Første dagen i paradis – Bildedryss

God morgen alle sammen ♡

Hvordan har dere det i Norge? Hvordan er været? Nå har vi vært her i på øya i to dager og jeg stortrives. Jeg var faktisk litt nervøs før jeg dro hit, men alle er virkelig så snille at jeg vet ikke hva jeg skal si engang. I Norge snakker man jo ikke med hverandre og vil ikke engang sitte ved siden av en fremmed på bussen, noe jeg syntes er tragisk og jeg elsker at denne lille byen vi er i nå som heter Cabarete er så rolig og alle er så snille mot hverandre. Eller, rolig er det jo ikke – det er festing og slikt hver eneste dag og det er alltid ett eller annet som skjer, men det er som at alle kjenner alle og det liker jeg!

I denne byen er det faktisk mange norske som bor. Hun jeg reiser med har jo bodd her før og er kjent med andre unge mennesker her! Disse øyene i Karibien er jo også kjent for å være utrolig fine, flotte og tropiske noe som er helt sant! Jeg har kun vært her i en dag men det føles ut som mye lenger, jeg føler jeg kjenner stedet allerede!

I går var vi på en strand som ligger et stykke unna, det var en surfe strand med masse surfere og andre som ville lære seg å surfe. Jeg har faktisk veldig lyst til å teste det ut så jeg har bestemt meg for å gjøre det. Det blir gøy! Jeg knipset masse fine bilder av stedet i går. Altså, se så fint det er her!

Nå har vi faktisk noe skikkelig spennende på agendaen. I det siste har jeg vært så sinnsykt spontan, noe jeg elsker og det er jeg nok en gang! Jeg skal fortelle litt mer om hva vi skal i mitt neste innlegg, det er faktisk ganske kult og jeg er litt stolt over at vi faktisk turte og faktisk skal gjennomføre dette.

Ha en fin dag videre babes, internettet her er forresten døds dårlig og det tar seriøst hundre år å laste ned den minste lille ting. Dette innlegget har jeg liksom holdt på med i flere timer pga bildene osv.. Noen som har tips til hva man kan gjøre? Er allerede sinnsykt lei..

Vi blogges senere i dag. Love you all ♡

10 kommentarer
    1. hvordan er det du rir?! du sitter jo helt grusomt på hesten og kan jo ødelegge ryggen dens! Stakkars hest det der er dyremishandling

    2. Å, så mange fine bilder! 😻Og kjempe søt hest daaa ❤️ Jeg har egen hest selv, så jeg veit mye om ridning, og jeg er enig i at du kanskje sitter litt rart på hesten. Men jeg tror egentlig ikke at det er noe særlig stort problem. Haha 😂
      Det var utrolig fint der! <3 Skulle virkelig ønske jeg kunne dra på en sånn ferie også 😉 Hehe. Hvertfall så får du kose deg masse mens du først er der. 😊👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg