JEG REISER TIL…

Heihei og god morgen alle mine flotte ♡

Denne dagen har jeg ventet lenge på og endelig skal jeg dele med dere hvor jeg skal reise. Akkurat nå sitter jeg på flyplassen i Brussel og venter på neste fly som skal ta oss til Canada, deretter lander vi på DEN DOMINIKANSKE REPUBLIKK. Gud som jeg gleder meg, jeg skal være på Den dominikanske republikk i hele to uker og gleder meg som en liten unge! For dere som ikke vet hvor det er så ligger det i Karibien. Jeg har faktisk vært i Karibien før, da var jeg på Barbados – et sted som virkelig var paradis! Den dominikanske kommer også til å være helt fantastisk, det er jeg veldig sikker på. Jeg gleder meg uansett veldig til å dele denne reisen med dere og ta masse bilder til dere!

Jeg reiser med en venninne som heter Marie, hun er verdens søteste jente! Jeg kjenner hun faktisk ikke sånn kjempe godt, men hun er bestevenninne med en av mine bestevenninner og vi har faktisk vært på tur sammen før. Det begynner å bli noen år siden, men dette kommer til å gå bra. Marie har også bodd på øya så hun vet om masse steder vi kan besøke og vet hvordan man burde gjøre ting der. Noe som er veldig praktisk og ikke minst smart! Den dominikanske republikk er et land med en del kriminalitet og det kan være ganske skummelt der så det å reise med en som faktisk har bodd der og en som er kjent der er perfekt.

Vi hadde faktisk en sinnsykt kjip og skummel start på reisen, det var nesten så vi måtte bli hjemme. Jeg tenkte å fortelle dere om som skjedde i et eget innlegg, så det er bare å glede seg. Herregud vi er så surrete..

Reisen kommer til å være utrolig lang, vi skal mellomlande to ganger og til sammen skal vi vel reise i over 20 timer (tror jeg) så ønsk meg lykke til. Reisen vår i dag startet allerede 0330 da vi var på vei til flyplassen i Oslo. Jeg har heller ikke sovet i natt så det kan bli spennende dette her. Vi satt på flyet da solen sto opp og det så helt sykt ut, jeg prøvde å ta bilder av soloppgangen – men det så jo helt annerledes ut i virkeligheten. Så fint!

Forhåpentligvis får jeg sove på flyet fra Brussel til Canada, men det er alltid vanskelig når det er så trangt – så vi får se!

Vi blogges mer senere babes, ta vare på hverandre! Nå skal jeg gå ombord i det neste flyet. Love you all ♡

10 kommentarer
    1. Ønsker deg lykke til håper du får det fint siden vil ikke at du skal ha det vondt! Kos deg masse>3 lyyyyyyy!💞

    2. Var der i 2 uker sommer! Fantastisk sted som byr på mye spennede. Kos deg utrolig masse og nyyyyt de fine omgivelsene!!! Klem

    3. Jeg skal til Barbados neste år i februar skal på cruice i 1 uke skal flere steder også blant annet SAN juan Barbados Miami osv❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg