Music is my religion

//Reklame – annonselenker

 Processed with VSCO with b1 preset

🎼 Mayores – Becky G, Bad Bunny

🎼 I’m a fan – PiaMia

🎼 Wavy – Ty Dolla Sign

🎼 All falls down – Alan Walker, Noah Cyrus

 Processed with VSCO with b1 preset

🎼 Meant to be – Bebe Rexha

🎼 Tip Toe – Jason Derulo

🎼 River – Eminem, Ed Sheeran

 Processed with VSCO with b1 preset

🎼 Body – Loud Luxury, Brando

🎼OMG – Camilla Cabello

🎼 Bodak Yellow – Cardi B

🎼 F.F.F – Bebe Rexha

 Processed with VSCO with b1 presetLIGNEDE BODY – BUBBLEROOM HER

____________________________________________________________

Det var mine favorittsanger som går på repeat her hjemme. Musikk er virkelig en deilig ting, og jeg aner ikke hva jeg hadde gjort om det ikke hadde fantes musikk haha.. Digger at dere elsker musikktips! Enjoy babes♡ 

25 kommentarer
    1. Kan jeg få se bilde av du og Martine da dere var små? Vet ikke om dere kjente hverandre da men ja😂

    2. Du vet du kommer til å bli noe skikkelig stort if you keep up the good work? Du gjør det seriøst bra i sosiale medier. Du er sjuuukt kreativ, det skal du ha! Du er virkelig undervurdert av enkelte, for hvem kan si noe som helst negativt om deg? Du ser først og fremst helt nydelig ut, men det som nesten «irriterer» meg litt, er at du er like nydelig på innsiden!❤️ Du er så godhjerta og jordnær, det er rart du ikke har type! Jeg klarer ikke helt å sette ord på det, men jeg er så starstruck. Og det føles så rart. Jeg kan liksom heller ikke skrive «i love youuu» for du kjenner ikke meg, but I really wish I could. Okei, kjør, i love you❤️ -j15..💕

    3. Altså jeg digger at du legger ut så mange innlegg hele tiden! Du setter deg ned og svarer nesten hver eneste kommentar som kommer inn! Det er sånne bloggere jeg vil lese. Sånne som lager spennende innlegg, er aktive og i tilleg svarer på kommentarer. Jeg digger deg og elsker å lese bloggen din! Stå på! You?re wonderful❤️

    4. Har store pupper selv og lurer bare på om du bruker noe puppeteip når du har slik body? Slik at ikke puppene samles på midten å skaper tidenes kløft liksom xd

    5. Man ser nesten begge puppene dine men bryr meg ikke bare ha det gøy og kos det og vær deg selv❤️ Og stopp og kmt på en liten prikefeil henne må jo få lov til og være seg selv uten at vi skal finne en liten pirker feil eller en feil som ikke finnes en gang:-);-)❤️ Glad i deg Isabell dritt i hva andre sier og mener om deg bare vær deg selv det er det som e viltigst

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg