Reise vlogg – Danser på verdens fineste strand + MASSE SYKT SKJER..

//Reklame – annonselenker

Heihei alle sammen♡

Da var det endelig på tide med en ny video på kanalen til Martine og meg. Denne gangen ble det en vlogg fra da jeg var på ferie i Karibien! Det var så utrolig fint og jeg lengter sånn tilbake. Håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår som du kan finne HER. Det er helt gratis.

ENJOY

 
LIGNEDE SOLBRILLER – NAKD HER
MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – NAKD HER
21 kommentarer
    1. Beklager å komme med en kommentar som ikke hører til innlegget. Jeg bare lurer på hvordan jeg kan finne ut om crushet mitt er singel, uten at han skal skjønne at jeg liker han? Jo selvfølgelig skal han få vite at jeg liker han, men vil vente med å si det. Venninna mi har spurt han også om han er singel, hvor han svarte “jeg er singel, men er ikke singel heller”, så vet ikke hvordan det svare skal tolkes som.

    2. Du burde se kva du går med det ser helt jævli ut ingen går sånn!!når du er i eit varmt lann Koffor går du så naken kledd 😰🤯

    3. Ehm «LOL» du burde være stille å slutte å være så skikkelig buzz kill.. det er greit å være sjalu kjære deg❤️ Elsker deg syykt mye isabelle!! Å er sååå stolt av å ha samme navn som deg!!!😍

    4. Nå blir jeg jævlig irritert slutt å klag på hva folk går med, kan ikke de få gå me hva de vil. Vist hver av en person skulle gått rundt og klagd på hva folk går med så hadde ikke samfunnet fungert, jeg synest ivertfall du har kjempe fine klær❤️❤️

    5. Hei, jeg er litt forelsket i en gutt. Jeg fikk venninna mi til å spørre om han var interessert i noen og han sa NEI men det er kansje fordi han ikke vil si det til noen Hva skal jeg gjøre??? Hjelp, plis svar jeg trenger virkelig hjelpen din Isabelle Eriksen!!! Plis!? Elsker bloggen din❤💋

    6. Kan dere legge ut fler vlogs der dere reiser veldig gøy og se på har sett alle videoen deres❤️❤️

    7. Jeg skal på ferie i sommer, men klarer ikke å bestemme hvor!! Jeg skal til et varmt sted, og lurte på om du hadde noen tips?

    8. Ehm «når du er i et varmt land hvorfor går du så naken kledd»
      …. sier ikke det seg sjølv? Når man er i varme land har man ikke akkurat så lyst til å gå i boblejakke og ulltøy? Man kan gå hvordan man vil og jeg hadde også gått sånn hvis jeg hadde vært i Karibbien eller hvordan man skriver det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg