NY VIDEO – Leser hatkommentarer. Folk er fæle

Hallo alle mine fine ♡

Da var det søndag og endelig klart for en ny video på kanalen til Martine og meg. For en stund tilbake hadde vi en video der vi leste opp hatkommentarer og den ble veldig godt likt. Jeg elsker å se slike videoer selv, altså folk er jo helt syke i hode.. Jeg skjønner ikke hva som får folk til å skrive så utrolig slemme ting på nettet. Det er absolutt ikke greit og det kan faktisk ødelegge en person. Det man ikke kan rope til noen face2face kan man heller ikke skrive på nett tenker jeg, og sånn burde seriøst alle tenke. Vær snille mot hverandre♡ 

Husk å abonner på kanalen vår, den kan du finne HER. Det er helt gratis! Husk at det blir en stor giveaway på 50 000 abonnenter og det er ikke lenge til nå. Spre budskapet babes. 

Enjoy♡

11 kommentarer
    1. De som slenger dritt er bare misunnelige, og hva så om dere tar silkon osv..❤️ Dere er jo pene uansett hva!! Hun som sa at Alexander kjøpte ting til henne kanskje opptil 10000kr til henne gjennom uka så Alex brukte 70 000kr på hun! Assa det tror jeg ikke!! Du og Alexander er skapt for hverandre❤️ Dritt i haters d og isabell, lover de er er bare misunlige!! Loveu❤️❤️❤️❤️❤️

    2. hei isabelle!
      jeg tok en nøttetest for noen uker siden, da jeg hele livet får fått beskjed av legen om at jeg er allgerisk mot nøtter. spesielt dødelig allergisk mot peanøtter. det viste seg dog at jeg har vokst av meg all nøtteallergi bortsett fra peanøtter som jeg fortsatt er hyperallergisk mot.
      med andre ord, bestill en time til legen hvor du sjekker om du fortsatt er like allergisk. for min del har det gjort ting så mye lettere nå som jeg bare har peanøtter å forholde meg til 🙂
      liker bloggen din forresten!
      mvh. mia, 22 🙂

    3. Jeg er ikke stolt over det folk skriver det som skriver slikt burde bli snakket med og si unnskyld får det var ikke fint sakt og Martine og Isabelle ikke bry dere dere er mye mer vert og fantastiske jeg ser på kanalen deres 24/7 liksom bloggen deres er SUPER ja hilsen Pernille stor fan💜💖👌🦋🐥💎☺️🦄

    4. Hei! Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk slenger hat til dere? Alle har vell noe de ikke er så “FAN” av eller misliker ved enkelte mennesker, men altså hva er meningen med å skrive det? Kan man ikke bare holde det inne i seg? Har man ikke noe positivt å si så bør man ikke si det!
      Jeg synes det du og Martine gjør er flott! Det er jo kanskje noen ting jeg ikke er så “FAN” som dere gjør, men jeg sier det jo ikke for det om… Dere er dere og jeg er jeg! Det er ikke vits i at jeg skal drive og blande meg i hva dere skal gjøre og ikke gjøre!
      Hadde folk skrevet konstruktiv kritikk så hadde jeg skjønt det, fordi det skal jo hjelpe dere, og det bør alle være glad for… Men det er helt sykt hvor frekke folk kan bli når de er anonyme!
      Jeg mener at hvis du ikke kan si noe direkte til en person så bør du ikke skrive det anonymt heller!
      Isabelle og martine! Husk på at alle som prøver og dytte dere ned, er allerede lengre nede enn dere. Dette er noe alle burde tenke på! så alltid når dere ser en hat kommentar, så bør dere bare tenke “stakkars person”, fordi ingen som har det bra med seg selv trenger og rakke ned på andre. haha sorry for lang kommentar..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg