Er det feil å si dette om seg selv? Jeg utfordrer deg

//Reklame – annonselenker

MASSE FINE VIPPER KAN DU FINNE HER. (nly)

Heihei alle mine flotte♡

Når jeg blir spurt om hva som er positivt og negativt ved meg selv har jeg aldri noe problemer med å fortelle hva som er negativt ved meg. Det er alltid vanskelig å skryte av seg selv og det er ofte noe man aldri gjør eller har lyst til. Man vil jo ikke virke selvgod! Dette innlegget kommer derfor til å være ganske vanskelig å skrive, men det er så viktig å tenke positivt om seg selv. Det er så viktig å vite hva man er god til og ikke minst så er det faktisk viktig å skryte litt av seg selv noen ganger. Man trenger ikke alltid skryte av seg selv så andre hører det, men bare til seg selv. 

❤️ POSITIV ENERGI ❤️

Jeg er veldig omtenksom – Jeg tenker ofte på andre mennesker før jeg tenker på meg selv. Jeg vil heller at jeg skal gå gjennom noe tøft enn noen andre jeg bryr meg om for eksempel. Jeg takler det liksom og det er ikke alltid så farlig med meg tenker jeg! 

Jeg bryr meg mye om de jeg er glad i – Jeg er en veldig følsom person som bryr meg alt for mye om andre mennesker, spesielt mennesker jeg bryr meg mye om! Dette kan jo også være litt negativt med tanke på at jeg kan bli fort såret og lei meg, men jeg liker at jeg bryr meg mye om de jeg er glad i. 

Jeg jobber hardt – Helt siden jeg var liten har jeg jobbet og da jobbet hardt. Jeg husker da jeg var 17-19 år gammel, da hadde jeg to jobber og jobbet uten kødd hele dagen. Fra klokken 0800 på morgenen til 2200 på kvelden. Det var veldig hardt og jeg ble helt utslitt til tider, men jeg likte også å jobbe en del. Jeg klarte aldri å si nei om noen spurte meg om å jobbe selvom jeg egentlig burde gjort det noen ganger. 

Jeg er en god venn – Når det gjelder så er jeg en veldig god venn, syntes jeg selv. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en venn akkurat som meg haha.. Jeg er omtenksom og jeg bryr meg som sagt veldig mye om folk jeg bryr meg. Jeg støtter alltid venninnen min over andre om det skulle være noe og jeg holder alltid på hemmeligheter. 

Jeg tør å ta sjanser innimellom – Jeg er en veldig pysete person og jeg tør nesten aldri gjøre noe som ikke er sikkert og heller ikke alene. I det siste har jeg faktisk kommet litt over det og lever litt mer på kanten føler jeg. Jeg har jo veldig lyst til å bare ta sjanser og gjøre det jeg selv ønsker uansett om det måtte være med noen andre eller alene. I det siste føler jeg at jeg har blitt bedre på akkurat dette. Det liker jeg! 

Jeg er kreativ – Jeg har ikke noe problemer med å finne på forskjellige ting å for eksempel skrive om osv. Det kan alltid være litt vanskelig å starte på noe helt nytt, men har jeg en start popper det alltid opp noe nytt hele tiden. 

Jeg gir aldri opp – Jeg er en veldig sterk person og jeg gir sjeldent opp på ting uansett hva det er. Jeg har et veldig sterkt konkurranse instinkt og jeg liker ikke følelsen av å ha gitt opp. 

Jeg tar ikke imot dritt – Jeg kan ikke fordra mennesker som slenger dritt til andre og mobber folk. Jeg har blitt mobbet før og hadde det ikke noe bra på barne og ungdomsskolen. Mobbing og drittslenging er faktisk noe av det verste jeg vet og jeg skjønner meg ikke på mennesker som føler seg bedre av at andre føler seg dårlig! 

Jeg gir alle en sjanse – Alle fortjener en sjanse her i livet og jeg liker å gi alle en sjanse uansett hva slags ”rykte” dem har på seg. Alle er forskjellige og alle kan forandre seg til det bedre. 

Jeg dømmer ikke ved første blikk – Noe av det verste jeg vet er mennesker som dømmer mennesker man ikke kjenner. Jeg har blitt dømt en rekke ganger og jeg er lei av det. Det er nok også en stor grunn for at jeg ikke gjør slikt selv, for jeg vet hvor feil folk faktisk kan ta! 

MASSE FINE VIPPER KAN DU FINNE HER. (nly)

Love Yourself

Jeg utfordrer deg til å skrive tre fine ting om deg selv i kommentarfeltet! 

Hva liker du ved deg selv? 

73 kommentarer
    1. Dritt kult at du tør og greier å skrive et sånt innlegg ♥️♥️Dette er noe av det beste jeg har sett på lenge 😍du er best❤️ Elsker bloggen din❤️

    2. tre ting: jeg bryr meg om andre, er en god venn og tenker positivt om forskjellige ting❤️bra innlegg og godt forslag💙💛

    3. Okei jeg har ganske dårlig selvtillit men jeg skal prøve og snakke opp meg selv❤️
      ?Jeg liker øynene mine jeg synes de er veldig fine💙
      ?Jeg føler at jeg er en ganske god venn selvom jeg lager diskusjoner💗
      ?Jeg liker ganske godt leggene mine, kanskje litt rart men jeg synes de er ganske fine😂❤️

    4. 1. Jeg bryr meg alltid ekstremt mye om de jeg er glad i
      2. Jeg tør å ta utfordringer
      3. Jeg er en man kan stole på
      Nydelig innlegg Isabelle❤️❤️❤️

    5. 1:jeg bryr meg veldig om de som er sykt nære meg
      2:jeg liker alle uansett hvordan de ser ut
      3:Jeg vil aldri utestenge noen

    6. + jeg er ikke 20
      Når skal du ha igjen videor på din egen kanal?
      Pluss kan du snakke om hacks til skolen når du får mensen?

    7. 3 ting om meg selv: er en god venn(kjempeglad i vennene mine) jeg er litt sjenert og jeg dømmer ikke folk ved første blikk. Elsker bloggen din<3333

    8. Så bra skrevet ❤️
      Tre ting :
      ?jeg er omtenksom – jeg tenket på hvordan folk har det.
      ?jeg syns øynene mine er fine.
      ?jeg er en snill person ❤️
      Wow ! Jeg vet hvor vanskelig det er å si til noen hva man syns er positivt om seg selv. Ikke for at man syns bare negative ting om seg selv, men fordi at man føler at man står der å skryter av seg selv. Syns det er bra at du utfordrer folk til å skrive noe bra om seg selv – som sagt bra skrevet ! 💕

    9. 3 positive ting: 1. jeg elsker å hjelpe andre. Bidr med mine egne erfaringer for å hjelpe de rundt meg. De jeg har nære er døren alltid åpen for om de trenger et øre, en skulder, en matbit, en film, en jentetid, anything. 2.Jeg er ærlig. Brutalt ærlig. Ser ikke poenget med å gå rundt grøten eller legge 2 pinner i kors. Sannheten kommer alltid for en dag så hvorfor ikke bare servere den med en gang. Naken sannhet uten gullfat. 3. Jeg har ingen fordommer for andre mennesker. Jeg har alltid vært annerledes selv, og dermed har det vært viktig for meg å vise andre at man skal bli kjent med folk og deres historie før man dømmer noen. Man kan ikke like alle, men man må gi det en sjanse først. Rase, legning, utseende spiller ingen rolle. Pakker du deitt inn i gullpapir, er det fortsatt dritt når du åpner det.

    10. Dette blir vanskelig, har kroppspress men skal prøve:
      1.Jeg liker anklene mine, fordi de er så tynne:)
      2. Jeg liker tennene mine, selvom de er vampyrtenner
      3. Jeg gir alle en sjanse og dømmer ikke m første blikk:)

    11. Dette var en kul og fin challenge<3
      1. Jeg er morsom😂
      2. Jeg har fine øyne<3
      3. Jeg er en dyre-elsker🐶🐱
      Jeg elsker bloggen din❤️

    12. Ojjj… dette blir vanskelig! Jeg ligger og griner hver dag i flere timer fordi jeg hater meg selv..): jaja prøver likevel! 1, jeg bryr meg om alle 2, Jeg forerenser ikke haha 3, jeg prøver så godt jeg kan! Håper du svarer fordi du er liksom forbilde! Ønsker at ting skal bli bedre for meg..(;

    13. Elsker innleggene dine alle burde skrive sånne ting<33 Ok skal prøve og si tre ting
      1.elsker dyr mer enn noe anna🐶🐎
      2.god til og ri elsker hester🐎🐎
      3.god til og danse💃🏼💃🏼💃🏼
      Elsker deg❤️❤️❤️

    14. 1. Jeg sier som regel stopp til baksnakkere hvis de baksnakker folk.
      2. Jeg bryr meg om folk og prøver å være så snill som jeg kan mot de. (Men er dessverre ganske dårlig til å vise det.)
      3. Jeg er en sprudlende og glad person som vil se det beste i mennesker.

    15. Jeg synes det er viktig å skryte (ikke for mye) av seg selv av og til for å bygge opp selvtillit.
      Elsker deg og personligheten din😍😍

    16. Jeg synes det er viktig å skryte (ikke for mye) av seg selv av og til for å bygge opp selvtillit.
      Elsker deg og personligheten din😍😍

    17. Tre ting:
      Synes jeg er en god venn, men kan lage diskusjoner😁
      Bryr meg om andre venner, og trøster når det trengs😊
      Er som oftest glad og blid, men kan være litt sur av og til, men ikke så ofte😄
      Elsker deg og personligheten din, og alle inleggene dine😘 love you❤

    18. Jeg sikre kanskje øynene mine, det er det eneste . Jeg sliter sykt med at jeg hater meg selv, vær så snill hjelp

    19. Bryr meg om de jeg er glad i, tørr å ta sjanser og kreativ tror jeg det blir! Elsker deg! Stor fan💘💘

    20. Nei, det er IKKE feil i å være seg bevisst og erkjenne sine egne kvaliteter! -Og absolutt forenlig med å være både sympatisk og ydmyk, -og betyr heller IKKE å tro en er bedre enn andre!..
      – For min del, har genetikken hva utseendet angår utvilsomt falt heldig ut, i og med at jeg fremdeles har privilegiet av å få modelljobber over 15 år etter jeg ble ‘oppdaget’. Videre har jeg en svært god evne til selvstendig tankegang, og finne løsninger utenfor boksen. -Jeg er uredd, og den som synger ut i situasjoner mange ikke våger (som f.eks ved grunnløs fordømmelse og baksnakking), jeg er godt over gjennomsnittlig fordomsfri, realistisk og ikke minst morsom 🙂
      (Av kvalitetene du nevner i listen din, mener jeg så absolutt at du trygt kan adde et fordelaktig utseende. Det gjør deg hverken innbilsk eller selvgod at du erkjenner et faktum.. -Sjangsene er sef så absolutt tilstede for at dette medfører en og annen slem kommentar, men det skal du serr bare drite i, for disse folka ville ALDRI kommet med disse uttalelsene om de var ærlig ment, og ikke grunnet i misunnelse. -Og dette er ikke bare noe jeg tror, dette er noe jeg VET.)

    21. Jeg er veldig snill, kan til og med være altfor “dum” snill.. for folk liker å utnytte seg av det. Jeg er ikke dømmende, og gir alltid alle en sjanse(eller 10).. sier aldri nei til noe, og er veldig spontan..
      Syntes du virker som en fantastisk person❤️ Vennene dine er heldig som har deg..

    22. Ååå, så fint innlegg!<3
      Jeg synes at jeg er veldig til å stole på.
      Jeg synes at jeg er en god venn.
      Jeg synes at jeg inkluderer alle.

    23. 1-ekstremt glad i vennene mine og familien min ofc❤️
      2- jeg elsker dyr🦄
      3- elsker øynene mine👁
      Elsker bloggen din❤️ får meg t
      il inn se at man må være glad i seg selv❤️❤️ Jeg synes at du legger mye tid i bloggen din det liker jeg veldig godt❤️ Og du sier så mye kloke
      ord❤️#10084;️❤️ Loooveu❤️❤️

    24. Takk du er så snill som hjelper andre💜💜
      1. Jeg synes jeg er ganske pen
      2. Jeg tør å prate om det jeg vil er ikke flau over noe
      3. Jeg liker kanskje jenter mer en gutter

    25. Det er litt morsomt at folk klager på at du er småfeit, mens de samme personene klager til deg for at du er så perfekt at du lager sinnsykt kroppspress de ikke holder ut med! Hadde du vært enda tynnere(du er tynn) hadde de typ anmeldt deg 😂

    26. Du er kjempe pen og mitt forbilde 1
      I love you håper dette blir med på en video elsker YouTube kanalen din hilsen Vilde Book 10 år de som skriver hatt er jæveli dumme

    27. Veldig bra innlegg! Folk må bli flinkere til å snakke om hva de liker med seg selv, og være positiv med seg selv! Og egentlig rett og slett elske seg selv som den fine personen de er!

    28. Så deg i byen i dag jeg var veldig usikker på om det var deg, når jeg så at en jeg hadde på Snapchat tok bilde med deg, så begynte jeg å grine fordi jeg ikke tok bilde med deg eller sa hei, jeg ble veldig skuffet over meg selv. Du er super❤️derfor begynte jeg å gråte jeg synes du er den fineste bloggeren og Youtubren jeg vet om❤️

    29. 1. Liker at jeg gjør det bedre på skolen nå enn jeg gjorde før jul. Jeg følger bedre med i timen og engasjerer meg, kart å legge fra meg netflix❤️
      2. Jeg er utrolig følsom, dette liker jeg fordi jeg blir lett glad i folk og de nærmeste meg betyr mye for meg. Men er også en dårlig egenskap for det betyr jo at jeg blir fort lei meg og tar ting til meg veldig lett❤️
      3. Liker at jeg har begynt å trene. Gikk fra å gå tur med hunden min en gang daglig, og de var ofte korte. Til at jeg i tilleg til dette, svømmer to gsnger i uka❤️

    30. Du er så tøff som skriver så mye om deg selv på sosiale medier ❤du er mitt største forbilde❤ jeg kjønner ikke hvorfor du ikke er mer kjent i verden.Jeg elsker deg Isabelle ❤

    31. Jeg kjøpte by terry serumet endelig! Gleder meg til å bruke det! Dette var veldig off topic, men jeg måtte nevne det 😀

    32. At du svarer på kommentarer er så kult 😀 folk som ser så opp til deg, må bli helt starstruck haha 😀

    33. Hei, elsker dæ sykt mye og det er fordi du er bare så sykt omsorgsfull og du bryr dæ om andre og du er jævlig pen lyyy og kommer alltid til og gjøre det😘

    34. ❤️ Mine positive egenskaper ❤️
      Jeg er innmari omtenksom:
      Jeg bryr meg om alle rundt meg og støtter slltid en som ligger nede!💗Støtt hverandre det gjør dere sterkere!😍🖐🏼
      Hvis jeg er bestemt på å gjøre noe så gjør jeg det:
      Hvis Jeg er bestemt på å trene mer så trener jeg mer! (dårlig eksempel sorry😂 )
      Bryr meg mer om det på innsiden enn utsiden:
      Alt handler ikke om å se perfekt ut! Noen er pene på utsiden og noen ikke! Men hvem bryr seg?🙄
      DET ER BEDRE OG VÆRE PEN PÅ INNSIDEN ENN UTSIDEN💗💗💗💗💗DU ER NYDELIG, HUSK DET!❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg