Jeg har ikke styr på pengene mine

Heihei alle mine fine♡

Idag våknet jeg faktisk alt for tidlig. Jeg våknet klokken 0730, sto opp og løp ut døren klokken 0830. Jeg var nemlig invitert på et event med Google, noe som alltid er like koselig. Jeg elsker å bli invitert på slike frokost eventer, med lærerike ting på agendaen. I dag var det masse prat om YouTube og sosiale medier, noe jeg syntes er veldig spennende. Selvfølgelig fordi jeg da også driver med dette selv.

Noe jeg syntes ikke er så veldig greit, er at alt av slike ting skal starte så veldig tidlig. Idag startet det klokken 0900 og jeg kom løpende inn bittelitt etter, men det var heldigvis ikke noe krise for det kom folk etter meg også haha.. Som de fleste vet er jeg det største B mennesket man kan få tak i og er det noe jeg virkelig hater så er det det å stå opp tidlig, stå opp i det hele tatt er noe jeg misliker sterkt. Det har ingenting med søvn å gjøre, jeg trenger ikke så alt for mye søvn – men jeg syntes bare det er vanskelig å stå opp uansett hvor lenge jeg har sovet og spesielt da stå opp når jeg vet det er så tidlig. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Det var forresten super deilig å gå rundt i byen i dag tidlig. Solen skinte på huden min og jeg merket bare jeg ble i bedre og bedre humør, helt til jeg selvfølgelig merket at jeg hadde glemt lommeboken min hjemme og jeg hadde parkert bilen i et parkeringshus. Herregud, dere skulle sett hvor panikk jeg fikk i et sekund. Tenk om jeg ikke hadde fått hjelp fra noen og bilen min måtte ha stått i parkeringshuset hele dagen. Det hadde vært veldig kjipt og ikke minst veldig dyrt. Heldigvis kom pappa å reddet meg haha.. Tusen takk pappa♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem og skal løpe ut døren nok en gang idag. Jeg skal på et møte med en regnskapsfører, endelig. Det er virkelig på tide! Jeg har jo ikke styring på pengene mine og trenger å få ryddet opp i alt av bedrift og lignede. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er helt ute å kjører, men det blir spennende å se hva regnskapsføreren sier. Møte blir nok ikke det morsomste jeg har vært med på, jeg hater regnskap og økonomi. Jeg syntes det er utrolig vanskelig å forstå, men når jeg først forstår så syntes jeg det er greit. Så jeg håper jeg får lært en del ting idag! Dette er noe av det kjedeligste med å være blogger og å drive med sosiale medier. Regnskap!

Jeg får komme meg avgårde så jeg ikke kommer for sent. Ønsk meg lykke til babes, så blogges vi senere! Ta vare på hverandre. Love you all♡

10 kommentarer

Siste innlegg