Jeg orker ikke mer – en bloggpause

//Reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Som de fleste helt sikkert har fått med seg, er jeg i dårlig form. Noe av det verste jeg vet er å være syk og spesielt nå som det er så mye jeg har lyst til å gjøre! Det viktigste er selvfølgelig å bli frisk slik at jeg kan få gjort det jeg vil igjen så fort som mulig. I dag har jeg ligget rett ut i sengen, svettet og rett og slett ikke hatt det noe særlig bra. Jeg har stresset over at jeg burde blogge og akkurat nå merker jeg at jeg trenger en liten pause fra tankene om jobb og blogg. Jeg vil ikke presse meg selv til å gjøre ting jeg ikke burde, hvert fall ikke idag hvor jeg bare ligger rett ut. 

Jeg pleier å blogge 2 til 3 ganger om dagen, i dag har jeg dessverre ikke sjans til det og velger å legge fra meg bloggen for resten av dagen. Jeg hadde sikkert klart å blogge om jeg absolutt måtte, men hva skal jeg skrive? Jeg ligger jo bare her og syntes synd på meg selv haha.. Jeg håper jeg er i bedre form imorgen slik at jeg kan fortsette slik jeg pleier. Det er veldig viktig for meg å bli fort frisk, jeg reiser jo snart og vil ikke ha noe sykdom i kroppen min da. Jeg skal jo faktisk på andre siden av jordkloden og gleder meg så utrolig masse. Så frisk, det må jeg snart bli! Det er forresten nesten ingen som har klart å gjette hvor jeg skal. Klarer du? 

LIGNEDE GENSER – NAKD HER.

Hvis du har noe tips til hvordan jeg kan føle meg bedre er det bare å kommentere det i innlegget. Jeg kommer nok til å lese kommentarer og slikt, bare at jeg ikke kommer til å skrive noen flere innlegg! Imorgen er det fredag som også betyr ukens spørsmål så hvis det er noe du lurer på, kommenter det her så skal jeg få tatt med ditt spørsmål imorgen. Husk at jeg også er veldig åpen og svarer på det aller meste så ikke vær sjenert. Spør om akkurat det du lurer på! 

Ha en fantastisk dag videre mine babes, og til alle dere som ligger syke akkurat som meg – God bedring. Bli fort frisk igjen♡

60 kommentarer
    1. Hei Isabelle❤️ Håper du blir frisk snart,det hjelper å drikke ingefær te flere ganger til dagen,eller bare spise regn ingefær. Det er litt stekt men hjelper veldig😘

    2. God bedring, men kanskje du skal til Mexico får å bli med pH?skal du?(bare lurer ikke hat kommentar)❤❤ men elsker deg❤❤❤

    3. Føler jeg har en liten mistanke om at du skal til Mexico og spille inn til den nye sesongen av pH?❤ly

    4. Når du gikk i 8.trinn var du forelsket eller syntes du at noen i 10.trinn var kjekke?
      guttevenner eller jentevenner?
      Hvis du fant ut av at du var gravid, men du hadde to valg. enten Beholde barna eller kjærligheten i ditt liv, hvem ville du valgt?

    5. Rart du blir syk og har dårlig immunforsvar med all den den alkoholen du putter i kroppen din? Kreft next..

    6. Kok deg te på fersk ingefær, sitron, honning, hvitløk og pepperkorn. Smaker hest, men er bra:) God bedring:)

    7. God bedring fineste Isabelle!
      Anbefaler masse te, honning, sitron og c-vitamin! 🙂
      Har du forresten tips til hvor jeg kan kjøpe en bra ringlight? 🙂

    8. Noen spm til ukens spm:
      -Villde du aldri kunne brukt sokker eller bh?
      – Hva mener du om klespress?
      – Når begynte du å drikke alkohol?
      – Nevn 3 ting som betyr aller mest for deg
      – Blir du ofte sett på som blond & dum?

    9. God bedring Isabelle. Det pleier å hjelpe for meg å drikke ingefær te med masse honning♥️♥️

    10. Til SANDRA du trenger ikke og være en så stor dust
      mot Isabelle! Du kommer sikkert til og drikke alkohol du og! Nesten alle gjør det innimellom bare så du vet det men du kan jo tenke litt før du skriver SANDRA. I❤️Y Isabelle du er kanskje en av de beste bloggerne jeg vet om❤️Håper du kan ha en meet up på Vinterbrosenteret da lover jeg at jeg skal komme og møte deg❤️❤️

    11. Hvordan klærer du å ignorer hate liksom får mye hate og klærer ikke å ignorer dem som deg tips?❤️❤️❤️🤟🏻❤️❤️❤️

    12. Må du betale for all maten du spiser hjemme? (Siden du bor hos moren din) Og har du noen tips til hvordan man kan slutte å skrive stygge mld på grupper osv?? Sliter med dette, da jeg egt ikke tenker meg om før jeg skriver noe….egt ganske dumt!! Har du noen tips til gode ansiktskremer? Jeg er så «tørr» i ansiktet… Onanerer du mye?? Hvor ofte??

    13. Hei isabell, jeg tipper kanskje at du reiser til Mexico for å melde deg på PH sesong 10.
      Isåfall når skal vi få vite hvor du skal reise?
      Ukens spørsmål?Jeg har hatt samme problem som deg jeg har for små bryst og valgte å ta silikon, men hvor var det du gjorde det?Jeg gjorde det i Oslo du da?
      Love u og god bedring💕⭐️💕

    14. Hei. God bedring men bare lurte på om du kan følge meg på Snapchat. Håper at du kan det vist du skal legge meg til så heter jeg på snap mollyellsker vist du ikke finner marg med snap brukeren min så bare søker du oppCornelia fordi jeg heter Cornelia

    15. Hei. God bedring men bare lurte på om du kan følge meg på Snapchat. Håper at du kan det vist du skal legge meg til så heter jeg på snap mollyellsker vist du ikke finner marg med snap brukeren min så bare søker du opp Cornelia fordi jeg heter Cornelia

    16. Jeg håper serr du er klar over hvor fantastisk du er, du er så sinnsykt vakker og god tvers igjennom. Du bare fortjente å høre det, for jeg vil du skal smile. Masse god bedring, du fortjener alt godt❤
      Hilsen Thomas, 22 år fra Oslo

    17. Hvor ofte har du sex? Hvor mange har du hatt det med? Når var første gangen du hadde sex?
      Og hva liker du å gjøre når du har sex (stillinger, suge, sugd, osv.)?

    18. Ukens spørsmål:
      Syntes du det var kleint første gangen du skulle ha sex og var du ikke redd for at han brukte deg eller skulle spre noen rykter om deg til kompisene sine?

    19. Ukens spørsmål..
      1. Kan du og Martine komme til Fredrikstad en gang? Bil ta bilder med dere! 😍
      2. Hva syns du om mennesker som har angst pga mobbing?
      3. Hvordan har du blitt så peeeen!! 😍😍 Misunner deg!!

    20. Ukens spørsmål:
      Du skriver at du ikke har noe i mot tær. Hvilke forhold har du til føtter ellers? Hvordan ville du reagert om noen sa du har fine føtter? Hva synes du om at andre går barbeint rundt deg og inne i huset? Favoritt fottøy/sko?

    21. Ville du lansert ditt eget sminkemerke om du hadde hatt muligheten? Hva ville du kalt merket isåfall, og hva ville det første produktet vært?:*

    22. Hvordan klarer du å sminke deg sånn og fremdeles opprettholde huden din så ren og fin uten kviser osv??

    23. Kan du Vær så snill og ikke slutte med blogg elsker deg så høyt plis ikke slutt med det du driver med håper du svarer på dette spørsmålet?😱😱😱😱😱

    24. hei! Jeg lurt på hvor du har kjøpt det pene bilde med skrift du har på veggen på rommet ditt? Synes det er helt sykt pent, så har lyst til å kjøpe det selv!
      Hvor huff, så kjedlig å bli syk! Håper du blir fort frisk! Masse God bedring!
      Tips: drikk en kopp med grønnte med honning og en halv sitron. Det hjelper for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg