NY VIDEO – HVA F*EN SIER DU MARTINE??

Hallo alle mine fine♡

Nå sitter jeg faktisk hos frisøren og farger og klipper meg, jeg gleder meg så masse til å vise dere resultatet. Det er nok en del som blir overrasket over at jeg faktisk tørr å gjøre dette, det var faktisk ganske vanskelig.

Det er søndag og det betyr ny video på YouTube kanalen til Martine og meg, denne gangen bestemte vi oss for å filme en ”Whisper challenge” video. Det var så utrolig morsomt å filme, men også se på. Jeg lo meg ihjel flere ganger da jeg satt å redigerte denne så jeg håper du også syntes denne er morsom.

ENJOY♡

Husk å abonnere på kanalen vår, det er helt gratis. Du kan gjøre det HER

3 kommentarer
    1. Hei en kjent rolle fra skam skrev at man burde slutte å følge brukere som gjore at du føler deg dårligere.. mener du at du er en av dem?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg