En ekte indisk aften + Solnedgang

Hallo alle sammen og god morgen ♡

Jeg kan ikke tro at det er aller siste dagen i år og at i morgen så er vi i 2018! Jeg er ikke engang i Norge og skal feire nyttårsaften her i Den Dominikanske Republikk. Jeg er skikkelig spent på hvordan det kommer til å bli, men jeg er helt sikker på at det blir veldig bra.

I går var vi på en skikkelig indisk aften, det var kjempe morsomt å prøve det og få leve litt som dem gjør i India! Vi satt å spiste fra gulvet med hendene, noe som faktisk var utrolig kult!

Kan vi bare ta et minutts stillhet for denne utrolige solnedgangen? Solnedgangen fra toppen av fjellet, der vi befant oss var helt sinnsyk! Hele himmelen byttet farger og det så nesten ut som himmelen sto i flamme. Vakkert!

Jeg fikk litt vondt i kroppen av å sitte så lenge på gulvet etterhvert, men det var verdt det. Maten vi fikk servert var også himmelsk selvom det bare var ris og noen sauser så var det på ingen måte noe jeg har smakt og spist før. Jeg tror det at vi måtte spise med hendene våres gjorde det hele veldig spesielt og vi ble skikkelig grisete etterhvert. Jeg lærte også at i India så spiser man kun med høyre hånd og i dette tilfelle fra bakken. De grønne bladene vi hadde foran oss var tallerkenen og der skulle vi legge sausene og maten og spise fra. En veldig morsom opplevelse! Jeg har aldri spist fra gulvet og digget det, før nå!

Menneskene her er også helt fantastiske forresten. Alle er så hjelpsomme og prater med hverandre! Det er masse turister her og andre folk fra hele verden som har bosatt seg her, noe jeg syntes er skikkelig kult da jeg har lyst til å kanskje gjøre det samme en eller annen gang! Det virker veldig kult å bare dra et sted for flere måneder og egentlig bare se hva som skjer.

6 kommentarer
    1. Skal du ha hunden med deg hjem til Norge vist ikke va skjer med henne da … hunder kan dø av kjerlikhetsorg av mennesker dem er glad i😭❤️Håper du har henne med deg hjem isabelle

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg