Uken som gikk// Sykdom. Nytt kort hår. Hemmeligheter jeg aldri har fortalt ++

//Reklame – annonselenker

Akkurat nå:
Nå sitter jeg hjemme og blogger litt, jeg har skrevet ferdig noen innlegg og det føles godt! Jeg tenkte jeg skulle dra å trene og ta sol nå og for første gang på lenge ser jeg faktisk frem til det. 

Ukens nedtur:
Jeg har vært syk og det har vært veldig kjipt. Jeg er faktisk også glad for det, for da har jeg allerede vært syk og da er det liten sannsynlighet for at jeg blir syk nå når det er jul og når jeg reiser. Det hadde vært enda kjipere! Jeg hater å være syk, det er faktisk noe av det verste jeg vet. Noen klarer fortsatt å ”leve” når man er syk, det gjør absolutt ikke jeg. Jeg går helt ned i kjelleren og ligger bare å syntes synd på meg selv haha.. 

Ukens høydepunkt:
Etter veldig mange tanker og vurderinger har jeg endelig klart å klippe meg kort. Jeg kunne ikke vært mer glad akkurat nå og dette har vært den beste følelsen på veldig lenge. Jeg trivdes absolutt ikke med extensions og syntes det var utrolig ubehagelig og ekkelt å ha på. Jeg er avhengig av å ta og drive med håret mitt og det var nesten umulig med masse tape biter klistret sammen i hodebunnen. Det er nok en vane sak, men denne gangen klarte jeg ikke vende meg til det. Det kan helt sikkert hende jeg velger å sette inn hår senere i livet en gang, det kommer jeg helt sikkert til å gjøre – da er jeg hvert fall forberedt og vet hvordan det er! Kort hår føles uansett helt fantastisk til nå, så jeg skal bare nyte det frem til jeg er lei dette også haha.. 

Ukens tanke:
Jeg er faktisk veldig veldig åpen og ærlig på denne bloggen. Jeg velger å dele store deler av livet og hverdagen min, noe jeg syntes går helt greit. Det kan være litt skummelt å tenkte på innimellom at det faktisk er så mange som vet forskjellige ting om meg. Jeg har faktisk kommet ut med hemmeligheter jeg ikke har fortalt til noen på denne bloggen – mamma og andre venninner har helt sikkert blitt sjokkerte og overrasket over enkelte ting som har stått skrevet på bloggen. Det er liksom ikke det samme å si det høyt som det er å skrive det. Det er mye enklere å dele tanker og meninger skriftlig fordi jeg på en måte gjemmer meg bak en skjerm og det er ingen som kan si imot meg eller si at jeg tar feil. Selvfølgelig kan folk kommentere ting, men er det noe negativt bryr jeg meg som regel ikke. Negative kommentarer på nett betyr veldig lite for meg, hadde det kommet face2face hadde det nok vært litt verre. 

Ukens irritasjon:
Mennesker som bryr seg alt for mye, jeg får helt mark! Sånne som bare ikke klarer å la være å kommentere og pirke på enkelte ting man selv ikke har tenkt over eller lagt merke til engang er så sinnsykt unødvendig! Enkelte må da ha et utrolig kjedelig liv som henger seg opp i alt og må underholde seg selv med å bry seg i andre sine liv. Noen må virkelig skjerpe seg! 

Ukens antrekk:

LIGNEDE GENSER – NAKD HER.


LIGNEDE JULEGENSER – GINA HER.

VERDENS DEILIGSTE MORGENKÅPE – BIKBOK HER

Ukens mest leste innlegg:

DET ER VANSKELIGERE ENN JEG TRODDE – MIN NYE VESKE

UKENS SPØRSMÅL// SEX MED EN KJENDIS. ONANERING. HVORDAN HA SEX MED EN JENTE? HVOR MYE TJENER JEG OG HVA TJENER JEG PENGER PÅ?

MITT NYE KORTE HÅR

GRAVID UTEN Å VITE DET

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg