Uken som gikk// Penger. Jeg er trist. Jeg er stygg ++

//Reklame – annonselenker

Snapchat: isabelleeriksen

Akkurat nå:
Nå sitter jeg bare hjemme og venter på at klokken skal gå. Senere i kveld har jeg faktisk noe ganske spennende på agendaen, jeg har ikke gjort dette på flere år tror jeg og jeg vet ikke om jeg kommer til å angre eller kommer til å syntes det er fint. Jeg skal sette på vippeextensions, så jeg er skikkelig spent! Jeg håper det blir bra og ikke minst at dette er riktig dag? Det er søndag og veldig rart å ha vippetime i kveld, men vi får håpe det. Det er hvert fall denne datoen som ble satt opp for noen uker siden haha.. 

Ukens høydepunkt:
Jeg er allerede i gang med å planlegge andre turer. Dette året har jeg virkelig satt av til å reise og egentlig bare ha det litt gøy, det syntes jeg at jeg fortjener! Jeg elsker å reise og det at jeg allerede har begynt å planlegge flere turer gjør meg glad. Jeg er nødt til å ha noe å glede meg til og noe å se frem til, hvis ikke blir jeg bare deprimert og aner ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. 

Ukens nedtur:
Jeg er hjemme i Norge igjen og det er faktisk skikkelig trist. Jeg hadde absolutt ikke lyst til å reise fra varmen og alt det morsomme jeg holdt på med i Karibien. Det er faktisk sant det at det er ingenting å gjøre når det er kaldt og dårlig vær sånn som det er i Norge. Man sitter jo bare inne, enten hos seg selv eller hos noen venner – det er jo ikke noe morsomt det. 

Ukens irritasjon:
Jeg får veldig ofte høre at jeg er så fin uten sminke og det er kjempe koselig det. Tusen takk alle som sier og syntes det, jeg setter virkelig stor pris på det! Men når jeg får høre at jeg er styggere og faktisk stygg med sminke så blir jeg irritert. Det er greit nok at enkelte kanskje syntes det, det er flere jeg syntes er penere uten sminke enn med i denne verden men det betyr ikke at jeg skal gå opp til den personen å si at ”du er stygg med sminke, du burde aldri bruke sminke”. Jeg liker sminke og jeg både føler meg og syntes selv jeg ser bedre ut med sminke på! Det er irriterende at folk tror dem bare kan slenge ut sånn dritt.. Misforstå meg rett – jeg syntes det er kjempe koselig med dere som sier at jeg er fin uten sminke, det som ikke er så koselig er dere som sier at jeg er stygg med sminke. 

Ukens tanke:
I det siste har jeg faktisk tenkt en del på penger og hva jeg bruker penger på. Jeg er veldig flink med penger og har et veldig lite forbruk av penger, det er jeg veldig veldig glad for. Jeg har valgt nå å bruke penger på reise og slike ting, noe jeg helt sikkert aldri kommer til å angre på. Selvom jeg har bestemt meg for å bruke litt penger på reising og faktisk reise en del i år merker jeg at jeg er litt gjerrig med meg selv. Jeg må ikke være redd for å bruke penger på noe selvom jeg har lyst til å bruke dem på noen annet. Penger kommer og går, sånn kommer det alltid til å være. Penger er heller ikke alt! 

Ukens antrekk:

Jakke – River Island. MASSE KULE JAKKER – BUBBLEROOM HER. LIGNEDE SOLBRILLER – NAKD HER. LIGNEDE BUKSE – GINA HER

LIGNEDE PLAYSUIT – NAKD HER. (Mye finere enn denne). 

Ukens mest leste innlegg:

TAKK FOR MEG – REISEN HAR VÆRT HELT FANTASTISK (mamma begynte nesten å gråte da hun leste dette..) 

UKENS SPØRSMÅL // FIN KROPP UTEN Å TRENE. SEX MED EN JENTE. ER JEG LESBISK? MODELL I MILANO ++

SLIK REDIGERTE JEG BIKINI BILDENE MINE – FØR OG ETTER BILDET. SYKT..

BIKINI bildene som aldri kom på bloggen – DEL 3

11 kommentarer
    1. Jeg elsker vippeextensions! Slipper å tenke så mye på maskara og at det skal renne overalt osv…..

    2. Du er finest med sminke, det synes jeg de fleste er. Grunnen til kritikk til deg om sminken er kanskje at det er overkill. Som make up artist skal sminke være med på å få frem trekkene. En skal ikke ha lag på lag. Just too much highlighter kjære deg. Bare et tips.
      Ser du har stort sett barn som leser bloggen din. Ser opp til deg osv. Du hanker inn likes fra de stakkars små som skryter hvor fin du er. Vil du leve ditt liv på det? Skjønner du er fornøyd med deg selv, slår et slag for den. Jeg er også meget fornøyd med mitt ytre og indre, men ville nok ikke blitt smigret av likes fra de små. Nå har jeg sett gjennom bloggen din for første gang, du glimter til innimellom!

    3. Kan ikke Martine bare få lov å sminke seg akkuratt som hun liker selv? Bare for at du er make up artist Lila betyr ikke det at du sitter på fasiten om hva som er rett og ikke! Det finnes ingen regler innen sminke, ingen tror det lenger og sminke trenger ikke kun være med på å fremheve hva man har! Dessuten sminker ikke Martine bort noe! Wtf. Vil man ha cat eye en dag så får man vel ha det!
      Martine du er sykt pen både med og uten sminke! Og du er FLINK til å sminke deg! Ikke la noen få deg til å tro du ikke er det bare fordi du liker å være glam.

    4. Lol trodde jeg var på Martine sin blogg haha gikk gjennom snap så ble litt tull, men ja det gjelder deg også Isabelle. 100%!!!

    5. Kan du ikke lage en vlog der du prøver å finne parkeringsplass, og så etter prøve å finne bilen din hahahah! Sminke ikke sminke, du er fin uansett!

    6. Kan du lage et innlegg om hvordan du organiserer bilder og filer på pcen din? Trenger inspo! Det er kaos på min pc

    7. Har ett spørsmål 🙂
      Dæm brødskivan dåk fikk inne på PH, ka e i dæm ? 🙂 Ser såå utrulig god ut ♡ Har løst og lage hjæmme 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg