Dette visste du ikke om meg

//Reklame – annonselenker 

 Processed with VSCO with f2 presetLIGNEDE JAKKE (falsk pels) – GINA HER. LIGNEDE BADEDRAKT – NAKD HER. BUKSE – NLY HER. LIGNEDE SKO – NAKD HER

Jeg skulle egentlig hett Sandra – Mamma og pappa skulle egentlig kalt meg for Sandra, da hadde jeg egentlig hett Sandra Eriksen. Jeg er litt usikker på hvorfor de plutselig kom opp med Isabelle og at det var det jeg skulle hete isteden, men jeg er veldig glad for det. Jeg elsker navnet mitt og jeg elsker lange fine litt uvanlige navn! Isabelle er også veldig internasjonalt, det syntes jeg er det beste. 

Jeg har ingenting imot tær – Jeg er en av de få som ikke har noe imot tær, det er jo helt ærlig ikke ekkelt. Okei – noen kan ha ganske ekle tær, men tær i utgangspunktet syntes jeg ikke er ekkelt. Jeg syntes seriøst det er teit at når jeg for eksempel kommer borti en person med bena mine med sokker på så skriker man.. 

Jeg smaker forskjell på Cola og Pepsi – Jeg elsker Cola, men jeg er ikke så glad i Pepsi. Jeg smaker godt foskjell på det og hadde du gitt med et glass med Pepsi og et glass med Cola er jeg hundre prosent sikker på at jeg hadde smakt forskjell! 

Jeg er for abort – Jeg mener det er helt greit at man skal få kunne ta abort om man ønsker det. Jeg respekterer også at det er folk som ikke tar abort, jeg har flere venner som har barn nå og stortrives med det. Hadde jeg blitt gravid nå hadde jeg helt sikkert tatt abort, rett og slett fordi jeg ikke er klar for barn og vil vente. Når fosteret er så lite som det er når man tar abort mener jeg ikke det skal være noe problem, det er jo på en måte ikke blitt et menneske enda. Det er nok også en stor grunn til at jeg syntes det er ok med abort. Hadde fosteret blitt til et barn i magen og at man da skulle tatt abort hadde jeg ikke syntes det hadde vørt greit. Heldigvis er reglene også sånn at man må ta abort før det har gått 12 uker! 

Jeg elsker sylteagurk – Jeg skjønner ikke at folk ikke kan like sylteagurk? Jeg elsker det og kan seriøst sitte å småspise sylteagurk. Vanlig agurk er jeg dog ikke så veldig glad i og syntes det nesten ikke smaker noen ting. Jeg er veldig glad i smaker og sterk mat! Når jeg for eksempel er på mcern spiser jeg alltid opp alle andre sine sylteagurker. 

Jeg er ikke så glad i godteri – Går jeg på butikken for å handle med meg noe godt går jeg alltid for frukt eller bær. Jeg syntes det smaker mye bedre enn godteri samtidig som det er mye sunnere. Jeg liker smågodt og spiser det hvis det står på bordet liksom, men det er ikke noe jeg hadde plukket ut selv og det er ikke det jeg syntes er best å spise når man skal kose seg. Verken når det kommer til smak eller helse. 

Jeg liker ikke kake – Samme som godteri er jeg ikke noe glad i kake. Den eneste kaken jeg faktisk syntes er utrolig god er en kake som kalles ”verdens beste”, jeg vet ikke om den kaken faktisk heter det eller om det bare er det familien min kaller den for. Den består vel egentlig bare av krem og bær haha.. Jeg kan også spise brownies, men er ikke så veldig begeistret for det heller. Kake syntes jeg blir så tørt og mye på en måte, og jeg velger faktisk smågodt over kake. Men mest av alt, så elsker jeg frukt og bær! 

Noe av det verste jeg vet er mennesker som mobber og snakker dritt – Jeg klarer ikke forstå meg på mennesker som er slemme mot andre som ikke har gjort noe galt. Mobbing er seriøst noe av det verste jeg vet. Ikke bare fordi jeg har blitt mobbet selv, men folk som mobber andre er virkelig ufyselige mennesker. Hadde jeg gått forbi noen på gaten som drev å mobbet og ertet en person, er jeg hundre prosent sikker på at jeg hadde gått bort og skjelt ut de som sto å mobbet. For det er faktisk ikke greit. 

35 kommentarer
    1. Ååå Isabelle du har så sykt fint navn.
      Jeg har/blir mobbet selv og jeg er helt enig i det du sier jeg aner ikke hva jeg har gjort feil og hvorfor jeg fortjener dette jeg ble 6 hele år mobbet fordi jeg er tunghørt og det betyr at jeg bruker tegnespråk og det er litt vanskelig å forklare nøyaktig hva det er men ja håper du leser dette😢💗 Glad i deg♥️

    2. Det heter Verdens beste! Det er ikke bare familien din som kaller den det, den heter det😘❤️
      Elsker deg å martine😻

    3. Den kaken du liker, det kalles bare Verdens Beste. Hvis ikke jeg husker feil heter den egentlig Kvæfjordkake, du kan jo Google det, så finner du det ut

    4. Det at man ikke dreper et barn, kan diskuteres. Det blir kalt en «baby» fra & med unnfangelsen. Og det at foreldrene er såpass sløve med bruk av prevensjon, er ikke annet enn latterlig, og deres feil, som betyr at de må ta eventuelle konsekvenser mener jeg. Man kan ikke bare drive å pule, & ta abort, kun fordi det går til ditt eget gode? Da er man egoistisk. & alle, uansett, har rett på å leve. Så om du mener man ikke dreper et barn, så ødelegger man hvertfall sjansen for et barn å leve et helt & fullt liv, akkurat sånn som deg og alle andre. Så det burde egentlig vært ulovlig m abort, d hadde vært til pass for alle sllve ungdommer & voksne der ute. Selvfølgelig, med unntak av voldtekt ol. Men nå synes jeg du faktisk bare tenkte egoistisk. No hate, jeg digger deg assa Isabelle. Bare noen meninger du har jeg er imot😊❤️

    5. Hei Isabelle hvordan har du det er alt bare bra med deg håper du kan bli godt Kjent med meg og jeg håper du vil komme å til Ålesund om du vil så jeg vil gjerne treffe deg hvis du vil vite mer Om meg send meg gjerne en tekst melding på 93668594 det er mobil nr mitt ha en fin kveld videre Isabelle

    6. lol: Nei, det jeg har aldri vært gravid 🙂 hvor har du fått det fra egentlig?? Jeg skrev i innlegget hvorfor jeg er for abort, det har ingenting med at jeg har vært gravid å gjøre 🙂

    7. om du ikke fjerner fosteret vil det jo bli et barn? du var en gang et foster, med mindre du fysisk fjerner fosteret vil det bli et liv, så jo, det er drap.

    8. Hjertet begynner å slå når fosteret er 3 uker gammelt Etter befruktining, å da vet du nesten ikke at du er gravid en gang. Så det er jo et liv når hjerte slår

    9. «Verdens beste» har ikke bær på, den som faktisk heter det har marengs og krem og mandelstrø på toppen og karamel hvis jeg ikke husker feil

    10. Du er så fin og snill. Eg ønska å møte deg fordi du er mitt idol og eg heiter foresforesten Kristin😍😍😍😍EG ELSKA DEG❤❤❤❤❤❤

    11. Dette er ikke hate!❤️
      Men altså det du skriver om abort! Du har et poeng der! Men når man tar abort så ødelegger man jo sjansen for at et menneske skal bli til et menneske! Jeg prøver virkelig å si dette på en fin måte for jeg vil ikke hate på deg eller noe for jeg digger deg!❤️ Men mine foreldre var 14 da de skulle få meg! Altså de var 15 når de fikk meg! Og når folk snakker om abort er greit så blir jeg sykt lei meg! For folk presset foreldrene mine for å gjøre det! Og uansett om jeg ikke var en «baby» enda så hadde jeg forsatt ikke vært her den dag idag om de hadde gjort det! Jeg synes folk må tenkte på at det finnes folk med unge foreldre som må sitte å lese at sånne ting er greit selvon man kanskje ikke hadde vært her idag om de gjorde det! Jeg respektere fullt din mening! Men det vare bare noe jeg måtte få ut❤️ Jeg synes bare det er veldig veldig skummelt for meg å tenke på om foreldrene mine hadde gjort det.. for jeg føler på en måte at jeg ikke skulle vært her nå.. når nesten alle synes det er greit med det! Det er kanskje bare noe æ ha i tankene! Bare bruk prevensjon så skal det gå fint! Så lenge man bruker prevensjonen riktig så skal det gå! Og hvis man har ubeskyttet sex så er det dems egen feil og da synes jeg man bør beholdet barnet! Selvom det kan være vannskelig å tro at man ikke er klar så får man til alt man vil få til! Og det finnes også mange som kan hjelpe! Besøkshjem osv eller familie!

    12. Hei isabell😍Hvofår tar du bilde naken for og legge ut på bloggen???? Hva er så kult ?!! Og hva skjedde med deg og Kevin?

    13. Hvis du mener at fosteret ikke har blitt et menneske før uke 12, så synes jeg du skal søke på «abort 12 uker», hvis du sier at de bildene som kommer opp, ikke er et menneske, så skjønner jeg ingenting. Etter seks uker inni magen er alle organene til. Hjertet slår, de har lunger, tær, små fingre, skjelett, hjerne, de har sitt unike DNA! Greit nok at du er for abort, men du kan ikke si at fosteret ikke har blitt et menneske når man tar abort. Om du tar abort i uke 12 eller helt frem til barnet er født, er det akkurat det samme for barnet. Den eneste forskjellen er at det er mer «brutalt» å se når barnet har blitt større.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg