Verdens lengste jobbdag

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg regner med de fleste har hatt juleferie noen dager og nå er det endelig helg. I dag har jeg hatt en veldig lang, men en veldig fin dag! Martine og jeg har vært sammen helt siden klokken 10 i dag tidlig. Vi var først i et møte så har vi kun jobbet med masse videoer til YouTube, helt til nå faktisk. Jeg har akkurat kommet inn døren hjemme og er helt utslitt.

Jeg har heller ikke sovet noen ting i natt, jeg sovnet vel ikke før klokken 05 og sto opp klokken 08-09. Et par timer med søvn, det holder jo ikke for meg så i kveld blir det tidlig! Jeg klarer ikke beskrive hvor mye jeg faktisk gleder meg til å legge meg ned i sengen å sove. Jeg er også nødt til å begynne å pakke litt i dag, jeg orker virkelig ikke å stresse med det på julaften. Jeg er forresten ferdig med alt av julegaver, noe som er den beste følelsen ever haha! Nå kan jeg hvert fall slappe av når det kommer til gaver.

Noe som er skikkelig trist er det at jeg ikke ser denne jenta på døds lenge nå. Eller, vi skal møtes i morgen en kjapp tur, men etter det ser vi ikke hverandre på flere måneder! Jeg skal reise og blir borte til neste år og når jeg er tilbake er ikke Martine hjemme! Det er også grunnen til at vi har filmet så masse i dag, det at vi ikke kommer til å være sammen på flere måneder nå skal ikke gå utover YouTube kanalen vår!

Jeg vet det er mange som sier at dette ikke er en jobb og ikke respekterer at det er dette vi driver med og stortrives med det, men denne dagen beviser virkelig at det er en jobb og man må stå på for å klare det man vil! Jeg har vondt i skinnene mine fordi jeg har smilt og snakket så mye til kamera, haha det sier litt!

Uansett, nok klaging – jeg er evig takknemlig for alt jeg har nå! Det er straks jul og jeg gleder meg masse til det og ikke minst til reisen min. Nå skal jeg slappe litt av før jeg tar turen ut igjen, jeg er nødt til å ta en liten soltime til før jeg drar! Pakke skal jeg også begynne med i kveld. Ha en fantastisk dag videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

18 kommentarer

Siste innlegg