Markedsdag – Jeg ble virkelig overrasket

God morgen alle mine fine ♡

Nå er klokken her borte bare 0900 på morgenen og jeg har akkurat våknet. Det er så merkelig men jeg elsker virkelig å stå opp tidlig når jeg er på ferie, det å få ting ut av dagene gjør meg skikkelig glad og hvis vi for eksempel ikke gjør noen ting en dag blir jeg skikkelig lei meg. Det er så rart for hjemme klarer jeg virkelig ikke stå opp og jeg tror ikke jeg har vært våken før klokken 11 på år og dager.

I går var vi på et marked som faktisk var veldig morsomt. Det var på stranden der det pleier å være litt uteliv på kveldene. Det var en del små boder og folk som solgte og viste frem ting dem hadde laget og slike ting. Jeg ble overrasket over en hel del ting som folk faktisk hadde laget, noe var veldig veldig fint!

Haha, altså det som står på denne lappen er helt sykt! Det er veldig morsomt og jeg tror personen som lagde disse magiske fiskene faktisk fant på dette også. Veldig morsomt!

Disse perlene ble jeg veldig overrasket over og ikke minst denne mannen som lager smykkene. Han har funnet alle perlene selv i havet og laget kjempe fine smykker ut av det! Det at han har dukket selv i havet og funnet disse perlene er virkelig imponerende og hadde han solgt disse i Norge hadde de sikkert kostet kjempe masse.

Perlene han bruker til smykkene finner han i slike skjell som dette! Ekte perler fra havet. Det er kult! Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte et smykke.

Middagen i går ble pizza på markedet og den var faktisk skikkelig god. Jeg elsker når pizzaene er enkle, tynne og lette å spise!

Nå skal jeg prøve å få i meg noe frokost og starte dagen her borte. Jeg er veldig spent på hva vi kommer til å finne på i dag! Det er faktisk vår siste dag her i Karibien og jeg er skikkelig trist. Jeg vil virkelig ikke hjem til kalde Norge og vurderer sterkt å bli en uke til.

13 kommentarer
    1. Jeg bare lurte på en ting😅🤣 at var det ikke sånn at paradise deltagerene ikke kunne ha kjæreste? Siden hørte at mange av de gamle deltagerene kommer inn, å dem er ikke single… Elsker deg isabelle☺️😊💞

    2. De som laget de fiskene har ikke funnet det opp. Mamma kjøper en slik fisk i Kroatia hvert år, og med fiskene følger en liten lapp som forklarer hva den gjør, de skal visst bringe lykke og litt av hvert. 😄
      Har også sett disse i Italia, så det er visst utbredt!😊

    3. Hei❤️Er13 år❤️Er en jente som tenker på døden vær kveld vær dag 😞eg holdte nesten på og glemme døden og slutte og tenke på det😞men jeg leser dette blir eg redd😭😭 please svar gi noen tips til å slutte å tenke på det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg