Uken som gikk// Skadet meg. Han døde. Jeg er ingenting.

//Reklame – annonselenker

BIKINI OVERDEL – NLY HER

Akkurat nå:
Nå er klokken 10:00 her borte og jeg sitter å spiser litt frokost. I dag skal vi faktisk dra herfra og jeg er straks nødt til å begynne å pakke. Vi reiser herfra om et par timer og flyet går vel rundt klokken 15. Jeg har så sinnsykt lite lyst til å dra herfra og er virkelig ikke klar for det kalde og kjedelige været i Norge. Det kan virkelig ikke være lenge til jeg reiser igjen. 

Ukens høydepunkt:
Hele denne uken har vært helt fantastisk, jeg er jo på ferie i Karibien og gjør akkurat det jeg ønsker. Jeg elsker å reise og oppleve nye ting og det føler jeg virkelig at jeg har fått gjort de to ukene jeg har vært her på Den Dominikanske Republikk. Det beste av alt som har skjedd denne uken er at jeg har gjort masse ting jeg aldri har gjort før og gjort ting jeg har hatt lyst til å prøve kjempe lenge. Som å surfe, stand up padling osvosv. Digger det! 

MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – NAKD HER. 

Ukens nedtur:
For et par dager siden var det en gutt på 16 år som druknet og forsvant her i Cabarete. Det var utrolig skummelt og en veldig ekkel opplevelse. Havet er virkelig skummelt og man kan aldri være for trygg når det kommer til det store havet. Noe av det desidert verste med denne hendelsen var at jeg så familien til den forsvunnede. Det å se andre mennesker ha det så vondt som det og faktisk har mistet en person dem elsker er veldig tøft. Jeg ble veldig følsom da jeg så familien sitte der å vente på svar mens folk var ute i havet å lette etter gutten. Han er enda ikke funnet er jeg ganske sikker på og det er veldig vanskelig å si om han noengang kommer til å bli funnet. Jeg fikk en kommentar på bloggen da jeg skrev innlegget om at det faktisk har skjedd før akkurat på dette stedet. Det var en jente som hadde bodd her og det samme skjedde, denne mannen ble heller ikke funnet. Veldig skummelt og ekkelt å tenke på! 

Jeg har fått veldig mange forskjellige tanker og meninger når det kommer til dette innlegget. Enkelte mener at det er respektløst å skrive om, andre syntes det er greit – men at noe helt forferdelig har skjedd så klart! Jeg skjønner at enkelte kanskje mener at det er drøyt å dele, men jeg delte ikke noen annet enn min side av saken, hva jeg vet og hvordan jeg føler meg. Dette er min blogg om mitt liv og denne hendelsen påvirket meg en del som sagt. Jeg skrev heller ingenting om denne gutten i innlegget bare hva som hadde skjedd, noe jeg syntes er helt greit da dette faktisk ble en del av ferien min. 

Ukens irritasjon:
Jeg har skadet meg.. Da jeg for aller første gang skulle prøve å surfe klarte jeg å falle skikkelig og skade meg. Kneet mitt var hovent i et par dager, helt blått og ikke minst så har jeg skrubbsår over hele kneet. Dette var virkelig ikke gøy, og jeg hater å skade meg. Nå kan jeg jo faktisk si at jeg har fått min første surfe skade noe som er litt kult, men jeg hater å ha vondt. Du kan lese om hva som skjedde HER

Ukens tanke:
Det er helt sykt hvor liten og egentlig hvor ubetydelig jeg er. Når jeg tenker på hvor stort universet og hvor mange mennesker som faktisk finnes i denne verden er jeg så sinnsykt liten og ubetydelig. Jeg er jo egentlig ingenting når det kommer til det store bilde. Jeg er hovedpersonen i mitt eget liv akkurat som du er hovedpersonen i ditt. Alle mennesker har gått gjennom forskjellige ting og alle har ting dem syntes er tøft og skummelt. Det er viktig å tenke på at absolutt alle er like mye vært med følelser og tanker, slik som du. Det er faktisk lett å glemme innimellom. Absolutt alle er forskjellige med en helt unik personlighet og forskjellige ting man har gått gjennom i livet. 

Ukens antrekk:


MASSE FINE BADEDRAKTER MAN KAN BRUKE SOM BODY – NAKD HER. LIGNEDE SHORTS – NLY HER


LIGNEDE BODY – BUBBLEROOM HER

LIGNEDE RØD BADEDRAKT – NAKD HER. MASSE FINE BADEDRAKTER MAN KAN BRUKE SOM BODY – NAKD HER

Ukens mest leste innlegg:

UKENS SPØRSMÅL // UFRIVILLIG ORGASME HVER DAG. SEX. BOTOX. RASISME. PUPPER. +++ Hvor gammel er min mamma og hvor gammel er min stefar? 

HAN DRUKNET, DØDE OG FORSVANT UT I HAVET. 

MIN FØRSTE SURFE TIME ENDTE MED SKADE.. 

BIKINI BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN – DEL 2.. HELT JÆVLIGE BILDER AV MEG! 

BAYWATCH BELLA

11 kommentarer
    1. Kan du plis lese bloggen min er utrolig glad i deg du er mitt forbilde jeg heter viktoria flatla. I love you.💖

    2. Syntes det er greit at du deler det, men det at du bruker en gutt som druknet og døde, som clickbait og for å få klikk på bloggen, DET syntes jeg er respektløst.

    3. Syns du kan dele hva du vil på din blogg. Så lenge man ikkke utleverer noen så er jo personlig forhold til opplevelsen helt innafor. Enkelte vil alltid kritisere og sette fingern på hva andre gjør. Irriterende. Du virker som ei flott jente med mye mellom øra 😊 god tur hjem! Lengter til varmen selv. Temperaturen her nå kl 20.30 rett øst for Oslo er -10 grader. 😊

    4. Hvordan kan du bruke en gutts død- noe så tragisk – som clickbait? Jeg har selv mistet broren min, og jeg merker jeg får vondt når jeg tenker på familien hans.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg