Min silikon prosess – alt om mine pupper

//Reklame – inneholder annonselenker


UNDERTØY – NLY HER

Heihei alle sammen♡

Jeg får veldig ofte spørsmål om puppene mine, hvorfor jeg valgte å operere meg og hvordan jeg hadde det rett etter operasjon. Jeg får ofte meldinger av folk som har lyst til å ta silikon men som er usikker på hvordan det er, hvordan resultatet blir og hva som rett og slett skjer. Jeg hadde det helt jævlig og syntes det var utrolig vondt. Det er andre som får veldig vondt etter en slik operasjon, men det er også veldig mange som ikke får like vondt. Det er helt forskjellig fra person til person! Det samme gjelder med resultatet og hvor mye det vil se ut til slutt. 300g på meg kan se helt annerledes ut på deg, derfor er det viktig at man aldri sammenligner slike ting med andre. 

Jeg har faktisk spilt inn en video hvor jeg prater om puppene mine og hvordan jeg hadde det. Du kan finne videoen HER. Likevel er det veldig mange som fortsatt lurer og det skjønner jeg godt. Jeg har ingen problemer om å prate om dette og velger derfor å skrive et eget innlegg til dere som lurer. 

LIGNEDE BH – NAKD HER

FØR

Grunnen til at jeg valgte å ta silikon er fordi jeg ikke var fornøyd med hvordan jeg så ut og jeg følte meg ikke vel i min egen kropp. Jeg hadde uten å tulle ingenting pupper og det var flere ganger jeg så meg selv i speilet og begynte å gråte. Jeg følte meg ikke som en dame og hadde det faktisk skikkelig dårlig med meg selv. Pupper var seriøst noe jeg tenkte på hele tiden og mitt største ønske var å få pupper. 

Jeg husker så utrolig godt den dagen jeg bestilte konsultasjon og virkelig bestemte meg for at jeg skulle ta silikon. Da var jeg på syden ferie med mamma og jeg var som alltid super ukomfortabel med kroppen min og ikke engang mamma fikk se meg naken. Det var aldri noen som fikk se meg naken. Jeg hadde faktisk kjæreste i to år som aldri så puppene mine. Så ille var det faktisk! På denne sydenturen med mamma luftet jeg litt for henne at jeg kanskje hadde lyst på silikon, hun svarte som vanlig med at ”neida du trenger ikke det, det kommer etterhvert” osvosv. Det gikk et par dager før jeg faktisk turte å vise mamma puppene mine og det første hun sa da var ”ja, det er greit. Du skal få ta silikon”. Jeg tror ikke jeg klarer å beskrive hvor glad jeg var i det sekundet. Jeg var overlykkelig og skulle endelig få pupper. Med det samme bestilte vi konsultasjons time og fikk time ganske fort, noe som ikke gjorde meg noen ting. 

 Disse bildene ble faktisk tatt på denne sydenturen og jeg husker det så utrolig godt. Jeg kommer nok til å huske det for resten av livet mitt! 

På konsultasjonen snakket jeg litt med legen og fortalte hvordan det var for meg og grunnen til at jeg vil ta silikon. Det var greit nok det og vi begynte også snakke om størrelse og hvordan jeg ville ha puppene mine. Jeg ville ikke ha spesielt store pupper, jeg ville egentlig bare ha pupper så akkurat hvor mye var ikke så nøye for meg. Vi ble også enige om at jeg måtte ha under muskelen da jeg hadde veldig lite brystvev. Da ser det bedre ut med silikonen under muskelen! 

OPERASJONEN

Det tok ikke lang tid før dagen jeg skulle operere kom. Jeg gledet meg som et lite barn og var veldig veldig spent. Forberedelsene jeg gjorde var egentlig bare å vaske meg med en spesiell såpe osv som jeg hadde fått fra legen før operasjonen. Det er viktig å være ren da de faktisk skal åpne deg opp, skjære i huden din og putte noe inni deg som egentlig ikke skal være der. Det er faktisk ganske risikabelt å ta silikon, man vet aldri om kroppen kommer til å støte bort silikonen eller ikke. Man kan også få infeksjoner og slike ting, det er jo selvfølgelig ikke ofte – men det skjer! Operasjonen gikk veldig fint, jeg lå i narkose og fikk ikke meg meg noen ting haha.. Da jeg våknet opp noen timer etterpå var jeg helt utslitt og skjønte egentlig ingenting. Jeg husker ikke så mye heller! Samme dagen hadde jeg heller ikke så veldig vondt, det var dagene etterpå jeg nesten skulle ønske jeg ikke gjennomførte operasjonen likevel.

Den andre dagen var helt klart verst. Jeg klarte såvidt å bevege på meg og det føltes ut som om hele brystet mitt var knust og at jeg hadde blitt påkjørt av en lastebil. Jeg kastet også opp masse, og da blant annet smertestillende jeg tok. Så jeg hadde faktisk ingenting smertestillende i kroppen de første dagene. Det er nok derfor jeg også hadde så veldig vondt. Jeg er farlig allergisk mot nøtter, noe legene som opererte meg også visste og da skal man visst ikke ha pinex forte. Jeg er litt usikker på om disse pillene inneholder nøtter, men ett eller annet var det hvert fall. Da jeg var så dårlig etter operasjonen bestemte mamma seg for å ringe ned til klinikken jeg opererte på og høre hva det var. Vi fikk da vite at det var dette som var problemet og vi var nødt til å komme ned for å hente andre smertestillende piller. Jeg fikk da morfin! Dagene etter gikk da mye bedre, selvom jeg fortsatt hadde veldig vondt. Jeg lå rett ut i over en uke med masse smerter i brystet. 

ETTER

Nå er jeg veldig fornøyd med resultatet og angrer ikke et sekund på at jeg valgte å ta silikon. Jeg syntes det er fint at man faktisk kan gjøre slikt! Jeg sier ikke at jeg ble kvitt alle mine problemer da jeg tok silikon, men jeg fikk pupper og det var det eneste jeg ville ha. Så for meg var det valget riktig og nå er jeg komfortabel med kroppen min og kan gå med de klærne jeg har lyst til. Jeg føler meg bedre og går ikke rundt og er usikker å tenker på pupper hele tiden. 

55 kommentarer

Siste innlegg