Fuck Google, SPØR MEG // SEX, KROPP, PUBERTETEN ++

SPØRSMÅLSRUNDE // SEX, KROPP, PUPPER, PUBERTETEN ++

Hallo alle mine fine♡

Etter at jeg la ut innlegget ”Mitt sexliv” har jeg fått masse meldinger, kommentarer og spørsmål om akkurat dette med sex, kropp, puberteten osv. Det er tydelig at det er mange som lurer på forskjellige ting. Jeg har derfor bestemt meg for å prøve å svare så godt jeg kan på alle deres spørsmål. Det er mange som ikke tør å spørre foreldre, lærere og venner noe jeg forstår veldig godt. Det gjorde ikke jeg heller da jeg var yngre! 

Derfor mine venner kan dere spørre meg anonymt om alt du lurer på når det kommer til sex, kroppen, mensen, puberteten osvosv. Jeg skal prøve å svare på det dere lurer på så godt jeg kan. Jeg sier ikke at jeg er noe levende leksikon, men jeg skal svare så godt jeg kan på absolutt alt! Legg igjen en kommentar i dette innlegget med alt det du lurer på så skal jeg få svart i et eget innlegg litt senere. Lykke til, vi blogges babes♡

♡♡♡

SPØR MEG OM ALT DET DU LURER PÅ OM SEX, MENSEN, KROPP, PUPPER, PUBERTETEN ++ 

231 kommentarer
    1. de fleste sier at de blødde under første gang de hadde sex.og at dt gjorde vondt. Og jeg vet at det gjør vondt. Men blødde du når du mista jomfrudommen din og gjorde det vondt?

    2. Jeg har fått mensen å den varer i 1 uke å det er veldig mye:( jeg går også på handball og da er det veldig vanskelig å røre på seg… jeg vil bruke tampong men det gjør veldig vondt og sette den inn, kan du hjelpe?

    3. Hei, lest bloggen din lenge❤️ Jeg shaver men tør ikke å si d til foreldrene mine. Hvordan skal jeg få sagt d? Lurer syykt…

    4. Hei, jeg er en jente på 13 år og har hatt mensen i et halvt år nå. Og jeg tørr ikke å prøve tampong for jeg er redd for at den skal sitte fast. Sitter tamponger fast? Og gjør det vondt å sette den inn og å ta den ut igjen? Håper på svar❤️ Elsker ytkanalen til deg og martine!❤️❤️😘

    5. Er det normalt at penisen ikke kan gå «inn» om du er for trang? Jeg er livredd for at det skal skje og den kleine stemninga etter… Har det skjedd deg før?

    6. Fikk mensen for en uke siden. (blir 13 snart) Første gang jeg hadde det trodde jeg at jeg skulle bli LITE, men serr jeg måtte bytte bind to ganger om dagen! Hva skjer med det!!?

    7. Ikke et spørsmål men stå på Isabelle💕 du er en drit kul jente og jeg elsker deg💕 Jeg liker hvordan du bare lar haten «skrelle av deg»

    8. Jeg blør såååå mye når jeg han mensen (12 år) jeg er sååååå lei og lurer på når det er innafor og starte med p-piller og om det gjør at man ikke blør så mye?❤️❤️Loveuu

    9. Er det 100% sjangse for at man ikke blir gravid når man går på p-piller? Livredd for å bli gravid, så må bare være sikker

    10. Hva syns du om analsex? Har du hatt det mye før, hvordan føles det av egne erfaringer? Noen har gjort det mye og syns det er digg, og noen ligger bak og synes det ikke er det.

    11. Hei, er drit forelska i en fyr, men han er 00 og jrg er 03. Tror kanskje han liker meg, men jeg er 3år yngre og føler jeg er for liten for han. Selv om jeg er drit forelska i han ..Hva skal jeg gjøre?

    12. Jeg er redd for å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal syntes det lukter skikkelig ille nedentil.. Har du tips?

    13. Hvordan skal jeg si til pappa at jeg har fått mensen?<3 Har ikke fått det enda, men jeg lurer på hvordan jeg skal si det når jeg får det💕(må si det til pappa, ikke mamma fordi hun er død) Må bare si at jeg elsker deg, i går satt jeg å grein fordi jeg savnet mamma, men så så jeg på YouTube videoen til deg og Martine og i neste øyeblikk satt jeg å lo<3💕

    14. Har nettopp fylt 14 og har ikke fått mensen enda. Mamma og søsteren min fikk det når de var 12! Er jeg unormal og tenk hvis jeg aldri får mensen😫😫

    15. Hvordan kan man unngå å blø under første sex? Eller sex generelt, for i følge min religion må man være jomfru altså blø under første sex, og hvis ikke så blir det et stort problem.

    16. Jeg er 13 og mista jomfrudommen min. Det var ikke så vond første gangen, men jeg er skikkelig redd for om det kommer til å gjøre vondt senere…. og jeg er jo 3 år under den sexuelle levealderen, så jeg vet ikke hva jeg skal si til mamma når hun finner ut sv det

    17. Har veldig mye smerter og blør mye (bruker grønne o.b, må bytte hver 2. Time) og lenge (over en uke) når jeg har mensen, er det beste å begyne på p-piller da? Eller har du noen bra hacks?

    18. Hei har hatt mensen en god stund nå, bruker alltid bind siden jeg ikke tørr å ta inn tampongen fordi det gjør så sykt vondt hver gang jeg prøver, kan du hjelpe?

    19. Jeg vet d e rart men jeg vil ha større rompe og pupper kordan kan man få d? Rart spm men håper på svar

    20. Hvordan skal jeg fortelle noen at jeg har mensen? har nettopp fått det,men jeg tørr ikke si dt til mamma eller noen, jeg synest det er litt flaut:/

    21. Jeg har veldig lyst til å ha sex, men jeg vet liksom ikke helt hvordan:( altså hvordan bygger man opp til å ha sex? Er 15 om en måned:)

    22. Hvordan er egentli sex, for sex er jo en deilig og naturlig ting, men når jeg har sex så føles dt bare ut som at dt er noe irriterende som er der å vil ta det ut, hahaha, men følelsen etterpå er ikke til å beskrive hvor deilig den er, men er det sånn dt skal føles?

    23. Er det 12?års grense på å ha sex med kondom ?? Det stod på VG at det var det?❤️🧐PS:stoooor fan av deg om Martine!!💋jeg ser på yt kanalen deres hele tiden💍💛❤️😍

    24. Nå Skal jeg være helt ærlig med deg,Isabelle. Jeg synes at du er awesome!<3 Du er jo selve stjærna!🤩 alltime fan av deg!💗
      Masse love!❤️

    25. Jeg er fyller 18 år i år. Jeg har ingen erfaring med gutter, klining og sex og sånn. hvordan kan jeg flørte med gutter? Er så redd for at de skal le av meg, siden jeg ikke aner hva som forventes

    26. Hei, jeg lurer på hva ville du gjort hvis exen din Hadde sagt at han fremdeles likte deg og du lukten han tilbake? Jeg klarer ikke finne ut hva jeg burde gjøre…

    27. Hei. Jeg har et ganske stort problem akkurat nå. Jeg holder på en fyr som jeg liker kjempegodt, problemet er bare at jeg liker en annen fyr også, og de to kjenner hverandre ettersom begge spiller på samme fotballlag. Han jeg ikke holder på med har jeg likt i over 3 år nå, men følelsene mine der har alltid vært blanda gjennom perioder. Jeg er ikke en veldig god forklarer, men håper du forsto mesteparten av det! Har du noen tips til hva jeg kan gjøre? Ligger også oppe veldig mye seinere enn det jeg burde å tenker på dette.. Digger bloggen din og yt kanalen til deg og Martine. Ilu <333

    28. Vêr så snill å svar på dette🙏🙏 Hvordan vet du om en gutt liker deg?❤️Elsker bloggen din å elsker dei, du er mitt største forbilde❤️😊

    29. Jeg måååå ha hjelp! Jeg liker en gutt, jeg har alldri sett han før men snakker drit mye m han på snap, han er veldig snill mot meg og og sier komplimenter til meg. Men kordan kan jeg finne ut helt sikkert om han har følelser for meg og. Eller komme over han siden han bor så langt vekke?

    30. Tusen takk!💗 Du er som en storesøster for alle som lurer på kropp osv… Dette her er bra Isabell💗Når fikk du mensen? Hvor lenge har du mensen?

    31. Hei! Elsker bloggen din btw<3
      Det er en jente i klassen som prøver og sjefe over folk hele tiden! Og når vi lssm sier hun skal slutte så blir hun en dramaqueen og gjør så vi får kjeft! Hva skal vi gjøre? Vi har jo liksom prøvd alt..
      (Jente 11 år)

    32. Har faen meg ikke fått mensen på drita lenge og fikk det for en stund siden fikk det i november kanskje sist og da hadde jeg ikke fått det på 4 mnd hva faen skjer?

    33. Hei. Har du noen ide på hvordan man kan få crushet mitt lit å like meg?
      PS elksker bloggen din❤️

    34. Hei har fått mensen og lurer på hva jeg kan gjøre når jeg skal ha bad? Vil ikke bruke tampong og er redd for at når jeg går ut i vannet så begynner blodet å gå ut i vannet

    35. Jg har mensen og jg har kommet ganske langt i puberteten . Jg r 12 år , blir 13 i SEP.. nesten alle guttene i klassen r virkelig på alle jentene i klassen og spør alltid om de har fått mensen og sånt og da blir jg så flau siden jg har mensen .. og jg blir også sjiiikkelig redd for at jg skal blø gjennom på stolen i klasserommet .. værsåsnill Isabelle hvordan skal jg gjøre så at jg ikke skal blir redd når jg sitter i klasserommet ?❤️ Bbyy

    36. Jeg shaver under armene og har lyst på beina. Men i hovedsak under armene, håre der vokser så sykt fort… jeg tør ikke å si det til mamma, fordi jeg er bare 10-år og da er redd for at hun skal si at jeg er for ung. Jeg mister litt av selvtilliten om jeg ikke shaver det vekk, jeg klarer ikke å tenke på noe annet, jeg kan ikke ta opp armene fordi da synes det veldig… jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre? Vær så snill å hjelp meg, uansett hvordan..

    37. Hei, jeg er en jente på 12 år:)) jeg har fått mensen å hadde utflod før mensen men jeg har det samtidig å etter mensen!! Jeg må gå med truseinnlegg hele tiden! Uten å få våt truse:/ jeg orker ikke mere! Hva kan jeg gjøre? Er dette normalt?

    38. Jeg r 12 år og snart begynner jeg på ungdomsskolen. Guttene som jeg kjenner er snille ( mange av dem) men umodne og skjønner ikke jenter. De tar liksom for gitt at vi skal bli sammen med dem, og når vi gjør d så leker de med følelsene våre. Og mange jeg kjenner tror jeg føler kroppspress og at man skal se sånn og sånn ut for å bli akseptert. Hva skjer på ungdomsskolen da?

    39. Hei jeg er en jente på 13 år å liker en gutt,men jeg vet ikke om han liker meg.Fins det noe tips/tegn til at han liker meg?

    40. Vist du holder på med en gutt også begynner bestevenninna å holde på med samme gutten bak ryggen din hva ville du gjort da?

    41. Sprm til girl talk: jeg har fått hår alle stedene uten om armhulene .er det farlig .har ikke lyst på det men er litt red …er jeg syk 😦

    42. Hei Isabell❤️ jeg har ett stort problem😭, jeg liker en gutt som heter Henrik og han er ett år større enn meg , men jeg aner ikke hva jeg skal skrive til han på Snap for at han skall like meg bedre.

    43. Jeg blir femten år i år og føler meg klar og vil ha sex, men er redd for å skuffe foreldrene mine hvis de finner det ut… hva gjør jeg?!

    44. Når eg det normalt å begynne å shave seg for jeg har lyst å gjøre det men tør ikke å si det til foreldrene mine

    45. Hvordan kan jeg fortelle pappa at jeg har mensen moren min er død og det er kleint og fortelle det til pappa?

    46. Hei, jeg har lyst å ha sex, men vet ikke hvordan prevensjonsmidler jeg bør bruke.. er det nok å bare bruke kondom får å hindre å bli gravid eller må p-piller eller p-stav også brukes?

    47. Hei❤️jeg lurer på når det er vanlig å få mensen??PS:Du å Martine er bare best❤️Kan dere ha meetup i Hønefoss??

    48. Hei Isabell! Jeg har aldri hatt sex før… så jeg lurer på gjør det vondt første gangen? Blir det deilig når du har hatt sex for 3 gang?

    49. Hei, jeg fikk mensen i desember og jeg skulle egentlig ha hatt det nå, men jeg gidder ikke å bruke bind når jeg ikke har det men jeg er veldig redd om jeg plutselig får mensen på skolen;(( Jeg er bare 12 år, og jeg tør ikke å si det til vennene mine om at jeg har fått det, fordi de driver å sier det rundt. Og spesielt i garderoben når jeg hadde mensen turte jeg ikke å ta av trening shortsen før alle hadde gått ut…Som du leste bruker jeg treningshorst og er spesielt redd om den kommer uten at jeg vet det, håper du har noen tips;)) Stor fan❤️❤️ Du får ha en god tirsdag;))❤️❤️

    50. Hva ville du gjort vis ein komm å kyssa dag som du synest var kjekk og du ikkje kjente og hvorfor tok du son at du får større lepper du va ganske fin da også??ilu so Match LOVE U1💖💞

    51. Tørr ikke å ha sex med kjøresten!! Hvordan blir jeg liksom klar til å ha sex? Og hva burde man gjøre rett dør man har det? Burde man gå på p-piller eller er kondom nok?? Hjelp Plis:) ELSKER bloggen sin sykt mye❤️❤️❤️

    52. Hei, jeg lurte på et spørsmål angående kropp. Jeg har veldig smale hofter! Har du noen tips for å få større? Jeg er fjorten år og ganske tynn, kanskje jeg må legge på meg? Eller kommer det bare til å komme med tiden?

    53. Er det rart at moren min fikk mensen når hun var 8-10 og jg er snart 12 og ikke har fått det?? Er skikkelig redd for at jeg ikke mesen fordi jeg pleier også å holde meg når jeg må tisse ++har hatt urinveisinfeksjon er skikkelig redd håper du vil svare?<3

    54. Er det normalt å få mensen når man er 10 år gammel? Jeg har slitet med dette og jeg er den eneste i klassen som har fått det😭 Dette er vanskelig! Elsker bloggen din!

    55. Er mensen vondt???
      Jeg har ikke fått det og jeg gruer meg😭😭
      Og hvorfor får man det?? Mvh jente 11

    56. Jeg har begynt å få utflod og det er skikkelig ekkelt. Og jeg har gym på torsdag og jeg er redd for at noen skal se det😕 Og så føler jeg at jeg er den eneste…

    57. Hei! Mine kjønnslepper er uvanlig store… hva tenker du er vanlig og vil det bli et problem når jeg har sex ?

    58. Jeg er redd for å ha sex fordi mange sier det gjør vondt, er det noe å være redd for? Er også redd for å sette inn tampong fordi jeg føler meg for trang så får den ikke inn, og mange sier det gjør vondt å ta ut?

    59. Hei jeg har noen spm☺️ 1. Hvor har du kjøpt de prikkete buksene?
      2.hvor er øredobbene fra?
      3. Har du vært sammen med en pakistaner på ungdomsskolen?
      Du er kjempe pen😍💯

    60. Var det vondt å ha sex for første gang?? Og er det farlig å ha sex når man eg 12 år gammel😶??

    61. Er det mulig jeg ikke kommer inn i jenter dersom de er for trange, isåfall hvordan kan jeg unngå at det blir kleint?

    62. Hvordan få en gutt til å like deg, men du tør ikke snakke med han.
      Håper å svar.❤️
      PS: elsker deg og Martine❤️

    63. Jeg er 12 år og har ganske mye hår på leggene mine. Det er ikke mørke men lyse hår, men er ikke så pent.. jeg lurer på om visst jeg shaver, kommer jeg til å få mørke hår da? Burde jeg shave eller bare bruke en tights? På forhånd takk <3

    64. Er det normalt å ha sex cirka tre ganger i uka når du er 13? Jeg er 13 det er kjæresten min også. Han er veeeldig keen på sex, jeg syntes at det er gret at han spørr om å ha sex men noen ganger blir jeg bare sååå sliten! Hva skal jeg gjøre?

    65. Er det normalt at penisen ikke kan gå «inn» om du er for trang? Jeg er livredd for at det skal skje og den kleine stemninga etter… Har det skjedd deg før?

    66. Hei elsker bloggen!!! Sellom du får masse hat virker det ikke som om du rykker en finger nesten en gang og stå på videre!forresten du er veldig pen uten sminke<33

    67. Spørsmål: hvis man fingrer seg selv og tenker på noe seksuelt og føler seg bra, er det masturbasjon da? 🙂

    68. Hei Isabelle, det er en gutt som er sikkelig rar mot meg, han tar i håret mitt, spør om klem, jeg satt på gulvet og så på ukeplanen og så kom han med hodet over meg og mer… hjelp meg jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

    69. Har du noe tips til hvordan man kan unngå å blø igjennom? Siden d har kjedd med meg i klasserommet og det kom på stolen. Det var såååå flaut. Hun som satt ved siden av meg så d, men jeg latet som ingenting. Heldigvis var det snart friminutt og jeg sa d til læreren min. Heldigvis hadde vi ikke vikar. Elsker deg❤️❤️❤️

    70. Hva skal man tenke for å ikke bli deppa om gutt kaller deg jævla hore, fordi du gjorde det slutt med han, siden han var så mye med en annen jente?

    71. Hei, jeg er 12 blir 13 og har shavet leggene en stund nå. Jeg føler at jeg har for mye hår under armene, men tørr ikke å shave der, redd for at mamma kommer til å merke det. I tillegg sier venninnene mine at det svir. Hva bør jeg gjøre?🙃

    72. Åååå så lurt! Fysøren så kreativ du er!❤️ Nå har du funnet på noe helt nytt!😀😯❤️ Også får jo sååå mange svar på det de vil! #fuckgoogle💪🏻 #askisabelle

    73. Var det press om å miste jomfrudommen tidlig o hooke flest mulig gutter da du var ungdom? Slik er det idag. Om å gjøre å ha den lengste hookelisten, miste jomfrudommen tidlig, helst med den kjekkeste gutten i klassen. Og guttene tenker jo likt. Ligge med så mange jenter som mulig. Hva syns du om slikt press?

    74. Synes du det var ubehagelig å bruke tampong i starten? // hvordan fikk du deg selv til å prøve det, var det ikke skummelt?

    75. Jeg syntes det er så skummelt og få mensen, jeg har det ikke men nesten alle vennene mine har det, og de sier at det ikke kan stoppe å blø, er det sant??

    76. Hei, jeg har nettopp fåt mensen men tør ikke si det til mamma, men jeg kan jo ikke holde det hemmelig for alltid, hva skal jeg gjøre? BTW love you ❤️💓

    77. Hvordan kunne du hat sex med en jente når ingen har snabel💠
      Men hvordan kan man få en gutt til og like deg
      Vet du hvordan man kan få puppene til og se større ut eg er ikke 18 enda så eg vil vente til den dag med silikon

    78. Hvordan vondt fra 1-10 er det og ha sex jeg hater smerte så håper du kan svare så eg kan forberede meg

    79. Nå må jeg være helt ærlig❤️ Du er fantastisk!!!🤩 Folk som sender hat er bare misunnelige på hvor fantastisk bra du er❤️ Jeg leser bloggen din hele tiden og den er nesten like fantastisk som deg!! Du er dronningen over bloggnorge❤️ Kommer alltid til å være fan😘

    80. Hei jeg er ei jente på 13 år. Jeg har ikke fått mensen enda men jeg er redd jeg får det en gang jeg er på skola eller ett annet det med masse mennesker.hvhvis man får mensen synes det gjennom buksa? Og må man ha på bind med en gang du har fått det?

    81. Hvordan ha sex med ei jente?
      Hvor mange fingre trenger man å ha inni … liksom slik at det kan være på størrelse med en tiss. Vet det kommer ann fra person til person. Er redd for å ikke få den inn uansett om jeg er kåt eller ikke. Flaut.

    82. Hvordan hooke/tungekysse uten t det blir for mye, eller for lite tunge. Hva gjør man med tunga i den andre munn?

    83. Hei!! Jeg elsker deg, og Martine!!!❤️❤️ Men det er 1 ting jeg lurer på.. Jeg har en kjæreste ( gutt ) og vi er sammen, men vi tørr hverken være sammen, henge, snakke osv.. og det har jeg veldig lyst til, men klarer det ikke, og klarer heller ikke gå bort til han å snakke, selv om alle i klassen Sier jeg må gjøre det, men heg klarer det fortsatt ikke. Jeg går nå i 8 ende klasse, og syntes det er litt pinlig og ikke tørr å snakke med kjæresten som som en 8 ende klasse, så derfor håper jeg du kan hjelpe meg❤️ Pleace svar!!! Hilsen AnonymJente

    84. Er det vanlig å ha utflod i nesten 3 år?har hadd det så lenge.De andre jentene i klassen har hadd det i 2 år ca å de har fått mensen.Er det noe galt med meg?

    85. Jeg liker en gutt kjempe godt men jeg liker også på en måte en annen gutt…… 😐 men trur ikke de liker meg:( hvordan skal jeg få de til å like meg? Og hvordan kan jeg vite om de liker meg hvis de gjør det? ):

    86. Jeg er jente og liker å sminke meg for gøy og sånt men jeg synes gutter er så mye kulere, jenter har så mye drama og kropspress ): og jeg liker en av guttene men de ser bare på meg som en venn, hvordan få han til å like meg …….. han synes jeg er kul da siden jeg spiller fotball med de og er med på guttenes trening. Men han liker meg ikke (trur jeg) og han blir fort sur hvis jeg tar fra han ballen💍men han likte meg for 1 år siden……hva ska jeg gjøre?

    87. Hei❤️ Første skoledag etter juleferien begynte det en ny gutt i klassen min… Jeg ble raskt veldig forelska i han… I friminuttene kammer han noen ganger bort for å massere meg og flette håret mitt❤️ Burde jeg spørre om han liker meg, eller vente??
      Vet at han skal bytte skole igjen til sommeren😭😭

    88. Hei. Hvor lenge kan jeg forvente at mensen fucker til når jeg har glemt to piller, samt ikke tatt noen på helt nøyaktig tidspunkt? Blør jo hver dag selvom jeg tar pillen til samme tidspunkt eller en time etter…..

    89. Har en kjæreste jeg har vært sammen med i 4måneder snart, men jeg vill kysse og komme litt nermere han lixm, men vil at han skal gjøre det første steget. Litt rart og ikke ha kysset når vi har vært sammen i 4 måneder liksom.
      Jente 12år 7klasse

    90. Hei, jeg lirer på om hvordan jeg skal fortelle mamma?n Min om at jeg har mensen når jeg får det? Og hvordan ser utflod ut er usikker på om jeg har det eller ikke?!! Kan du versåsnill og svare!😭 vet ikke hva jeg skal gjøre!!

    91. Hei!
      Jeg er 12 år gammel jente som har fått mensen første gang! Jeg har gym på Torsdag og jeg tørr ikke å snakke med læreren om at jeg har mensen….Det er en mann……. Men jeg har jo sagt det til mamma men hva kan jeg gjøre med mensen på gym??Uten at noen merker det???
      Håper du svarer!💕☺️
      Hilsen Elisabeth💋

    92. Jeg liker en veldig god venn av meg, men han liker ikke meg… og så spurte han meg om jeg prøvde å glemme han eller ikke.. og jeg sa at jeg skal prøve å glemme han siden jeg vistet at han ikke likte meg som kj. Og da sa han at han begynner å like meg, men at da er det sikkert ikke no vits siden da liker jeg ikke han.. Veit ikke hva jeg skal gjøre….! Har du noen tips?

    93. Hei Isabell❤️ Du r verdens beste! Jeg bare lurte på om jeg og en vennine kan få ShoutOut på YouTube kanalen til deg Og Martine? Du Kjønner jeg og henne deler bruker og henne har bursdag til helga så d hadde gjort henne suuuuper glad..💞💞💞 Håper du gjør d! I❤️You! 💗(Vi heter: Vilde& Caro På YouTube))💗

    94. Fikk mensen når jeg var 11år. Jeg blødde kjempe mye jeg byttet bind 5ganger om dagen😱 er det mye????

    95. Hei! Jeg har fått mensen for en stund siden men jeg har bare sakt det til tre venner, men jeg tørr ikke si det til resten av bestevenn gjengen min. Har du noen tips?

    96. Hei isabelle, jeg lurer på hvordan jeg skal spørre mamma og pappa om en shaving høvel.. har veldig lyst til å begynne å shave og synes d r litt gross m hår. (Bare min mening assa). Har du noen erfaring m dette, historier eller tips? Hilsen en jente som klør etter å shave hh

    97. Jeg liker en gutt som er 2 år eldre enn meh, men spm driver på med noen og vet såvidt hvem jeg er men tør ikke og snakke med han siden broren min r god venn med han har du tips om hva jeg kan gjøre for at han skal legge merke til meg eller hvordan jeg kan glemme han?

    98. Hva skal man gjøre hvis kjæresten din vil kline men d vil ikke du!! Men du vil ikke skuffe han og du kan ikke slå opp pgr av at du liker han kjempe godt

    99. Når du først begynnte å barbere deg sa du det til foreldrene dine eller gjorde du det i hemmelighet?
      I så fall hvordan sa du det?

    100. JEG HAR GJORT NOE DUMT… jeg har falt for eksen til vennina mi og ting begynner å bli intimt.. har konstant klump i halsen, hva skal jeg gjøre 🙁

    101. Hvordan setter man inn en tampong? Jeg føler at alle vennene mine bruker det også kommer jeg med bind.. Er det vondt de første gangene?

    102. Hei, har akkurat fått mensen men jeg tør ikke og si det til mamma, hva skal keg gjøre, håpper på svar!

    103. Hvordan skal jeg få en gutt til å like meg når jeg er nesten bombe sikker på at han ikke liker meg men den jeg tror han liker HATER han… hun er bv min og syns han er dritrar….

    104. jeg møtte en gutt når jeg var på fotballcup og vi likte hverandre, men vi bor veldig langt i fra hverandre og han vil ikke snakke med meg på sosiale medier lenger. Greier ikke å glemme han… hva gjør jeg?

    105. Når du var ungdom, slet du noe med selvtilliten og kroppen din? jeg er en jente på 17 år, og sliter litt med dette

    106. Hei jeg elsker deg og Martine jeg ser på YouTube kanalen deres hele tiden etter jeg kommer hjem fra skolen jeg lurer bare på om du og Martine kan legge meg til på snap for dere har ikke åpen bruker jeg kan ikke sende deg en snap så værsåsnill å legg meg til og værsåsnill å svar på dette spørsmålet

    107. Jeg er jente 14 år og har noen spørsmål.
      1. Jeg er veldig forelsket i en gutt og jeg tror han også er forelsket i meg men vet ikke helt. Han sender meg flørtende blikk og vi prater ofte sammen. Men jeg tør ikke si til han at jeg er forelsket i han og at jeg vil bli sammen med han fordi jeg er redd for at han sier nei og forteller det til alle og at alle andre syntes jeg er teit. Hva skal jeg gjøre for at jeg skal bli sammen med han og få han til å bli enda mere forelsket i legning for å få han til å spørre meg?

    108. Hvordan man putter inn en tampong riktig?
      Hvordan skal man shave tissen? Shaver men oppover mot navelen eller nedover mot lårene?
      Hvordan shaver man leggene?

    109. Jeg har onanert en god stund nå men føler ikke jeg får det ordentlig til. Hvordan kan man gjøre det sånn at det føles enda bedre?
      Hvordan får man en gutt til å bli forelsket i deg og til å spørre deg om å bli sammen?
      Hvordan fingrer man seg?
      Er det lurt å forberede seg på forhold til å ha sex ved å f.eks fingre seg selv?

    110. Hei! Jeg skal til las vegas snart og aaaaner ikke hva jeg skal gjøre!? Jeg har begynt å få pupper og jeg liker det ikke så jeg lurte på om du har noen tips plis svar fort!! Trenger deg Isabelle håper du kan hjelpe meg og gi meg noen tips elsker deg Isabelle og hadde satt pris på om du hadde svart😘😘 Ly isabelle❤️ U go girl💍 Elsker deg og bloggen din 💗

    111. Jeg er 14 år og har hatt mensen siden jeg var elleve og et halvt år. Når jeg har mesen får jeg utrolig vondt i langen og føler meg rett og slett syk. Jeg har prøvd å gjøre noen yoga øvelser og puttet noe varmt på magen min. Men det er fortsatt helt forferdelig vondt. Jeg har ikke så veldig lyst til å begynne på p-piller i og med at jeg bare er 14 år men det er så vondt at jeg vurderer det. Har du noen andre tips til hvordan jeg kan bli kvitt mensensmerter eller ihvertfall så det kan bli litt mindre vondt?

    112. Jeg skal snart på ferie til Thailand i tre uker og har regnet ut at jeg får mensen den andre uka jeg er der. Vi skal bare mye og ligge ved stranda, jeg må derfor gå mye i bikini og sånnt. Jeg vet man bare kan bruke en tampong så går det helt fint, men jeg tør absolutt ikke å bruke tampong. Jeg er også bare 14 år og har ikke begynnt på p-piller. Er det noen andre muligheter jeg har for å ikke få mensen eller utsette det to uker? Plis svar fordi jeg er så redd for å få mensen på ferie at jeg vurderer å ikke bli med på ferie men da må jeg være alene hjemme i tre uker

    113. Jeg er forelska i en gutt, vært det sykt lenge nå.
      Vi var sammen i ca 1 uke, før han slo opp og bare brukte meg for å gjøre x-en sin sjalu.
      Jeg er fortsatt veldig forelska i han, og klarer ikke å tenke på noe annet enn bare han..
      å nå liker han noen andre og alt er så annerledes mellom oss!!
      Vi snakker ikke, ser ikke på hverandre engang (han går i parallell klassen min)
      Blokka han overalt pga ble så såra og knust, det er jeg fortsatt:/
      Ingenting er det samme uten han, jeg ga han alt!
      Håper du kan hjelpe, værsåsnill.

    114. Hei Isabell jeg synes bare at du er helt fantastisk at du velger å legge ut en post der er unge og eldre kan stille spørsmål om sex og sånn er jeg helt fantastisk jeg har stilt noen spørsmål fordi det er masse jeg lurer på og det er en fantastisk følelse og vite at det er noen som gidder å svare på det bryr seg at det bare er noen som vil hjelpe deg det viser at du er en person som er fantastisk jeg ville bare si dette settet ikke gir opp og uansett hvor mye du får vil alltid være noen som støtter deg inkluderer meg selv du er et stort forbilde for meg og jeg ville bare si tusen takk

    115. Hei , jeg er 11 år (blir snart 12 ) jeg har begynt og få litt pupper. Guttene kommenterer på det , hva skal jeg gjøre !? ER DRITTLEI!!!!!!!

    116. Jeg er 12 år og har ikke mensen. Jeg tror det kommer snart fordi mamma og søsteren min fikk det sånn ca nå på året. Men det som er ekkelt er at jeg har alltid hugge i trusa (det er kjempe ekkelt). Vet du noe om dette?!

    117. x-en min sier masse komplimanger om kroppen min og hvor pen jeg er og sier ofte at han forsatt liker meg selvom det var han som gjorde d slutt… Hva skal jeg gjøre?- j13

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg