I dag skal håret vekk

//Reklame – annonselenke

Processed with VSCO with c1 presetØYENSKYGGEN JEG HAR PÅ MEG KAN DU FINNE HER (fra Lyko).

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har akkurat våknet og jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart å sove så lenge. Uansett hvor tidlig jeg sovner om kvelden klarer jeg å sove så lenge jeg vil. Jeg klager ikke – jeg glad for at jeg ikke sliter med søvn, men jeg skal ærlig innrømme at det var litt irriterende idag. Jeg har en del jeg skal få gjort idag, eller tenkte jeg skulle få gjort. Vi får se om jeg rekker alt nå haha.. 

En ting jeg gleder meg ekstremt til idag er en tur til frisøren, endelig. Nå har jeg tape exstensions i håret og jeg klarer ikke vente til jeg skal få tatt dem ut, det var virkelig ikke noe for meg. Jeg har ikke klart å gjøre noe med håret mitt som jeg pleier og som jeg elsker å gjøre. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha tape exstensions over en lengre periode. Jeg syntes det er skikkelig ubehagelig og rett og slett ekkelt haha.. Jeg tipper man blir vandt til det og alt mulig, men det skjedde ikke med meg. Jeg ble aldri vandt til det og syntes egentlig det bare var i veien. Håret mitt floket seg også bare enda mer enn normalt, noe som er det verste som kan skje med meg siden jeg er ganske hårsår. 

Så jepp – i dag skal håret vekk, litt av mitt ekte hår også faktisk. Vi får se hvor kort det blir, det frister både med bob og litt lenger så jeg er veldig spent på hva som blir resultatet. Farging kommer også til å skje, ikke noe drastisk der bare sånn at det er sagt. Da blir det nok bare ettervekst, litt lysere i og med at jeg også skal klippe det litt, og toning slik at det blir kaldere. Hvor kort syntes du jeg skal ha det?

18 kommentarer

Siste innlegg