Isabelle på date + Paradise Hotel reunion

//Reklame – annonselenker 

Processed with VSCO with c1 presetØYENSKYGGEN JEG HAR PÅ MEG KAN DU FINNE HER (fra Lyko).

Hallo og god lørdag alle mine fine♡

Nå har jeg nesten akkurat våknet, så for meg er det nesten god morgen. Eller, jeg har vært våken noen timer nå, men det føles ikke sånn for like trøtt er jeg fortsatt haha.. Døgnrytmen min er helt på bærtur og jeg har ikke fått sovnet før klokken fire – fem på natten i det siste. I natt kan det ha noe med at jeg var ute av huset til ganske sent, men det er ikke noen unnskyldning! Jeg skulle ønske jeg klarte å sovne med en gang jeg la hode ned på puten.. 

Jeg vil ikke si at jeg har vært på date for jeg vil ikke selv kalle det for det, men jeg vet at det er mange andre som kaller dette for en date – blant annet de jeg har fortalt dette til! Jeg og en venninne av meg har vært på ”dobbeldate”, jeg syntes nesten det er litt kleint å si haha.. Vi har møtt noen gutter som kommer fra LA, og har hengt litt med dem og vist dem litt rundt i Oslo. Det er også en grunn til at det har vært litt engelsk på snappene (isabelleeriksen) mine disse dagene! Det kommer nok neppe til å skje noe mer nå og jeg tviler på at jeg kommer til å prate så veldig mye mer med dem fremover. De reiser nemlig hjem igjen imorgen, noe som går helt fint for meg haha.. 

Processed with VSCO with c1 presetØYENSKYGGEN JEG HAR PÅ MEG KAN DU FINNE HER (fra Lyko).

_______________________________________________________

I kveld er det tid for enda et julebord, med venninner. Denne gangen skal hele Paradise Hotel møtes og kose oss sammen. Jeg er utrolig glad og stolt over at jeg faktisk foreslo og satt igang denne samtalen om PH julebord. Jeg tror det kommer til å bli utrolig koselig og ikke minst morsomt. Denne gjengen er veldig fin og jeg er evig takknemlig for at jeg faktisk kan kalle meg en del av gjengen for alle menneskene er fantastiske på hver sin måte. Okei, nå overdrev jeg litt – men jeg er skikkelig giret for kvelden.

Planen er å dra ut å spise sammen, vors og til slutt står byen for tur. I det siste har jeg faktisk vært en del ute, jeg som liksom ikke drar så mye ut lenger haha.. Jaja, det er desember og julebord sesong så da må man egentlig bare regne med det! 

Processed with VSCO with c1 preset

Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg begynner å fikse meg og finner ut av hva jeg skal ha på meg. Det er alltid like vanskelig, men jeg skal nok få det til! I dag føler jeg for å pynte meg skikkelig og være på mitt absolutt beste. Jeg gleder meg til å se hvordan det blir. Vi blogges senere babes, ha en fin lørdag videre! Love you all♡

5 kommentarer
    1. Hei, hei Isabelle jeg elllllllsker kanalen til du også mertine og jeg har sett alle videoene deres minst 10 ganger😅 jeg elsker bloggen din også! ILY❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg