Endelig + mange kommer til å bli sjokkerte

God morgen alle mine fine♡

Endelig begynner jeg å føle meg litt bedre i formen. De siste dagene har jeg ikke gjort annet enn å ligge rett ut i sengen med både feber, vond hals og snørrete nese. Jeg føler det blir feil at jeg skal sitte å beklage meg, men jeg vil likevel gjøre det. Beklage for at jeg har vært veldig dårlig med bloggingen. Det blir nesten litt for dumt at jeg skal sitte å si unnskyld for at jeg har vært syk, det kan jeg jo ikke noe for. Helt normalt er det også, alle er syke og føler seg dårlig innimellom. Vi er mennesker alle sammen!

Det og skulle sitte å være kreativ, tenke masse og sitte på pcen når man egentlig bare vil sove er utrolig tiltak og jeg har rett og slett bare tenkt på meg selv disse dagene. Det viktigste har vært å bli frisk. Jeg er faktisk glad for at det var nå jeg ble syk og ikke om en uke når jeg reiser. På denne tiden blir jo de fleste syke en eller annen gang, hvert fall jeg haha.. Jeg blir alltid syk på denne tiden av året, så det at det kom nå er jeg faktisk veldig glad for. Nå er jeg ferdig med det og kan glede meg til å reise! Jeg kan ikke tro at det bare er ni dager igjen til jeg sitter på flyet, gud som jeg gleder meg. 

Jeg har følt meg helt jævlig de siste dagene og har såvidt sett meg i speilet. Håret mitt føles ut som et fuglerede og jeg bare gleder meg til å ta en lang dusj. Imorgen skal jeg faktisk til frisøren også, jeg har sånn halvveis bestemt meg for hva jeg skal gjøre med håret mitt. Jeg gleder meg masse og jeg tror veldig mange kommer til å bli sjokkerte. Jeg kan si så mye som at det ikke blir mer exstensions, det var virkelig ikke noe for meg.. Jeg forteller mer om håret og hvorfor jeg ikke er så begeistret for exstensions imorgen! Stay tuned. 

 Processed with VSCO with c1 presetEn liten throwback til da jeg så og følte meg litt bedre.

Nå skal jeg få laget noe mat og spist litt, jeg har nesten ikke spist de siste dagene heller så jeg er skrubbsulten. Jeg har også lyst til å fikse meg litt idag og kanskje finne på noe eller ta noe bilder. Føle meg fin er hvert fall noe jeg har lyst til så det er planene for idag, føle meg fin! Ha en fantastisk lørdag videre babes, ta vare på hverandre. Love you all♡

31 kommentarer

Siste innlegg