Dette fikk jeg til jul

 Processed with VSCO with c1 preset

Heihei alle mine fine ♡

Jeg føler ikke at det er jul i det hele tatt. Her ligger jeg i Karibien og koser meg masse i varmen! Klarer ikke beskrive hvor deilig det er. Selvom jeg føler at julen er over har jeg lyst til å vise dere hva jeg fikk til jul. Jeg føler at jo eldre man blir jo mindre gaver blir det, før var det jo massevis av gaver. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om det, men det er bare sånn det er. Julen er koselig uansett om man får massevis av gaver eller ikke! Dette året skulle jo jeg reise og fikk derfor en del Dominikanske penger, veldig greit!

 Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Pappa skal alltid drive å tulle når det kommer til gaver og for å være helt ærlig syntes jeg det er døds morsomt! Han putter masse greier oppi en papp eske, og pakker inn alt! Det blir da masse gaver å pakke opp, både tulle gaver og ordentlige gaver! Kjempe morsomt.

 Processed with VSCO with c1 presetEt bilde av seg selv og greier.. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Disse ringene var så utrolig fine og jeg elsker jo ringer! Det går ikke en eneste dag uten at jeg har en ring på fingeren. Jeg pleier å gå med flere ringer på en finger og jeg tror faktisk at jeg går med ti ringer hver eneste dag? Haha sykt. Dessverre så var disse ringene lott store for meg så jeg er nødt til å bytte dem til en mindre størrelse, men det går bra!
 Processed with VSCO with c1 preset

Trenings klærne fikk jeg av tanten min sammen med en flaske vin. Jeg fikk bare enda mer motivasjon til å fortsette å trene så det er noe jeg kommer til å prioritere når jeg kommer hjem igjen til Norge!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Av Martine fikk jeg dette fine armbåndet og kjempe fine øredobber! Vi plukket faktisk ut våres egne gaver, det er alltid så vanskelig å skulle kjøpe gaver til venninner så da gjorde vi det bare sånn – genialt!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Det var mange jeg bare fikk penger av og det er like greit! Det var det eneste jeg sa jeg ønsket meg og spesielt nå som jeg skulle bort var det veldig greit å vare få litt lommepenger! Av mamma fikk jeg en del penger og litt annet småtteri, blant annet øyenskygge palettet fra Urban Decay! Det hadde jeg faktisk fra før av så jeg skal prøve å få byttet til et annet. Jeg har veldig lyst til å teste ut noen av de nye!

Nå skal jeg ikke snakke mer om julen, jeg er jo tross alt ferdig med julen og koser meg her i Den Dominikanske Republikk! Nå skal jeg få i meg noe mat så skal vi på leting etter en ny adapter.. Det er det ikke så lett å få tak i her så jeg er faktisk veldig stresset nå! Her er klokken bare 15 og vi har allerede vært på stranden og kost oss. Jeg har knipset en del bilder av stedet så det kommer ut på bloggen etterhvert! Det er bare å glede seg – Karibien er et helt fantastisk sted! Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

9 kommentarer
    1. Hei! Jeg synes at det er litt dumt at du legger ut hva du får til jul.. det kan være mange som ser på denne bloggen og egentlig er fornøyd med sine julegaver, men så ser de dine(eller andre sine) julegaver og sammenligner, og kanskje de ikke blir så fornøyd allikevel. No hate, bare et tips.. 😘

    2. Hei! Har ett spørsmål til ukens spørsmål!
      Hvor gammel var du første gang du onanerte? Hvor ofte onanerer du i uka? Måneden?

    3. Masse fint men hvor kommer den shampooen fra den som er lit rødrosa. Hvis det er en shampoo,lager den farge i håret når du bruker den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg