte i syden liksom og Martine og aleks er i Mexico og skal være der i 2 månender akk når innspillingen av pærra er😂syns bare d er litt mistenkelig😂tror kanskje dere 3 er med på pærra❤️😂forresten elsker deg og d du gjør❤️

    2. Som det står i Isabelle?s forrige innlegg så får de bare en tlf til å ta bilder med, og hun blogger jo om at hun er i Karibien!

    3. Det blir hyggelig! Bare å glede seg😱❤️Når hat Martine b-dag? Elsker bloggen din!!! Tusen takk for at du lærer meg så mye ting om pubertet osv…så mye bra inlegg😍Stå på videre. Du, Martine og Aleksander er forbildene mine(Aleksander: Personlighet altså…er jo jente😂😂)

    4. Kan du gi meg ett tips til en gave jeg kan kjøpe til mamma. Når det er morsdag. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    5. Kjempe fin gave! Tips til Martine: ha en ?bli ny dag med meg? da kan dere ha spa, frisør+++ alt dere måtte ønsket❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg