Stemningsrapport – Det er så trist

//Reklame – annonselenker

God morgen alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Her er klokken 1200 og jeg våknet for litt over en time siden, dagen har kun foregått i sengen til nå. Vi var ute i går, noe vi nesten er hver kveld her borte. Det er liksom bare sånn det blir da alle tar seg en drink ved middagen. Jeg kom ikke hit for å drikke meg full hver kveld og sove hele dagen, stikk motsatt faktisk! Jeg vil stå opp tidlig og finne på ting hver eneste dag, noe vi faktisk har vært veldig flinke til. Hvert fall den første uken vi var her. Da hadde vi jo bil og det var utrolig enkelt å komme seg rundt til forskjellige steder, og jeg skal ærlig innrømme at jeg savner bilen. Nå er vi liksom støkk her og det er vanskeligere å finne på ting. De siste dagene har det også regnet masse, noe som gjør meg skikkelig trist. Jeg hater regn og dårlig vær, spesielt på ferie. Man kan ikke få gjort noe med været, selvom jeg skulle ønske det. 

I dag tidlig hadde vi faktisk en plan om å stå opp tidlig for å gjøre noe kjempe morsomt som jeg aldri har gjort før. Nå er jeg litt usikker på hva det heter, men vi hadde tenkt til å stå på et brett og padle rundt på havet. Det ser veldig morsomt ut og jeg har alltid lyst til å prøve nye ting. Da jeg våknet opp i dag tidlig klokken 0800, regnet det og jeg ble nesten litt lei meg haha.. Da var det bare en ting å gjøre, og det var å legge seg til å sove igjen. 

Jeg stortrives her og elsker at jeg har blitt kjent med så mange nye fine mennesker. Det er så gøy! Jeg vil virkelig ikke hjem til kalde Norge og jeg vurderer faktisk å se hvor mye det koster å utsette flybilletten. Koster det ingenting er det fullt mulig vi blir her en uke til, det er lite sjanse for det – men man skal aldri si aldri! En ting er hvert fall sikkert, og det er at dette året er reising på agendaen! 

LIGNEDE SOLBRILLER – NAKD HER. Se på mitt lilla hår forresten!! Jeg failet litt med lillasjampoen og har fått helt lilla tupper haha.. 

Nå skal jeg prøve å få i meg noe mat, jeg vurderer å gå å sette meg på en liten søt kafé som er like i nærheten av her vi bor. Ta med meg macen og sitte å jobbe litt. Det er alltid like koselig å sitte alene på kafé og bare nyte! Akkurat for øyeblikket regner det ikke, så jeg ber til Gud om at det holder seg slik og at solen kanskje titter frem snart. Det var jo så fint vær her første uken! Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre. Love you all♡

16 kommentarer

Siste innlegg