Slik har du aldri sett oss – Vi kunne brent ned hele stedet

//Reklame – annonselenker

 GENSER UTSOLGT, LIGNEDE – NLY HER. BUKSE – NLY HER. 

Heihei alle sammen♡

Hvordan har dere det i kveld? Akkurat nå sitter jeg faktisk hjemme å vurderer om jeg skal dra på trening eller ikke, jeg tror jeg kommer til å dra ganske straks og den eneste grunnen til det er at jeg skal reise snart og vil føle meg litt fit til det haha.. Det som også holder meg litt igjen her hjemme er formen. Jeg merker jeg begynner å bli dårlig. Du vet når du har vondt i leddene og det verker litt i kroppen? Sånn føler jeg meg nå. Jeg håper jeg klarer å bite tennene sammen for jeg har ikke tid eller lyst til å bli syk nå. Jeg skal også til en venninne i kveld og mest sannsynlig sove over så det blir koselig. Det er lenge siden jeg har hatt en ordentlig sleep over. 

Jeg har faktisk helt glemt av at jeg er å se på skjermen og har ikke sett noen episoder av kollektivet der jeg er med. Av en eller annen grunn liker jeg ikke å se meg selv på TV eller PC skjermen haha.. Jeg syntes det er morsomt selvfølgelig, men det er ikke så viktig for meg. Jeg vet jo allerede hva som skjer, jeg var jo der haha.. 

Uansett, jeg syntes denne episoden var ganske morsom. Noen av dere husker sikkert for en stund siden da Martine og jeg var på halloween fest med NYX? Vi både vlogget og blogget om dette, men det som helt klart ikke kom frem i verken vlogg eller blogg er hvor stresset vi var og hvor mye vi rotet. Det fikk kameramannen som fulgte oss med, for å si det sånn. Jeg lo faktisk høyt da jeg så denne episoden og syntes det var veldig morsomt å se hvor stresset, surrete og rotete vi faktisk var! Herregud vi glemte jo faktisk å skru av krølltangen som vi hadde brukt. Det kunne jo faktisk vært farlig, og det kunne begynt å brenne. Heldigvis oppdaget resten av kollektivet det før det var for sent! 

– Throwback – 

 ØYENSKYGGEN JEG BRUKTE I HELE ANSIKTET KAN DU FINNE HER (fra lyko).

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg