Gult er kult

//Reklame – annonselenker

God kveld alle mine fine♡

Jeg har enda ikke klart å komme meg hjem, det frister rett og slett ikke å skrape bilen, sette seg i den kalde bilen for så å kjøre hjemover. Jeg vet selv at hjemme er den beste plassen å være, spesielt i den formen jeg er i nå. Uansett, jeg får se hva som skjer.

I dag har jeg ikke gjort annet enn å slappe av, det er så deilig å sitte i sengen med et glass med varm te og se ut av vinduet. Det har snødd i hele dag og det finnes ikke noe vakrere enn å sitte inne å se ut på det kalde været. Skal man ut derimot, er ikke det så deilig. 

Jeg har hatt på meg en gul hettegenser i hele dag og har lagt ut noen bilder på Snapchat (isabelleeriksen) av genseren. Jeg digger den og har begynt å elske fargen gul. Gult er seriøst kult! 

Ignorer håret…

Genseren er gammel og er kjøpt på Bikbok! Jeg var innom på nettet for å se om de fortsatt hadde den inne men det hadde dem dessverre ikke.. Det er trist for jeg syntes den er utrolig kul, jeg har også fått en del spørsmål om hvor den er fra så det er flere som digger den. Jeg sjekket på litt andre sider og det er mange som har lignede gule hettegensere. Det er blant annet en veldig kul en HER (fra nakd).

Ha en fin kveld videre babes, ta vare på hverandre! Vi blogges senere, love you all♡

7 kommentarer
    1. Isabelle! Du ser perfekt ut med absolutt alt! Du er bare så pen! Ikke bry deg om hatere, de er bare sjalu på deg! Elsker deg og vil alltid gjøre det❤️❤️ hilsen Sara❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg