Ukens spørsmål// Sex med en kjendis. Onanering. Hvordan ha sex med en jente? Hvor mye tjener jeg ++

//Reklame – annonselenker

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du noen gang vært hos gynekolog? Hvordan er det?
Jeg har faktisk aldri vært hos gynekolog før og syntes det høres veldig skummelt ut. Jeg er nok nødt til å dra til en snart, det er jo viktig å sjekke om alt er som det skal der nede. Er det ikke egentlig sånn at man skal gå til gynekolog etter at man har hatt sex for første gangen? Litt usikker på akkurat den, men jeg må nok komme meg til en snart selvom jeg syntes det høres veldig skummelt og ubehagelig ut. 

Jeg har lagt merke til hvor mye hud du viser, og jeg lurer på hvorfor? Er det for å få klikk? lesere? Likes? Oppmerksomhet?
Jeg liker å vise hud på bilder fordi jeg syntes det er fint. Jeg liker kroppen min og har ikke noe imot å vise den frem heller! Når jeg ser på bilder av andre som legge ut lettkledde bilder får jeg bare enda mer motivasjon og lyst til å for eksempel trene. Jeg er så lei av at folk hele tiden skal si at det er det som skaper kroppspress for det er det absolutt ikke. Det er alt oppe i hvert enkelt hode. Hvorfor tenker ikke alle positivt og heller tar til seg positiv energi? Jeg blant annet får inspirasjon av å se slike bilder av andre, jeg tenker ikke negativt om meg selv fordi andre ser ut på en viss måte! Kropp og lettkledde bilder gir selvfølgelig mer likes osv ja, men det er ikke derfor jeg velger å legge ut bilder av kropp og hud.

Hvor er det stedet du har vært som er lengst vekke?
Hmm, jeg har jo vært veldig mange steder i verden. Jeg har vært i Kina, Barbados, Florida, Mexico og så å si overalt i Europa så jeg vil si at Kina og Mexico er de stedene jeg har vært som er lengst unna Norge. 

Processed with VSCO with f2 presetFunfact: Dette bildet var det siste bilde jeg tok med telefonen min før produksjonen av PH tok den fra meg. Dette er faktisk bare noen minutter før de tok telefonen min på et hotell i Mexico noen dager før jeg sjekket inn første gangen!

Hva angrer du mest på i livet?
Oj, det var et veldig vanskelig spørsmål. Jeg liker å si at jeg ikke angrer spesielt mye på noe, men heller lærer av mine feil. Det er selvfølgelig en del ting jeg har gjort som jeg kunne klart meg uten, men det er vel ikke noe veldig store ting som jeg tenker på hver eneste dag! 

Skal du være med i pH i 2018?
Hvis jeg skulle vært med hadde jeg nok ikke kunne fortalt om det på bloggen. Jeg har dog skrevet at jeg reiser til andre siden av jordkloden med en retur dato så de fleste kan nok tenke seg til hva som er sant og ikke. 

Kan gutter eller menn bli deprimerte?
Ja selvfølgelig. Alle mennesker kan bli deprimerte og ha det tøft uansett om man har utover tiss eller innover tiss haha.. Menneskser er mennesker uansett hvilket kjønn man er og alle har følelser og tanker som kan være tøffe iblant. 

Hvor tok du silikon?
jeg opererte meg på et sted som heter Aleris. Dette var vel rundt to år siden og Aleris har slått seg sammen med en annen veldig bra klinikk. Jeg er litt usikker på hva det kalles nå. 

Er du fornøyd med utseendet ditt?
Ja, jeg har ikke noe grunn til å være misfornøyd. Selvfølgelig er det jo ting jeg skulle ønske var annerledes, men jeg har lært å godta meg selv slik jeg er nå og jeg elsker det. Alle er fine på hver sin måte! 

Har du noen tips til gode ansiktskremer?
Ja, jeg elsker en krem fra Elisabeth Arden. Jeg bruker den hver eneste gang jeg tørr i ansiktet, leppene eller andre stedet på kroppen. Kremen er utrolig bra og kan brukes til så å si alt! Du kan finne den HER (fra lyko).

 Processed with VSCO with c1 preset

Onanerer du mye? Hvor ofte?
Nei absolutt ikke, nesten aldri faktisk. Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri gjør det, men jeg føler aldri et behov for det! 

Er det normalt å onanere som jente i 12 års alderen?
Veldig usikker faktisk. Det er ikke noe fasit på hva som er riktig og galt å gjøre, det er din kropp og du bestemmer over den helt selv så hvis du har lyst til å onanere i en alder av 12 så er det ingenting som stopper deg! 

Er du ofte syk, eller blir du lett syk?
Jeg er veldig sjeldent syk og det er evig takknemlig for. Jeg hater å være syk og når jeg først blir dårlig så blir jeg veldig veldig dårlig! 

Når begynte du å drikke alkohol?
Jeg husker veldig godt første gangen jeg faktisk smakte på alkohol. Da gikk jeg i niende klasse og var på min aller første fest hjemme hos noen i klassen! De hadde en del alkohol og jeg som den lille uskyldige jenta jeg var hadde aldri smakt det før. Det var nok et lite gruppepress der og da når jeg tenker tilbake på det og det endte med at jeg smakte på alkohol. Jeg likte det ikke og fikk skikkelig avsmak. Det gikk vel noen år før jeg faktisk begynte å drikke ordentlig etter det! 

Må du betale for å bo hjemme eller for din egen mat?
Nei, jeg betaler ingenting for å bo hjemme. Maten står jeg heller ikke for, men det er det spesiell ting jeg har lyst på må jeg dra å kjøpe det selv! 

Har du forresten tips til hvor jeg kan kjøpe en bra ringlight?
Mitt ringlight er bestilt fra USA, det anbefales ikke for det tok år og dager før det kom frem. Jeg er helt sikker på at det finnes merker i Europa eller Norge som har like bra ringlight. Mitt merke heter DivaRingLight SUPERNOVA, jeg elsker det! 

Har du ikke lyst på kjæreste?
Det er ikke sånn at jeg leter etter en kjæreste uansett hvor jeg går og jeg er ikke på noen dating sider og lignede. Jeg venter på at den rette skal komme og når han kommer, da har jeg lyst på kjæreste! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Kan du ha sånn nybegynner sminke video?
Ja, det kan jeg helt sikker lage! Tusen takk for tips. 

Når du gikk i 8.trinn var du forelsket eller syntes du at noen i 10.trinn var kjekke?
Ja, det var de eneste jeg syntes var kjekke haha.. Jeg husker også da jeg gikk i femte klasse syntes jeg en i syvende var utrolig kjekk! Når jeg tenker tilbake på det nå føles det veldig rart for de som går i femte og syvende klasse nå føles jeg er så små og søte og jeg skjønner ikke at man faktisk begynner å tenke på gutter så tidlig! 

Hva er falskt på kroppen din?
Puppene og leppene mine er falske. Jeg har også exstensions i akkurat nå, men jeg skal straks til frisøren å ta de ut. Det var ikke noe for meg! 

Hva er det nærmeste du har vært Carl Aksel?
Hmm, vi har kommet nær hverandre og huden min har vært borti huden hans akkurat som at huden min har vært borti en jeg hilser på på gaten. Jeg vet ikke helt hva du lurer på? 

Jeg bare lurer på om en eller flere av de guttene du har ligget med var mørkhudet (svart)?
Jeg har ligget med folk som har farge i huden ja og ikke er helt norske!  

Har du hatt sex med en kjent person?
Ja, og med kjent person så mener jeg IKKE Paradise Hotel deltaker.. 

Hvordan var det å ha sex med en jente og var det en venninne?
Det er nok ikke noe jeg kommer til å gjøre så veldig masse haha.. Det var bare en liten morsom ting som skjedde! Det var en jeg kjente ja. Det er også veldig mange som lurer på hvordan man gjør det og det er ikke så veldig vanskelig å finne ut. Google det hvis du virkelig lurer på det haha.. 

Processed with VSCO with c1 preset

Hvor mye tjener du av å blogge? Og hva tjener du penger på?
Jeg kan faktisk ikke svare på dette fordi jeg vet ikke selv. Det er veldig forskjellig hva jeg tjener fra måned til måned. Jeg tjener jo også penger på andre ting enn blogg, som Youtube, Instagram osv. Det jeg tjener penger på er Reklame, enkelt og greit! Jeg tjener penger på annonse innlegg/ videoer, jeg tjener penger på linker jeg noen ganger har på bloggen og min andre sosiale medier. Også tjener jeg penger på at jeg er på topplisten i Norge. Det meste av pengene kommer jo inn på Reklame innlegg og Reklame generelt! 

Hva er den verste julegaven du har fått?
Oj, det vet jeg faktisk ikke. Jeg får som regel det jeg ønsker meg som er penger haha! Før da jeg var yngre ønsker jeg meg som oftest leker og det hendte jeg fikk klær, superundertøy og ting jeg da syntes var kjedelig. Så det er vel det verste jeg har fått, selvom det ikke er så veldig ille! 

Når har du tenkt til å få barn?
Barn er ikke akkurat noe jeg stresset veldig med. Jeg vet ikke engang om jeg har lyst på barn eller kommer til å få barn. Det frister jo så klart med en liten jente eller gutt, men det er ikke noe jeg har begynt å tenke på! Jeg er bare 21 år og vil hvert fall vente til jeg har opplevd livet, reist rundt i verden og slike ting før jeg slår meg til ro. Jeg må jo også finne meg en mann først, det kan jo ta en stund haha.. 

32 kommentarer

Siste innlegg