Ukens spørsmål// Ufrivillig orgasme hver dag. Rasisme. Botox. Sex. Pupper ++

 Processed with VSCO with p5 preset

Har du fått deg kjæreste?
Nei, dessverre haha.. Jeg er fortsatt like singel som jeg var for et år siden og kommer nok være det i enda et år. Jeg har faktisk ikke hatt en kjæreste på over tre år. Ingen vil ha meg, og jeg vil heller ikke ha noen akkurat nå! 

Er du forelska i noen, eller hemmelig sammen med noen?
Nei, det er jeg ikke. Skulle faktisk ønske jeg var forelsket for det virker så gøy haha.. Jeg husker jo nesten ikke sist jeg var forelsket.

Hvilken type person er du?
Jeg er en person som er veldig veldig følsom når det kommer til folk jeg bryr meg om. Jeg er veldig omsorgsfull og bryr meg mye om menneskene jeg er glad i. Jeg er ikke noe flink til å vise det, men en vondt tanke kan faktisk få meg til å begynne å gråte. Jeg er også helt annerledes når jeg er rundt folk jeg stoler på, da tør jeg å være meg selv liksom. Er det folk i rommet jeg ikke kjenner er jeg ofte veldig stille og heller hører på hva andre har å si! 

Jeg bare lurer på hvilke produkter du bruker når du shaver underlivet? Og om du har noen gode tips til å ikke få sår hud etter shaving?
Jeg bruker bare en vanlig høvel og intim såpe. Det har jeg alltid gjort og det funker helt perfekt for meg. Jeg har aldri fått sår hud i underlivet etter at jeg har shavet, får man det hjelper det helt sikkert å smøre på en god salve man får kjøpt på apoteket. 

Har du ligget med noen mens du var i Den Dominikanske Republikk?
Nei, og det har jeg ikke planer om heller! 

Savner du Martine? Gleder du deg til å møte henne igjen?
Ja, jeg begynner å savne henne litt nå. Det er lenge igjen til jeg ser henne og det er faktisk veldig trist haha.. Jeg gleder meg masse til å se henne igjen ja! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Hva synes du om rasisme?
Jeg hater det. Jeg liker ikke mennesker som tror de er bedre enn andre og jeg liker ikke folk som ikke har respekt for andre. Uansett hvilken hudfarge man har er man like mye verdt og uansett hvor man kommer fra er man like mye verdt. Mennesker er mennesker! Jeg mener også at rasisme går alle veier. Noen ganger syntes jeg folk overdriver når det kommer til dette temaet også, vi er i 2018 liksom. Rasisme burde ikke finnes lenger og det gjør det jo nesten ikke heller. Det at enkelte bruker det ordet som ingenting liker jeg ikke i det hele tatt! 

Har du noen gang smakt på bæsj?
Nei gud æsj.. Det kommer jeg aldri til å gjøre heller! 

Tror du at puppene dine ville vært større nå enn før om du ikke hadde tatt silikon?
Det er fult mulig. Det hadde faktisk vært litt morsomt å vite også! Pupper forandrer seg jo hele tiden og da jeg tok silikon hadde jeg jo ingenting så de hadde nok vært litt større ja.

Kunne du blitt sammen med en mørkhudet?
Ja, hvorfor ikke? Så lenge jeg liker personen og syntes det er en fin fyr! 

Er du keen på noen nå, eller noen du har følelser for?
Nei. Det er selvfølgelig folk jeg syntes er kjekke og alt det der, men jeg har ikke følelser for noen! 

Hvorfor begynte du og blogge?
Jeg vet faktisk ikke, jeg hadde vel lyst til å teste det ut jeg også. Jeg startet jo etter Paradise slik som resten av gjengen, nå er det bare noen få igjen. Jeg syntes dette er kjempe morsomt og jeg elsker å blogge. Jeg elsker å dele, få tilbakemeldinger og ikke minst fortelle hva jeg syntes om ulike ting. 

Hvor gamle er mammaen og stefaren din?
Både mamma og stefaren min er født i 1974. Så de er begge 43 år gamle! 

Kan du vlogge på snap?
Ja, det er jo faktisk det ene nyttårsforsettet mitt. Jeg skal bli flinkere til å snappe mer og snakke litt mer til kamera og da dere! Det er noe jeg har kjempe lyst til, jeg elsker nemlig å se på andre folk som vlogger og snapper ganske mye. Så ja, det skal jeg gjøre!

Skulle du ønske du også skulle være med på PH? Hva savner du mest og hva savner du minst fra PH i fjor?
Jeg er faktisk veldig usikker på det. Hadde jeg fått spørsmål om å være med hadde jeg helt sikkert takket ja, men det er ikke slik at jeg kunne meldt meg på igjen og det er ikke slik at jeg misunner de som skal være med nå sånn kjempe masse. Det blir sikkert morsomt ja, men jeg tenker ikke så mye over det! 

Har du kjørt snøscooter før?
Det tror jeg faktisk aldri jeg har gjort. Jeg har kjørt en del vannskuter, det er så sinnsykt morsomt og jeg elsker det. Snøskuter er også noe jeg burde teste ut, det ser veldig morsomt ut! 

Tar du deg nær av hat kommentarene, blir du lei deg?
Egentlig ikke. Selvfølgelig er det ikke morsomt å høre masse stygge ting om seg selv, og noe kan faktisk stikke litt. Jeg blir aldri lei meg når jeg får inn kommentarer fra anonyme her på bloggen. Hadde jeg derimot fått høre noe fra noen jeg kjenner eller fått høre noe face2face hadde jeg nok brydd meg mye mer. Nettroll er noe jeg hater og jeg gidder ikke bruke min tid og energi på de trollene der haha.. 

Under hele Paradise Hotel sesongen var det noe du selv måtte betale for?
Nei, ingenting! Alt inne på Paradise Hotel er gratis, de tar til og med fra deg bankkortet. Blir man sendt ut og skal være litt på utsiden alene får man også en del penger som man kan bruke på mat og slike ting. Så man trenger jo egentlig ikke å ha med seg noen penger dit, selvom det kan være greit å ha litt selv. 

Gleder du deg til å komme tilbake til Norge?
Nei.. Jeg gruer meg faktisk masse og jeg har ikkenoe lyst til å dra hjem. Vinter og kaldt vær er noe av det verste jeg vet og jeg kommer til å være skikkelig lei meg når jeg er hjemme haha.. Jeg må nok reise litt mer snart for jeg elsker det! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Hva synes du om polakker?
Har ingenting i mot polakker. Mennesker er mennesker! En av mine nærmeste venner er faktisk fra Polen, og hun er kjempe snill. Mennesker kan være helt fantastiske, men også helt forferdelige uansett hvor man kommer fra. 

Lever besteforeldrene dine?
Ja, både mormor, farmor og farfar lever. Faren til mamma gjør ikke det lenger, men han hadde jeg ikke god kontakt med heller så jeg så vel egentlig ikke på han som en besteforelder.  

Hvordan var det å være med i Paradise kollektivet?
Det var gøy det, i noen dager hvert fall. Man blir veldig sliten av å bo oppå hverandre og være sammen dag og natt. Jeg er veldig glad for at jeg kun var der i noen dager, for jeg ble virkelig utslitt. Jeg fant også ut av at jeg aldri kommer til å bo i kollektiv haha.. 

Hvilken dato kommer du til Norge?
Jeg lander vel i Norge den 10. januar tror jeg. Det tar jo rundt et døgn å reise pluss at vi nå har en del mellomlandinger med lange ventetider. Uff, jeg gruer meg så mye til å reise hjem. 

Hadde du sex på PH?
Jeg hadde ikke sex på TV nei. 

Har du noen gang filmet at du har hatt sex?
Jeg har aldri filmet en hel sex økt nei, men jeg har vel filmet på snap bare for å tulle haha.. 

Skal Martine være med på PH?
Jeg er nok ikke personen som kan fortelle hva hun skal i Mexico. Det skal hun få gjøre selv når tiden er inne! Det er jo veldig strengt med taushetsplikter og slike ting og det er viktig å ikke bryte. 

Hvor mye kostet silikon i puppene og fillers i leppene?
Jeg betalte litt over 30 000 for puppene mine. Leppene har jeg jo fylt flere ganger og hver gang koster det litt over 2 000 kroner, så det blir en del. Nå har jeg jo faktisk ikke fylt på dødslenge og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det på en god stund. 

Kunne du lagt ut noen bilder av deg og hestene du hadde?
Jeg tror faktisk ikke jeg har noe bilde av det. Hvert fall ikke her på ferie, men når jeg kommer hjem skal jeg se om jeg finner et bilde så skal jeg legge ut! 

Hvordan går det med snusinga? Klart å slutte?
Det går faktisk veldig bra. Jeg har ikke snust på flere måneder nå og har klart å slutte helt. Jeg har heller ingen problemer med å se andre snuse og jeg syntes ikke det er vanskelig å takke nei når jeg får tilbudt snus. 

Jeg er 11 og leser bloggen din, hva syntes du om det?
Det er koselig det, jeg setter pris på alle som leser bloggen min og jeg prøver å tilpasse bloggen så det passer for alle aldre. Jeg må dog ikke glemme å være meg selv og legge ut det jeg selv ønsker. Det er greit nok at jeg er et forbilde, men jeg er ingen forelder. Jeg er ærlig på bloggen min og forteller om ting jeg syntes er interessant. Jeg syntes ærlighet om ting er veldig viktig og det er bedre å være ærlig om ting enn å lyve! 

Har du noen gang tatt botox i ansiktet?
Jeg har faktisk prøvd det en gang. Botox er midlertidig så det går ut igjen etter noen måneder, så nå har jeg ingenting botox i ansiktet. 

Pleier du å svelge sæd?
Nei, det syntes jeg faktisk er skikkelig ekkelt og jeg tror jeg aldri har gjort det i hele mitt liv. Skjønner ikke hva som liksom skal være så sexy med det? Liker gutter at jenta svelger? 

Er du jomfru? Hvor mange ganger har du hatt sex?
Nei, jeg er ikke jomfru. Jeg vet ikke akkurat hvor mange ganger jeg har hatt sex, det har jeg ikke telling på. Jeg har jo hatt samme sexpartner osv over en lengre periode så det blir jo en del ganger etter hvert. 

Hvordan har du råd til å reise?
Jeg tjener jo penger og har en jobb. Blogg, YouTube og sosiale medier er jobben min så jeg tar den også med hvor enn jeg er. Her i Karibien har jeg jo faktisk blogget, vlogget og jobbet mens jeg har vært her så jeg tjener penger mens jeg er her også. Det er litt deilig, selvom jeg gjerne skulle hatt noen dager uten noe som helst jobb og ting på sosiale medier. Jeg har også en del penger på sparekonto som jeg bruker. Det tenker jeg å bruke på reising fremover, for jeg vil ikke bli liggende i Norge. Jeg skal reise masse mer i år! Det er hvert fall planen. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du masse penger?
Jeg er ikke rik nei, men jeg klarer meg med det jeg har nå! 

Hvis du skulle farget håret til en crazy farge, hva ville du valgt?
Hmm, veldig vanskelig spørsmål faktisk. Jeg har litt lilla/ blått/ grønt hår akkurat nå faktisk. Jeg klarte å bomme litt med lillasjampoen haha.. Men skulle jeg farget håret til en crazy farge med vilje hadde det nok vært rosa. Jeg syntes det er litt kult og har faktisk vurdert det før, men tviler på at jeg kommer til å tørre det! 

Har du noen gang hatt sugardaddy? Kunne du hatt det?
Det har jeg faktisk aldri hatt, men jeg kjenner noen som har det! Det virker både morsomt og skummelt, jeg tror egentlig ikke jeg kunne klart det. Det er greit nok å få gaver og penger, men man må jo faktisk være med denne personen. 

Du er veldig tøff som tør å dele alt du gjør, syntes du noen ganger det er ubehagelig?
Tusen takk, det setter jeg veldig stor pris på! Ja, det er veldig mange innlegg som har vært vanskelig å dele for meg. Da sitter jeg ofte med en klump i magen og følger veldig godt med på både kommentarer og hvor mange som er inne å leser! 

Ville du aldri hatt sex igjen, eller hatt ufrivillig orgasme hver eneste dag?
Da ville jeg nok aldri hatt sex igjen. Sex er faktisk ikke så veldig viktig for meg og jeg syntes ikke det er så bra som alle skal ha det til. Shit, tenk å ha ufrivillig orgasme hver eneste dag, det hadde jeg aldri klart. 

Hva syntes du om mensen? Hva pleier du å bruke når du har mensen?
Åååh, det er noe av det verste jeg vet. Tenk at vi jenter blør en hel uke i strekk uten å få blodmangel! Det er faktisk ganske sykt å tenke på. Heldigvis blør jeg veldig lite da jeg går på p- piller. Jeg vurderer faktisk å bytte til p stav. Mange av mine venner har det og er veldig fornøyde! Når jeg har mensen bruker jeg alltid tampong når jeg skal ut, men er jeg bare hjemme hender det jeg ikke bruker noe eller bare bind. Jeg har også litt lyst til å teste ut menskopp, det virker veldig interessant!

Hva trener du når du trener? Kan du lage video på YouTube? 
Når jeg trener pleier jeg som oftest bare å gå litt på tredemølle og kanskje jogge litt, det kommer helt an på hva jeg føler for den dagen. Etter at jeg har varmet opp på tredemøllen gjør jeg litt styrketrening. Jeg kan godt prøve å få til en video på YouTube. Det hadde jo vært ganske kult! 

68 kommentarer
    1. Kjære Isabell, veldig mange kloke svar på alle disse spørsmålene du svarer på, og det er sikkert noe som ikke er alltid like enkelt og gjøre heller.. Du er modig og tøff som tørr og blottlegge så mye av ditt liv her sånn at vi skal ha en bedre fredagskveld hjemme❤️ Håper du koser deg masse, det fortjener du!❤️

    2. Jeg Hvet dette er et veldig rart spørsmål men jeg håper du svarer for jeg har lurt veldig lenge men hva er å onanerere tusen takk hvis du svarer💞

    3. Hei! Veldig modig er du<3 Syntes du er super.f flink og har noen flotte jobber! Du er veldig heldig som har fått det sånn og blitt så populær på sosiale mediar:) Håper du fortsetter lenge fremover! Takk for at du svarte på spm mine<3 Så mange flotte svar!!! Virkelig elsker deg og bloggen din! Du er en helt amazing person som jeg bare elsker<33 Håper jeg kan mødte deg en gang! Du er mitt og enormt mange flere sitt forbilde!;)

    4. Sjukt brae svar! Du tar deg virkelig tida!❤️ Literally diiiiigger at du er så ærlig, godhjerta og jordnær. Du er mer enn bare blond for å si det sånn. Det trodde jeg ikke da jeg så deg, men jeg er helt obsessed with your blog🔥❤️ Lots of love til deg❤️ iluuu

    5. Kjempefine svar!!! Enig at det burde bli slutt på rasismen, det er jo bare forferdelig!
      Håper du får en fortsatt fin “ferie”, selvom du skriver på bloggen hver eneste dag. Stå på<3

    6. Hei hei,
      Er 23 år, og har brukt p-stav siden i 3 år nå. Er kjempe fornøyd! Man slipper å tenke på piller og prevansjon i 3 hele år 🙂
      Nå i januar skal jeg fornye p-staven, som jeg er litt nervøs for å gjøre. Gruer meg litt til å ta ut den jeg har nå, for å så putte en ny inn rett etter. Men p-staven er såppass bra at det er verdt det.
      Ta å gjør litt research på p-stav – det er virkelig den beste metoden 🙂
      Klem

    7. Hei! Siden du skriver at du har lyst på p-stav så vil jeg anbefale deg å ta p-sprøyte et par ganger først for å sjekke at du tåler det (er samme hormonnivå). Er ikke alle leger som nevner det men jeg er veldig glad for at min lege sa det til meg for jeg hadde mensen i 3,5 mnd etter p-sprøyta og fikk jernmangel og hele greia. Etter en stund så bestemte jeg meg for å sette i hormonspiral, angrer ikke 1 enste sekund, nå 5mnd etter jeg satt den inn så har jeg kanskje 1-2 dager max med blødning i mnd og nesten ingen mensensmerter (noe jeg slet med mye før)
      Bare et lite tips, kipt å måtte operere ut p-staven rett etterpå 😊

    8. Hadde vært mye gøyere å ha deg på snap om man fikk følge dagen din litt mer, i stedet for sånn swipe up ☺️

    9. Spørsmålet «hadde du sex på PH?» så svarte du «jeg hadde ikke sex på TV». Er dette er hint til at produksjonen ikke tok med at du hadde sex på PH? Hehe

    10. Kunne du vist mer av livet ditt på Snapchat? Ikke bare for å legge til link til bloggen, men ogsås snakke litt iblandt osv. Hadde vært veldig koselig å sett 💞

    11. Hæææ? Rasisme svaret ditt var tragisk. Bare fordi DU ikke opplever rasisme så betyr det ikke at det ikke eksisterer. Det er heldigvis ikke like mye av det som før MEN fremdeles så finnes det.
      Husk at bare fordi DU eller dine venner ikke opplever det så finnes dt fremdeles.

    12. Du sier du hadde sex i Mexico, men ikke inne på hotellet. Den du hadde sex med var det en av de andre deltagernene. Elsker bloggen din og spesielt ukens spørsmål❤️❤️

    13. Siden du sier det er ingen genser til spørsmål og du svarer på alt , hvilken av deltagerne hadde du sex med

    14. Anonym: Siden dette gjelder en annen person også velger jeg å ikek svare på dette med navn.. Spørsmål som gjelder meg har jeg ingen problemer å svare på, men når det også gjelder en annen velger jeg å ikke svare på det. Det er flere som tror og vet hvem det er dog haha..

    15. Slutt å spille på sex for å få klikk via Snapchat herregud vi har skjønt det, trenger ikke legge det ut 16 ganger

    16. Det var fælt å mye spørsmål det var angående sex på PH da! Hvis Isabelle ikke vil svare på det, så kan ingen tvinge henne til å si det heller, syntes det er veldig fint at du ikke sier det, siden det også handler om en annen person. Elsker deg<3

    17. Du sier at du Svarer men du gjør jo aldri d …..du legger bare link til blogg innlegget der det ikke står en dritt om det .

    18. Lol, clickbaitsene dine er tragisk. Merker hvor desp du er. Begynner å bli litt old, når jeg ser du legger ut clickbait på snap osv får jeg bare mindre lyst til å gå inn på bloggen din.

    19. Altså, du sier alltid på My story at du svarer, men du svarer aldri. Du bare får oss fristet inn på bloggen dun. Du bare ber oss SWIPE up til det samme innlegget der du ikke har svart. Du er en flink blogger men det er kjempe irriterende!

    20. Kan folk PLIS slutte å hate? Det er ikke så veldig gøy for Isabelle at dere skriver sånt tull. Hadde dere kanskje likt at noen hadde skrevet det til dere? Neppe! Hvorfor synes dere haters at det er så gøy å skrive hat for å få en annen person til å bli lei seg? Dere burde ihvertfall ikke synes at der er så kult… fordi det kan faktisk såre henne! Så hvis dere ikke har noe fint å si så ikke si det! Isabelle er en kjempe fin jente og hun er et stort forbilde for meg❤️❤️

    21. Rasisme finnes enda, du er kanskje ikke den som opplever det siden du er norsk og hvit. Ikke en gruppe som blir utsatt for rasisme noe særlig. 🙂 Personlig opplever jeg det minst 1 gang i måneden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg