Hemmeligheter jeg ikke har fortalt til noen

//Reklame – annonselenker


LIGNEDE ØREDOBBER – NAKD HER. GENSER – GINA HER

Selvom du kanskje tror du kjenner meg godt så er det ikke sånn det er. Det er svært få som faktisk vet alt om meg og kjenner meg godt, jeg vil si det faktisk bare er et par stykker som kjenner meg veldig godt. Jeg er veldig åpen på bloggen, og jeg har skrevet en hel del til dere som jeg aldri har fortalt til noen før. Til og med min egen mamma har lest ting på denne bloggen som hun ikke visste om. Akkurat det er faktisk litt skremmende og ganske sykt! Mennesker som har levd med meg hele livet vet ikke engang alt om meg og har lest ting om meg på bloggen dem ikke visste før. Hemmeligheter jeg før ikke har fortalt til noen har faktisk kommet ut på denne bloggen. 

Det er så merkelig for jeg føler det er helt greit å dele ting på bloggen med dere. Det er ting jeg har skrevet om som jeg garantert ikke hadde stått og sagt høyt med flere tusen mennesker til stedet, men det er jo faktisk like mange som leser denne bloggen og vet masse om meg som person. Det er en helt annen ting å kjenne meg, det er det veldig få som gjør – nesten ingen faktisk. Det er mange som vet mye om meg, men ikke alt bare sånn at det er sagt.

Sånn er det å ha en åpen dagbok og jeg syntes det er utrolig gøy. Jeg har fått meldinger av folk som jeg har hjulpet, jeg får daglig spørsmål om ting og jeg får daglig meldinger om jeg kan skrive om forskjellige ting på bloggen. Jeg elsker at jeg også kan bruke dette stedet til å faktisk hjelpe andre og få andre i godt humør. Da blir jeg også veldig glad! 


LIGNEDE ØREDOBBER – NAKD HER. GENSER – GINA HER

Jeg får ofte spørsmål om hvordan det er at så mange vet forskjellige ting om meg. Helt ærlig så tenker jeg ikke over det i det hele tatt! Det er skremmende at så mange vet ganske mye om meg, men jeg tenker ikke over det og det er sjeldent jeg prater om bloggen med noen. Av en eller annen grunn liker jeg det ikke, spesielt ikke folk jeg kjenner. Her hjemme for eksempel, prater vi aldri om ting jeg har skrevet om på bloggen og takk Gud for det haha.. Ikke fordi det jeg skriver er så farlig, men jeg liker å tro at ingen leser det jeg skriver. 

Takk til alle som følger meg og syntes det er interessant. Takk til alle som hjelper meg gjennom dagene mine, det er flere av dere som gjør dagene mine enklere. Takk til alle som gir meg tips og råd. Jeg setter virkelig stor pris på det! 

Ha en kjempe fin kveld videre babes, vi blogges! Ta vare på hverandre, love you all♡

20 kommentarer

Siste innlegg