Hvordan har jeg så mye penger? – Slik har jeg penger til å reise

Heihei alle mine fine♡

Penger kommer vel aldri til å bli et tema ingen snakker om lenger. Hver eneste dag tenker folk på penger, snakker om penger, bruker penger og tjener penger! Penger er utrolig viktig for noen, egentlig for alle – men enkelte bryr seg mer om det. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått spørsmålet ”Hvorfor har du så mye penger? Hva tjener du penger på? Hvordan har du penger til å reise så mye?”. Spesielt nå etter at jeg har reist litt og skrevet at jeg skal reise enda mer fremover har jeg fått de spørsmålene mye. 

Jeg er veldig flink med penger og bruker ikke penger på tull, selvom de fleste kanskje tror det! Det er jo typisk oss jenter å bruke penger på mye tull som egentlig ikke er så viktig. Jobben min er dette, altså sosiale medier og det er det eneste jeg tjener penger på nå. Jeg vil ikke si jeg er rik og tjener massevis med penger, men jeg har så jeg klarer meg og tjener så jeg klarer meg. Sparekontoen min er heller ikke tom da jeg vant penger på Paradise Hotel, ingenting av de er brukt og jeg skal prøve å ha de der så lenge som mulig. Det er viktig å ha litt sparepenger tilfelle det skjer noe. 

Som sagt så er jeg veldig flink med penger og bruker så å si aldri mye penger. Siden jeg kom hjem for eksempel så har jeg ikke dratt kortet på annet enn litt mat og småting som jeg trenger. Jeg bor også hjemme så har ikke utgifter når det kommer til leilighet. Dette året har jeg bestemt meg for at jeg har lyst til å reise masse og det er også en grunn til at jeg ikke gidder å bruke mye penger her hjemme. Jeg sparer først og fremst til å reise og det er ikke billig. Jeg er veldig heldig som har den jobben jeg har, jeg tjener jo penger selvom jeg sitter på stranden i Karibien og det er jeg selvfølgelig evig takknemlig for! Jeg vil kunne reise i morgen om jeg vil det, noe jeg faktisk kan og det er utrolig kult! 

7 kommentarer
    1. Fin innlegg. Det er greit å ha ekstra penger på sparekontoen i tilfelle det skjærer seg på økonomien.

    2. Hei hva gjorde du før du startet å blogge? Å hvordan utdannelse har du? Ha en utrolig fin dag å helg videre 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg