Ukens spørsmål// Min vekt. Hvor reiser jeg? Kroppen min. Sex. Gravid ++

//Reklame – annonselenker

– DU SPØR, JEG SVARER –

Er du opptatt av og se på andre sine kropper? Eller har du det?
Jeg ser på andre sine kropper ja, men jeg føler det ikke noe dårlig med meg selv av den grunn. Jeg sammenligner meg ikke med andre sine kropper! Det tror jeg er veldig viktig å ikke gjøre. Jeg føler det er veldig mange som sammenligner seg selv med andre som for eksempel er veldig trent og folk som har jobbet hardt og lenge for utseende sitt. Noe som igjen da skaper kroppspress. Det er ikke en fin kropp sin skyld at jeg for eksempel føler det dårlig med meg selv, det er kun i mitt eget hode. 

Har du hatt sex med Vidar Villa?
Nei, det har jeg ikke. Selvom jeg er med i musikkvideoen hans betyr ikke det at vi har hatt sex! 

Hvem er favoritt artisten din?
Hmm, det var et veldig vanskelig spørsmål. Jeg aner faktisk ikke! Jeg pleier så å si aldri å se på artisten hvis jeg liker en sang. Men jeg liker Rihanna, Drake, Nicki Minaj, Ariana Grande osv.. 

Hvorfor legger du ut så masse bilder av kroppen, både der du viser masse av kroppen din og sier at vi må være fornøyd med oss selv og sånt… Men det eneste dere gjør er sånn at andre får dårlig selvtillit, ikke særlig smarte dere eller?
Akkurat dette har jeg svart på så utrolig mange ganger og jeg begynner virkelig å bli lei. Kropp er kropp, det er da ikke så j*vlig viktig? Jeg er glad i kroppen min akkurat som den er nå og jeg syntes ikke det er noe feil å vise det og legge ut bilder av kroppen min. Jeg har fin kropp, syntes jeg selv! Alle skal få lov til å mene det dem selv vil! Jeg syntes det er så trist at alle skal tenke så negativt hele tiden. Når jeg ser bilder av en kropp jeg syntes er fin får jeg bare masse motivasjon til å trene og holde meg i form, jeg føler meg ikke dårligere i min egen kropp av den grunn? Jeg er også sinnsykt lei av at hvis en jente som har litt fett på kroppen legger ut et bilde i undertøy blir hun hyllet og forgudet, men hvis en tynn jente legger det ut er det galt.. Whyy? Kropp er kropp. Hvorfor får du dårligere selvtillit over at jeg legger ut bilder av kroppen min? Gjør man det burde man virkelig gå i seg selv. Det er da ikke Kylie Jenner sin feil at jeg ikke liker magen min? Det blir for dumt å melde.. 

Er det godt å ha sex? Hvordan føles det ut?
Ja, det er jo det. Alle har det jo hele tiden for en grunn og det er ikke for å få barn haha (For det meste).. Det er veldig vanskelig å forklare hvordan det føles ut som. Det må man nok oppleve selv, men de første gangene man har sex er det vondt. Det syntes hvert fall jeg det var!

Har du kjæreste?
Nei, jeg er singel.

Hva gjør du på treningssenteret? Trener du kondis eller styrke?
Jeg trener både kondis og styrke. Jeg pleier alltid å starte med å gå/ løpe på tredemølle, før jeg går videre til styrken. 

Snapchat: isabelleeriksen

Hvilke sex stillinger er best?
Her har vel alle forskjellige meninger om hva som er best, jeg personlig liker best misjonær.

Hadde du et crush på Kevin da du var på paradise?
Nei, jeg hadde vel ikke et crush. Jeg var inne på hotellet veldig lite og følte ikke jeg ble ordentlig kjent med noen egentlig. Det er veldig vanskelig for meg å bli betatt og slike ting, men han er jo søt og snill selvfølgelig! Jeg liker han veldig godt som person. 

Hvor har du kjøpt den rosa sløyfe hårbøylen?
Den er Martine sin. Jeg har vært rundt i butikker å lett etter en lignede for jeg ble helt forelsket i den. Jeg skal si ifra hvis jeg finner en! Love it♡

Har du silikon i rumpa?
Nei det har jeg ikke. Jeg har ikke gjort noe som helst med rumpa mi, og det kommer jeg nok heller aldri til å gjøre! Jeg liker rumpa mi og har egentlig alltid likt den. Jeg hadde faktisk enorm rumpe på ungdomsskolen, men den har bare blitt mindre og mindre haha.. 

Har ikke du tenkt på og få barn?
Jeg har selvfølgelig tenkt på hvordan livet mitt skal se ut og jeg har veldig lyst på mine egne barn, men ikke enda. Det er en god stund til jeg ser for meg selv med barn. Jeg er ikke klar til å ta vare på en liten baby enda og har lyst til å reise og oppleve verden før jeg slår meg til ro. Jeg må jo også finne meg en mann før jeg får barn, det kan jo ta en stund.. 

Hvor skal du på ferie?
Hehe, det eneste jeg har sagt til nå er at jeg reiser til andre siden av jordkloden. Jeg kommer heller ikke til å si hvor jeg reiser før jeg faktisk er på vei! Jeg reiser på mandag tidlig på morgenen så da kommer det vel et innlegg i løpet av mandagen på hvor jeg er på vei. Æææ, gleder meg sykt! 

Skal du reise alene?
Denne gangen reiser jeg faktisk ikke alene. Jeg reiste jo helt alene til Florida for noen måneder siden, nå reiser jeg med en annen venninne som faktisk har bodd der vi skal. Hun er derfor veldig kjent og vet hvordan det er der, noe som er veldig betryggende for meg. Det er alltid skummelt å reise til et annet land, spesielt når det er så langt unna. 

Hvor er hodetelefonene fra?
De er Martine sine og jeg aner ikke hvor de er kjøpt. Jeg fant noen lignede på Nelly.no som faktisk var veldig kule. Du kan finne de HER. 

Har du ligget med Morten Botten?
Jeg har aldri hatt sex med han nei. 

Hvilket tre gutter fra ph 2017 synes du er kjekkest? Ranger dem.
Hmm, det må bli: Morten, Aleks, Kevin.

Har du vært i Tønsberg å spist før?
Ja, jeg har faktisk vært i Tønsberg før. Der er det så fint, spesielt på sommeren. Jeg husker ikke helt hvor vi var å spiste, men jeg vet at det er veldig fine restauranter der og jeg gleder meg masse til å ta turen tilbake. På sommeren når det er sagt! 

Leser du og Martine bloggen til hverandre?
Ja, jeg leser hvert fall hennes! Hun leser nok min også, men vi prater ikke så ofte om blogg og hva hverandre skriver om når vi er sammen. Godt er det, for litt fri og litt tid utenom blogg og jobb må vi ha. 

Er du gravid?
Nei, jeg er ikke gravid og kommer ikke til å bli det på en god stund heller! 

Når hadde du sex sist?
Noen uker siden.

Når hadde du kjæreste sist?
Det er flere år siden jeg hadde kjæreste og det er faktisk flere år siden jeg har datet også, jeg tror jeg aldri har vært på en ordentlig date før faktisk. Skikkelig trist jeg vet haha.. Sist jeg hadde kjæreste var jeg 18 år, tror jeg? Nå er jeg 21 så det er en stund siden ja.. 

Har dere ikke vekt hjemme? Siden du ikke kan svare hva du veier.
Jo vi har vekt hjemme, men jeg pleier aldri å veie meg. Jeg har svart på hvor mye jeg veier før, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig? Vekt har ingenting å si, jeg bryr meg veldig lite om hva jeg veier. Jeg vet ikke engang hva som er normalt å veie! Så lenge jeg er fornøyd med kroppen min gidder ikke jeg å veie meg og tenke på det. Siden jeg får så mye spørsmål om det får jeg bare veie meg da.. 

Da var det spørsmålet svart på. Nå får jeg vel høre at jeg skaper kroppspress igjen, noe som er patetisk. 

Hvor høy er du?
Jeg er ca. 1.68m høy! 

Får du mye oppmerksomhet fra gutter?
Nei, jeg syntes ikke det. Det er veldig mange som tror det og tror at jeg prater med masse gutter osv, men det gjør jeg faktisk ikke. Det er ikke en gutt jeg driver å prater med nå sånn fast. Kan heller ikke huske sist jeg holdt på med noen, noe som egentlig gjør meg litt trist haha.. 

Bruker du hold-in på rumpe bildet?
Hold-in på rumpa? Er det noe som finnes? 

Hvor er morgenkåpen fra?
Den er fra Bikbok og jeg elsker den. Den er seriøst verdens deiligste morgenkåpe, også ser den jo ikke minst veldig søt og fin ut! Du kan finne den HER. 

 Processed with VSCO with b5 preset

Hvordan får du så fin rompe? Har du gjort noe med den?
Tusen takk, jeg har ikke gjort noen verdens ting. Jeg var jo veldig aktiv før da jeg turnet og trente så å si hver eneste dag i flere timer om gangen så den treningen har nok mye å si for hvordan jeg ser ut idag. Jeg er også veldig lett trent, noe jeg er veldig glad for! 

Herregud hvor mye tar du sol? Du vet du skader huden din. Du kan få kreft å dø.
Jeg pleier nesten aldri å ta sol, nå i det siste har jeg vel tatt sol tre fire ganger i 20 minutter. Eneste grunnen til at jeg tar litt solarium nå er fordi jeg reiser til et land hvor det er varmt og sommer. Da er det alltid fint å ha litt farge på forhånd! 

Processed with VSCO with p5 preset

Hva syns du om funksjonshemmede?
Jeg har ingenting imot funksjonshemmede. Jeg syntes det samme om dem som jeg syntes om andre mennesker. 

Hvordan ville du reagert om du fikk et funksjonshemmet barn?
Alle vil jo ha et friskt barn, men det er ingenting feil med å få et funksjonshemmet heller. Jeg hadde vært like glad i det barnet og behandlet det på akkurat samme måte som om jeg hadde fått et friskt et. Om ikke enda bedre! 

Gleder du deg til ex on the beach?
Haha, jeg skjønner ikke hvor folk har det fra at jeg skal være med på Ex on the beach. Det tror jeg faktisk aldri jeg kunne vært med på heller! Det er overraskende mange som tror jeg også skal til Mexico og spille inn en ny sesong av Paradise Hotel, jeg kan jo faktisk svare på det nå at det skal jeg ikke. Dessverre! Jeg skal et helt annet sted og det eneste jeg skal filme på reisen min nå er YouTube videoer og Snapchat videoer haha.. Legg meg til på Snapchat: isabelleeriksen. 

Bor du alene i leilighet eller hos dine foreldre?
Jeg bor hos mamma sammen med broren min, mamma og stefaren min! Stortrives her og kommer nok til å bo her ganske mye lenger. Jeg er ikke interessert i å leie, men kjøpe. Så jeg sparer til det! Jeg vil også reise masse og da er det greit å ikke ha noen store utgifter her hjemme. 

126 kommentarer

Siste innlegg