Skjønner ikke hvordan jeg overlever

//Reklame – inneholder annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Vanligvis pleier jeg å elske søndager. Denne dagen er virkelig til for å slappe av, ta det med ro og kose seg! Denne søndagen derimot er ikke så perfekt. Jeg har faktisk akkurat kommet meg hjem fra en danse forestilling uten så veldig mye søvn i natt! Jeg skjønner faktisk ikke hvordan jeg overlever, da jeg våknet i dag tidlig var jeg vel nesten fortsatt full.. Uff! Min lillesøster driver med dans og idag var det tid for show. Jeg merker jeg skulle tenkt litt lenger i går og faktisk tenkt på at jeg har planer dagen etter, tidlige planer. 

Gårsdagen var dog veldig koselig og jeg storkoste meg. Jeg var jo på julebord med hele gjengen fra Paradise Hotel og jeg merker jeg faktisk er veldig stolt over at det var jeg som foreslo og fikk igang julebord praten. Hadde ikke det skjedd hadde heller ikke den flotte gårsdagen skjedd. Det ble selvfølgelig litt drama og mennesker som absolutt ikke burde blitt kastet ut fra et utested ble det. Jeg skjønner ikke hvordan en edru hyggelig person kan bli kastet ut av et utested? Jeg skjønte heller ingenting i går haha.. Noen vektere syntes bare det er morsomt å være ”sjef” over noen. Jeg blir kvalm over hvordan enkelte personer faktisk oppfører seg og behandler andre! 

Uansett, kvelden startet rolig på en veldig fin restaurant her i Oslo. Vi spise på et sted som heter Bølgen og Moi. Jeg valgte selvfølgelig biff og den smakte helt fantastisk. Jeg klarer faktisk ikke beskrive hvor glad jeg er i biff haha..

📸 YESTERDAY IN PICTURES

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Kjolen min er faktisk gammel og jeg har vel hatt den i snart to år? Om ikke jeg tar helt feil. Jeg elsker slike kjoler på denne tiden, røde fine kjoler i jula slår aldri feil. Selvom jeg har brukt denne kjolen før og selvom den er ganske gammel bruker jeg den fortsatt. Jeg er virkelig ikke en av dem som bruker et plagg en gang for så å kaste det, eller aldri bruke det igjen. 

Jeg har forresten funnet en kjempe fin side som selger masse fine kjoler. Jeg har tittet litt gjennom nettsiden og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å klikke noen fine ting hjem. Nettsiden heter Bubbleroom, du kan finne den HER. Hva syntes du? 

Nå er jeg nødt til å få i meg noe mat før jeg svimer av. Jeg har ikke spist siden biffen i går og det begynner å bli en god stund siden. Resten av dagen har jeg ingen andre planer enn å bare være hjemme å slappe av. Jeg er også nødt til å redigere video, men det skal gå fint! Det frister mest å sove, men nå har jeg en gylden mulighet til å snu døgnrytmen min. Jeg tviler på at jeg klarer å holde meg våken i hele dag, men jeg skal virkelig prøve alt jeg kan for jeg er så lei av døgnrytmen min nå! Vi blogges mer senere babes, ha en fin dag videre. Love you all♡

11 kommentarer

Siste innlegg