BIKINI bildene som aldri kom på bloggen – Del 2

Heihei alle sammen ♡

Da følte jeg det var på tide med BIKINI bildene som aldri kom på bloggen del 2. Jeg har så sinnsykt mye bilder på kamerarullen nå og mesteparten av dem er stygge og mislykket! Jeg syntes alltid det er like flaut og ubehagelig å legge ut slike bilder av meg selv, spesielt i bikini.. Men, dere elsker det så hva kan jeg gjøre? Selvironi er noe jeg har og elsker så dette tåler jeg haha!

Det kommer til å komme enda flere innlegg med dette og for hver gang føler jeg bildene bare blir styggere og styggere. Disse er jo faktisk helt jævlige og jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjøre dette mot meg selv. Jeg har masse mer på lager så det er bare å glede seg!

Jeg begynner på ukens spørsmål nå straks så hvis det er noe du lurer på er det bare å legge igjen en kommentar! Som dere vet svarer jeg alltid på det jeg blir stilt av spørsmål og jeg har (nesten) ingen grenser når det kommer til å svare på spørsmål. Så – bring it on!!

38 kommentarer
    1. Hva er galt med siste bilde? Synes du er perfekt 24/7!!! Du er såååå pen uten sminke, er sykt! Loveyou❤️❤️

    2. HAHHAH se bak på bilde nr.2!!! Det er en jente som står og poserer med ✌🏼tegn ved siden av ansiktet hennes og ser mot deg

    3. Kan du skrive under hva som er galt med bilde eller hvorfor du ikke la det ut på bloggen i et annet vanlig innlegg?? Fordi deg er ikke alle bildene jeg ser at det er noe rart med❤️❤️

    4. Du burde gjøre sånn som Martine og skrive en kort forklaring til hvert bilde. Skjønner lism ikke helt sammenhengen, og da er det ikke alltid like gøy å bare se på bildene. Fine og morsomme bilder da. <3

    5. Ikke for å kritisere, bare opplyse. Den dominikanske republikk er et katolsk land. Dvs at det ikke er innafor å stå å ta FHM bilder på stranden. JA det er mange dominikanere som drikker og doper seg osv. Men så har vi en stor del konservative katolikker som ser på slikt som respektløst. Har selv bodd der og tok ut av respekt alltid hensyn til religionen i landet. Ellers kreler det av utspekulerte dominikanere som ser på en blond jente i slik positur som enkelt bytte og kan finne på å finne deg igjen på kvelden. Sier dette ut fra erfaring og dominikanske gutter jeg kjenner har sagt at jeg aldri må stole på noen, da alt for mange er ute etter penger og sex, og går LANGT for å få tak i dette. Dette er ikke frekt ment, du vet det bare kanskje ikke? Ellers ønsker jeg deg god ferie, DR er kjempefint 🙂

    6. Langt ifra feit, syns du har ganske perfekt kropp jeg! Drit i haters, de er bare sjalue på deg 😂 Haters makes you famous 💞🤙🏼

    7. Til alle dere som kaller henne feit eller sier at hun skaper kropspress så er det faktisk dere som gjør det. Hun er så tynn og pen og når dere sier at hun er feit tror folk at de må være tynnere enn det de er nå. Så stopp å klandre henne for noe dere gjør!!!❤️❤️❤️

    8. Du er ikke feit. Du er vakker. Breie hofter betyr ikke feit. Folk må skjerpe seg. Jeg synes du er perfekt. Ikke bry deg om de dumme komentarene. Kroppen din er veldig fin❤ elsker kanalen og bloggen din. Du er best, stå på💓👌

    9. Hvilken sesong var du med i parsdise hotell? Elsker deg e din største fan leser bloggen din hele tiden du er mitt forbilde❤️

    10. Æ syns at du har en fantastis kropp å du e ei nydelig jente😍 Å du e like fin med sminke som du e med uten sminke men det eg lure på om du har tatt silikon ? Og kor mye sillikon og Ka bh størrelsen din er? Å eg syns alle dine bilda e perfekte 😍

    11. Halloooo, isabelleeeee – halvparten av disse bildene var jo driiit fine. Forstår altså ikke hvorfor DU ikke syntes det, de var drit fine alle sammen! :3 lu og bloggen din :p

    12. Du er sååå sykt fin uten så mye sminke😍
      Du trenger ikke falske vipper å masse annet.
      Du er råååå fin😍

    13. Du er så utrolig nydelig uten sminke. At det går an😍. Du har kjempe fin kropp, og jeg kan ikke se noen steder at du er tjukk. Du har kjempe fin kropp<3 Du er mitt idol😙

    14. Aldri reise eller aldri se Martine❤️Blir fy faen meg glad hvis du svarer og tar det på ukens spørsmål.Og hvor har du tenkt å reise nå?

    15. Hei! Hvordan knytter du Snapchat og Instagram til denne kontoen? Assa at man kan sveipe opptog komme inn her? Kan jeg spørre om vloggteknikker? Klipping og legge til musikk og sånn? Du er så flink med dette og gjør bloggen din så spennende 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg