Slik ser jeg ut i dag – Julaften

//Reklame – annonselenker 

Heihei alle mine fine♡

Jeg håper alle har hatt en super duper dag så langt og kost seg masse! Det har jeg. Straks skal jeg ta turen videre på middag! Jeg har faktisk bestemt meg for å spise middagen hos pappa sin familie og ta resten av kvelden hos mamma sin familie. Det er så vanskelig å ha foreldre som ikke er sammen lenger, begge vil jo at jeg skal feire jul hos dem – men det blir vanskelig å skulle være to steder på engang. Derfor gjorde jeg det sånn her i år! Jeg er nødt til å kjøre frem og tilbake, noe som egentlig ikke frister. Jeg er sikker på at det er verdt det! Det er mange jeg savner og har lyst til å se igjen på pappa sin side, så jeg gleder meg veldig. 

På julaften har jeg aldri pyntet meg noe særlig før og egentlig ikke brydd meg så veldig om hva jeg har på meg. I år hadde jeg lyst til det og jeg følte for å være litt fin idag med kjole, fin sminke og krøller i håret! Mye av grunnen til det er nok fordi jeg kommer til å ta masse bilder til bloggen haha.. Uansett, jeg har bare på meg en svart fin kjole. Den lille svarte kjolen passer jo til alt. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE KJOLE – BUBBLEROOM HER. LIGNEDE CHOKER – NAKD HER. ØYENSKYGGE PALETT – LYKO HER

Sminken i dag var også litt crazy syntes jeg. Jeg ville prøve noe nytt og dette ble resultatet, øyenskyggen ble faktisk blå/ rød aktig noe jeg syntes var skikkelig kult. Øyenskygge palettet jeg har brukt er mitt favoritt palett fra The Balm – DU KAN FINNE DET HER (Fra Lyko). Jeg har også bare brukt en highlighter på toppen av den svarte fargen for å få det litt lysere og for å få denne blåfargen. Love it♡ Chokeren fikk jeg forresten i kalenderen i dag, den er så fin og jeg er allerede forelsket i den. Den er fra Glitter! 

Nå skal jeg komme meg av gårde, jeg gleder meg så masse til å spise masse god mat og spesielt ribbe. Ahh, klarer ikke vente! Jeg har forresten pakket (nesten) helt ferdig så nå er jeg klar til å reise. Vi skal kjøre her hjemme fra ca. 0330 i natt så det blir nok ikke så veldig mye søvn på meg i natt heller, men det gjør egentlig ingenting – da får jeg sove på flyet! 

Ha en fantastisk dag videre babes, vi blogges! Love you all♡

24 kommentarer

Siste innlegg