En helvetes reise – gruer meg

Hallo alle mine fine♡

Da var vi på vei hjem og jeg kan ikke si jeg er så veldig glad! Akkurat nå sitter vi å venter på flyplassen til det første flyet for dagen skal ta av! Vi mellomlander hele to steder og dette kommer virkelig til å bli en helvetes reise. Vi mellomlander først i New York og er nødt til å vente der i 4 timer, deretter mellomlander vi i London og må vente der i hele 7 timer. Uff jeg gruer meg til denne lange dagen. Vi lander faktisk ikke i Norge før onsdag kveld, noe som er over 24 timer til. Så ja – en lang helvetes reise.

I London vurderer vi å gå en liten tur ut, vi skal jo være der i hele 7 timer og det å sitte helt stille på en flyplass så lenge kommer ikke til å bli gøy. Derfor kommer vi nok til å ta oss en tur ut å finne på noe – hvis det i det hele tatt er mulig! Da blir det jo en liten reise til London også, det er jo faktisk litt morsomt. Håper virkelig vi får gjort det!

Dette er noe av det verste jeg vet og jeg eier jo ikke tålmodighet. Ikke hjelper det at det er hjem vi skal heller! Kaldt og kjedelig vær er ikke noe jeg ser frem til å komme til! Her har det vært kjempe varmt og deilig og jeg misunner alle som er i varme land om dagen. Jeg er nødt til å komme meg tilbake til et varmt strøk så fort som mulig.

Legg meg til på Snapchat: isabelleeriksen

Nå skal jeg gå å kjøpe meg noe drikke å ha på flyet, og tyggis. Det må alltid til på fly da jeg så å si får dotter i ørene hele tiden. Hater det – det gjør faktisk sinnsykt vondt! Ha en fantastisk dag videre babes, vi blogges nok enten i New York eller London. Love you all♡

42 kommentarer
    1. Jeg elsker deg og bloggen din❤❤Jeg har ikke noe anet og skrive.Jeg håper at du svarer❤👍

    2. Kjære anonym! Ta åsså skjerp deg ingen ber om å bli voldtatt med måten de klær seg på! La hun kle seg som hun vill og er til og med i varmerstørk så ser ikke problemet me å gi i «bikini» da!!! Voks opp ærlig

    3. Håper du har hatt en vidunderlig ferie og tur, kos deg videre hvis du klarer det på den lange reisen hjem igjen❣️ Love

    4. Elsker bloggen din du r forbildet mitt💖💋💋håper svarer på denne💝😊💋

    5. Eg syns du bør velge hva du vil gå med selv Isabelle. Du er fin uansett. Ikke la andre lov til å bestemme hva du skal gå med😘💕

    6. kan dette bli ukens spørsmål??!!! plzz svar???!!!??! ka syns du om når folk kaller deg fir isabell (uten”e”) er d iriterenes?? plz svar og bruk spørsmåle hadde besvimt av glede viss du hadde svart!!😂😚

    7. fyf. skaff deg et liv! d r ingen som ber om å bli voldtatt!:) jeg syntes antrekkene til isabelle er perfekte hele tiden jeg!<33 drit i å hate på andre! // elsker deg isabelle!<33

    8. Ganske irriterende at noen folk kaller deg Isabell/Isabel også skriver de “jeg er din største fan”, burde kanskje lære navnet ditt før man skriver at man er en fan :p

    9. Det ser ikke ut som du er naken som en viss person sier, det helt passe mengde med klær når man er i Florida ❤️❤️❤️❤️Elsker deg og bloggen din❤️❤️❤️❤️❤️

    10. Herregud bare fordi hun har på seg lite klær så ber hun om å bli voldtatt??Frister ikke akkurat å ha på seg masse klær når man er på et varmt sted.Og når man er på et varmt sted vil man jo kanskje få Solt seg litt og bli litt brun og da nytter det ikke med en genser og bukse akkurat

    11. Åååå!! Har så lyst til å komme til varmere strøk selv!! Her i Norge er det jo iskaldt til de grader…. men når du kommer til Norge igjen, kan du ha et ?mine vinterjakker? innlegg?❤️ Elsker deg og bloggen din så fryktelig høyt, spesielt deg! Du er alltid glad, snill morsom+++ håper jeg kan få svar, om ikke håper jeg du leser dette. Det hadde betydd mye for meg❤️

    12. Anonymen skrev detil garantert fordi han/hun er sjalu på Isabelle!! Elsker deg, Martine og Aleklander!!!!!!!!!

    13. Digger deg Isabelle 💕💕 du har en så sterk og fin personlighet, du er virkelig et herlig menneske! drit i alle hatersene lol de må virkelig vokse opp ass … håper du får en super reise 😘

    14. Hei, jeg vil bare si at du er driiit pen😍😍😍 og jeg elsker hvordan du r, selv om jeg ikke kjenner deg da….. heheh, d høres sikkert ganske rart ut😅😅😅

    15. 22 år gammel og er fortsatt i den fasen hvor bare en liten bitter kommentar, gjør så mye med tankene mine om meg selv og jeg klarer virkelig ikke å forstå hvordan bloggere takler daglig å ta i mot så mye dritt.
      Herregud blir så sint. Forstår virkelig ikke hvorfor noen skal ha så mye negativt og vondt å mene om et menneske som ikke har gjort noen annet enn å legge frem livet sitt, meningene sine, og tankene sine frem på en blogg.
      Åh Isabell. Bare gi f! Og gå i hva faen du vil. Skrik din stemme her på bloggen og lev livet ditt akkurat som du vil. Vi kvinner blir stemplet konstant uansett hva vi gjør, så gjør hva faen du vil!
      Syns du er dødsfin! STÅ PÅ🌸

    16. Har problemer med dotter i ørene jeg også. Det sprenges ved landing. Men etter at jeg fikk tips om nesespray så er turene mye mye bedre!! Tar det når det ca er 1 time til landing og når flyet begynner å lande.

    17. Elsker deg😻du er så modig og pen😻håper du svarer!😻😻😭PS: STÅ PÅ GIRL❤️❤️😍😍

    18. Hva faen, folkens!?! Isabelle er på ferie i et varmere land, og da er det fullt lovlig å gå lettkledd, så lenge det ikke er i mot landets og stedets lover og regler!! Hun ber da vel for faen ikke om å bli voldtatt selv om hun har litt lite klær på seg! Hadde ikke dere også hatt lite klær på dere om dere var på ferie, og det var 30°C?!? Helt seriøst, VOKS OPP! Btw, INGEN ber om å bli voldtatt!

    19. Hei Isabelle.
      Kan du vær så snill å lage en innkjøps video av hva du kjøpte på ferien din, og på vei hjem?
      Plis! Det hadde vært så gøy!❤
      Elsker deg!❤❤

    20. Bryr meg ikke hva du har på deg Isabelle! Det er innsiden som teller.❤️ Men du ser jo bra ut også da😉 Elsker deg som den du er, fortsett å vær sånn! Du er gull verdt😍

    21. Elsker deg Isabelle❤️❤️Du er mitt forbilde og elsker din og Martine sin YouTube kanal håper du svarer❤️😍😭

    22. Fyyyyyyf , hva er galt med at du går i lite klær når du er i syden liksom ? Du får jo faen meg gå i hva du vil ! Folk er bare sjalu på den sykt fine kroppen din , det er ikke din feil at de ikke har like fin kropp som deg ! Du er så fiiiiin love u <33

    23. OMG har du sett deg selv i speilet?😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕😘😘😘😘👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👑👑👑👑👑🤭🤭🤭😋😋😋😋😋😋❤️❤️❤️💕💕🔥🔥🔥🔥BABE alarm!!

    24. Hvem faen er du som bestemmer hva hun skal ha på deg..Du sier at henne er naken, men er du blind…Ta en tur til Brilleland eller noe.😫ZVår så snill TA EN TUR TIL BRILLELAN ELLER NO, du må kanskje betale 1000 eller no men det er ikke dyrt for deg fordi du er så blind…Anonym hvor ser du at hun ber om å bli voldtatt…DET ER DERFOR JEG SIER: TA EN TUR TIL LEGEN

    25. Jeg synes det blir for teit at folk skal drive å hate på andre bare fordi de går litt lettere kledd, asså det er syden smartasser. Hallo! D er meninga åå ikke gå med så mye klær der det er vamrt haha. Og bare fordi Isabelle er kjendis så betyr det ike at hun ikke har følelser. AMEN! Elsker deg og bloggen din Isabelle❤️❤️ Blir superglad om du svarer❤️❤️

    26. Anonym: INGEN ber om å bli voldtatt. Måten hun kler seg på er bare hun som skal bry seg om, om guttene/mennene ikke klarer å holde pikken i bokseren er IKKE det offeret sin fiel i det hele tatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg