Gravid uten å vite det

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har deres dag vært så langt? I natt har jeg sovet over hos en venninne og ligger fortsatt i sengen hos henne. Formen er fortsatt ikke helt på topp og jeg merker jeg begynner å bli skikkelig dårlig. Det samme gjelder venninnen min, så vi ligger å syntes syntes på hverandre og er syke sammen! Så nå har vi drukket varm te, spist bacon (noe av det beste jeg vet er bacon, jeg kunne seriøst levd på bacon haha) og sett på YouTube videoer. Jeg burde vell egentlig komme meg hjem snart, det er jo alltid best å være hjemme når man er syk. Jeg håper bare jeg blir fort frisk igjen, jeg reiser jo snart. Jul er det også så dette er den verste tiden for meg å bli syk. 

Vi har også sett en episode av kollektivet som jeg er med på, og før vi så dette snakket vi faktisk om at man kan være gravid uten å vite det. Akkurat det syntes jeg er sinnsykt skremmende og det at man kan ha et barn i kroppen uten at man i det hele tatt legger merke til det er sykt. Tenk å plutselig bare føde uten at du i det hele tatt vet at du er gravid! Martine og jeg hadde også denne samtalen i episoden til kollektivet. 

DU KAN SE EPISODEN HER: https://www.viafree.no/programmer/underholdning/paradise-kollektivet/sesong-2/episode-13

HÅPER INGEN NABOER ER HJEMME.. Da har dem sett meg naken! 

Nå skal vi se på serie og slappe av fordi vi er syke. Katrine som er venninnen jeg er hos har nok en gang vist meg en serie jeg er nødt til å se på. Det er seriøst hun som har vist meg alle seriene jeg har hatt dilla på! Det er onsdag som betyr at jeg også er nødt til å redigere video, så det skal jeg også få gjort idag. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

36 kommentarer
    1. Elsker deg. Du er den bloggen jeg leser hele tiden. Sitter på skolen til og med og leser bloggen din❤️❤️❤️

    2. Du er en helt så sykt pen😍følger med på bloggen din og ikke minst på deg og Martine sin YouTube kanal elsker deg og dere❤️❤️❤️❤️

    3. Hei håper du ser denne kommentaren
      Hei jeg heter Henriette jeg elsker deg så høyt jeg er din største fen alle sier ded men jeg er den største fenen jeg kan alt om deg jeg har en plakat om deg ❤️ Se denne kommentaren love You elsker deg

    4. Jeg er også syk men er på vei til å bli frisk jeg har vært syk helt siden 30.november så det er kjedelig god bedring<33

    5. Det er helt sikkert noen som så deg naken.. Du sitter jo å spriker med bena så noen har helt sikkert sett tissen din!!!

    6. Når du tar bilder av deg selv hvor du er på utesteder og fester hvordan får du så bra lys? Tar du med det ring lyset lissom!!?? Elsker bloggen!!! God bedring!!

    7. Hei, jeg velger å ikke dele navn fordi jeg er redd for at kanskje noen jeg kjenner ser det. Men nå er det ikke hvem jeg er som er viktig her heller. Jeg kan si at jeg 20 år så vi er nesten på samme alder.
      Men jeg vil bare starte med at du er en fantastisk pen jente og at det jeg skal skrive nå gjelder ikke bare deg men andre offentlige personer også. Jeg har fulgt med på bl.a bloggen din en stund nå i ny og ne. Jeg har lagt merke til hvor mye hud du viser, og jeg lurer på hvorfor? Er det for å få klikk? lesere? Likes? Oppmerksomhet?
      Jeg har sett at det er en del lesere i 13 års alderen her som kanskje ikke skjønner at man er bra nok som man er. Du har mange bra innlegg Isabelle men du har mange på kanten innlegg også. Jeg lurer på hva foreldrene dine tenker om all huden du viser og alt det personlige du skriver om. Mye er kjempe intressant men noe er helt uintressant som f.eks hvor mange du har ligget med. Er det for å få klikk og oppmerksomhet? Eller er det for å skryte? Jeg kjenner deg ikke men du kjenner ikke meg men jeg vet at mange unge sliter mer enn før når det gjelder kroppspress bl. a og der mener jeg at du kanskje gjør en feil da. For barn klarer ikke skille mellom sånne ting. Selv slet jeg masse når jeg var yngre, jeg var den tynneste jenta i klassen, hadde Ok rumpe og pupper men for meg var ikke det bra nok, jeg ønsket meg silikon pupper og større rumpe fordi at for meg så var det som var perfeksjon. Jeg så heldigvis rundt meg og innså at ingen ser sånn ut, ingen er perfekte. Jeg la fra meg tanken om det i en alder av 19 år så jeg slet lenge, og jeg er ikke fornøyd enda men jeg prøver å ikke tenke fr mye over det. Så jeg klarer ikke helt å fatte hvorfor flere av dere bloggere skal vise så mye personlig og fortelle så mye personlig. Det finnes andre ting å blogge om. Du er jo vakker med klær også du. Du trenger vel ikke å selge kroppen din når du har ett så fint ansikt? Tenk litt mer før du poster ett innlegg om hvordan få perfekt rumpe og større pupper. Mener ikke å hate på noen her, men jeg bare forstår ikke hvorfor. Kunne du prøvd å gi meg ett svar på det?
      Mvh Nysgjerrig

    8. Hei Isabelle må si at du er drit tøff pga vinduene osv. Håprrørr du blir bedre❤️
      Hils Martine fra meg dere er mine forbilder foreverrrrrr💍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg