Ikke kall det en drøm, kall det en plan – Hvor skal jeg neste gang?

//Reklame – annonselenker 

 Processed with VSCO with m3 preset

Heihei alle sammen♡

Som jeg har snakket om veldig mye i det siste så dør jeg etter å reise mer. Dette er året mitt for å reise og jeg skal virkelig bare gjøre og dra dit jeg ønsker. Jeg har et par reiser planlagt allerede, men det er ikke nok. Mitt største ønske er å reise jorden rundt, og besøke så mange land og byer som overhode mulig! Jeg skal virkelig bli et ja menneske og ta sjanser og gjøre akkurat det jeg selv vil. Det er så viktig å tenke på seg selv noen ganger og det skal jeg begynne med nå. 

Jeg skal ikke lenger kalle det en drøm, men en plan. Planen min er å reise jorden rundt, noe jeg virkelig håper jeg kommer til å klare. Det kommer til å ta lang tid og jeg skal ikke på noe backpacking tur, det er hvert fall ikke planen så langt. Jeg må hjemom innimellom, det er nok helt greit for det er lett å bli lei av å leve i en koffert eller i en sekk alt for lenge. Det er så viktig å leve for seg selv og gjøre det man selv ønsker. Det er alt for mange som har drømmer man ikke engang prøver å gjøre noe med. Lev litt på spissen og ta sjanser, det skal hvert fall jeg fra nå av. Livet er kort – lev det!

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with m3 preset
MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – NAKD HER

Det er fult mulig du har vært i et land jeg burde besøke, eller kanskje du har lyst til at jeg skal reise et sted å blogge om det? Uansett hvor jeg reiser så havner jo alt jeg gjør på denne bloggen. Hvor syntes du jeg skal reise? 

41 kommentarer
    1. THAILAND!!! Helt fantastisk land som jeg virkelig unner deg å reise til😍😍 jeg var i hua hin og bodde på loligo resort! Nesten ingen som er med bassenget så du har det så og si for deg selv😻 Typ 3min å gå ned til verdens vakkreste strand med barer og restauranter rett ved💕
      latterlig billig og fantastisk greie folk!

    2. Litt av en plan Isabelle. Du bør besøke London. Jeg har vært der en gang. Utrolig flott by å besøke. 😉

    3. Du burde dra til Parga i Hellas! Det er en kjempe fin by og du kan ta taxi båter fra strand til strand🙂💋

    4. Du burde seriøst dra til Australia!!❤️
      Jeg bodde det i et år da jeg var liten og det et bare så utrolig fint der!!!😍😍❤️❤️

    5. Jeg er rystet over hvor slemme kommentarer d går Ann og skrive til en sp fin og nydelig jente som deg! Du er en fantastisk person og jeg elsker deg og Martine! Folk som sier du er stygg uten sminke er bare musunlig! Jeg syntes d er så teit av folk og alltid skulle hate! Hva er vitsen m å hate ka får man ut av d! Du er i alle fall kjempe pen og du må ikke bry deg om hate du får fordi de bare er musunlig på kroppen din og deg! Håper du kan svare på denne og si hva du mener! Elsker deg Isabell!❤️

    6. Du burde dra til Maldivene! Bare Google det! Er så sykt fint der! Og folkens ikke si så mye slemt til hun! Man kan ikke se noenting nedentil!

    7. Isabelle! Et sted/steder du MÅ reise er øyene mellom Italia og Frankrike. Sicilia, Sardinia og Korsika. Aller tre er ganske like men en av de anbefaler jeg helt sykt. Vet det ikke er så langt og kankje ikke virker så «eksotisk», men det er sååå fint.😍😍. Anbefaler også Thailand. Bare pass på å ikke kom i «charter fella». ❤️❤️

    8. Du burde reise til Kroatia i en øy utenfor Dubrovnik som heter Lopud. Det er sykt fint der ingen biler kort til alt het turkist vann og god mat💗😍er der hver sommer❣️Det er helt perfekt✨❣️Håper du ser denne kommentaren💘

    9. Hva skjer med at folk zoomer inn for å se at badedrakta er gjennomsiktig? Hva er vitsen? Virker som folk prøver å finne feil. Ikke bry deg, de er bare sjalue og rakker ned på deg for at de skal føle seg bedre! Du er en fantastisk person, håper du ikke tar til deg all haten og tar det personlig ❤❤

    10. Mallorca, Cala ratjada, hotell parque nereida, det er vakkert der, helt fantastisk det er utsikt til det fantastiske havet og stranden og byen er ikke langt unna, Bare et tips❤️
      Love you💕 xoxo Gossip Girl❤️😂😂

    11. DU BURDE VIRKELIG REISE TIL: Bali, Bora Bora, Thailand (phuket) eller st.martin!!! Har vært alle stedene og de er alle helt suuuupre! Anbefales viiirkelig!

    12. loveee you Isabelle, er en sykt stor fan av både deg og Martine. Ikke bry deg om haters , de er bare sjalu fordi du er mye penere enn dem♥️ fra Kristine / jeg vet du ikke kjenner meg

    13. Om du vill dra til en plass som ikke mange andre drar til så anbefaler jeg Brasil, Amazonas i President figureido. Da må du fly til Manaus i Brasil for å komme deg dit. Lover deg en opplevelse for livet! Google it 😻

    14. NICARAGUA! Var der en måned i fjor. Den beste opplevelsen i mitt liv. Dra til leon, der studerer også flere nordmenn. Det er sykt bra fester der! Og sykt fine strender. Når du er i Nicaragua bør du også ta føyet fra managua (hovedstaden) og over til corn Island. Veldig pent. Få med deg noen som er glad i å oppleve litt. Fordi det er det! Ta en tur til de fattige strøkene også, fælt å se, men virkelig verdt turen. Var selv mest i esteli, men det passer ikke for en ferie da. Så vil anbefale leon, og kanskje bo ved stranda

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg