Nå kan jeg endelig si det

God morgen alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Dagen min startet ganske tidlig, noe som var veldig deilig! Vi sto opp litt før 0800 og dro på stranden for å å stand up padle. Det var utrolig morsomt og jeg har lenge hatt lyst til å prøve det. Jeg har masse på min bucketlist og slike ting som dette er noe av det – så nå kan jeg endelig si at jeg har gjort dette også. Det er gøy!

Brettene er faktisk sinnsykt store og det er veldig vanskelig å ha kontroll på dem i havet, spesielt når det er store bølger som det faktisk var i dag. Det er første gangen jeg gjør det så jeg ante jo heller ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Man blir jo veldig fort vandt til det og det er ikke vanskelig når man har vært ute på havet i noen minutter, da blir det bare morsommere og morsommere! Jeg skal ærlig innrømme at det var ganske skummelt da bølgene var veldig store og jeg var alltid redd for at jeg skulle falle av, heldigvis klarte jeg å holde meg på.

Vi lånte brettene av kjæresten til en venninne som bor her, så vi slapp å leie brett. Da tror jeg faktisk ikke vi hadde gjort dette i dag! Det koster jo dødsmye å leie brett her og så lyst til dette hadde vi ikke! Nå er jeg dog veldig glad for at vi valgte å gjøre dette for det var sinnsykt deilig å kjenne solen steke på kroppen midt ute på havet der så å si ingen kunne se oss. Det var en opplevelse! Jeg prøvde faktisk å få tak i vannfast deksel, det hadde vært så morsomt å ta med telefonen ut på havet og knipse bilder – men fant ingen så det var litt kjipt.

Det er forresten meningen at jeg skal legge ut en video i dag, jeg har fått redigert en vlogg herfra så jeg har veldig lyst til å få den ut. Internettet her er sinnsykt dårlig og jeg prøvde å laste den opp i hele natt uten hell, så jeg skal prøve å få lånt et annet nett. Håper virkelig det går for jeg vil at dere skal se hvordan det er her nede – veldig bra!

Akkurat nå er klokken 1200 snart og vi sitter fortsatt på stranden, i dag er det veldig varmt og fint vær så det skal jeg virkelig nyte. Det er ikke så lenge til vi reiser tilbake til Norge og jeg merker faktisk jeg blir litt trist av å tenke på det!

Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere. Love you all ♡

19 kommentarer

Siste innlegg