Ukens spørsmål// SEX MED EN JENTE. MIN DILDO. JEG ER TJUKK. PRØVD DOP ++

//Reklame – annonselenker


GENSER – GINA HER. LIGNEDE BH – NAKD HER. LIGNEDE ØREDOBBER – NAKD HER

Hvorfor bruker du sminke når du trener? Er det ikke ubehagelig?
Jeg pleier som regel ikke bruke så mye sminke når jeg trener. De gangene du eventuelt har sett det på snap har jeg enten hatt planer før eller etter trening. Jeg gidder jo aldri fjerne sminken fordi jeg skal trene for så å sminke meg igjen! 

Føler du at du har stor mage, har du slitt med spiseforstyrrelser?
Nei, jeg føler ikke at jeg har stor mage. Spiseforstyrrelse har jeg heller aldri hatt, det kommer jeg nok heller ikke til å få da jeg er alt for glad i mat! 

Du er litt stor, bra du begynte å trene. Er det derfor du begynte å trene?
Dette var ikke noe hyggelig å høre, likevel bryr jeg meg veldig lite om hva du syntes. Jeg syntes ikke jeg er stor, jeg syntes jeg ser veldig bra ut og jeg elsker kroppen min akkurat som den er. Grunnen til at jeg har begynt å trene er både på grunn av helse og kropp, men mest for å holde meg i form og rett og slett bare stramme litt opp. Målet mitt er ikke å bli så veldig mye tynnere. 

Når var det du kyssa en gutt for første gang og hvor?
Da gikk jeg faktisk i niende klasse. Jeg husker det skikkelig godt faktisk! Jeg har helt sikkert kysset noen på barneskolen og i barnehagen, men det teller ikke for meg. Så første ordentlige gangen min var i niende klasse, på min aller første fest. Ja det var alkohol der, heldigvis drakk ikke jeg noen ting. Jeg bare smakte litt, men var edru. 

Du er sykt fin uten sminke, hvorfor går du ikke mer uten sminke?
Tusen takk, så koselig å høre. Jeg elsker å sminke meg og jeg elsker hvordan jeg selv ser ut med sminke, derfor liker jeg å sminke meg når jeg skal ett eller annet. Jeg går også veldig mye uten sminke faktisk, selvom det kanskje ikke ser sånn ut og jeg trives uten sminke også! 

Har du noen gang vært forelska i en jente?
Nei, det har jeg aldri vært. Jeg er ganske så heterofil når det kommer til følelser og forelskelse!

Har du hatt sex med en jente?
Ja, men det betyr ikke at jeg er bifil. Jeg har ingenting imot dem som er det altså, men jeg er ikke det. Hadde jeg væt det hadde jeg heller ikke vært noe redd for å fortelle det. 

Bruker du dildo? Isåfall hvor ofte?
Haha, personlig er ikke jeg noe fan av dildo nei. Vibrator heller, det har jeg jo også faktisk. Jeg bruker den ikke så veldig ofte faktisk, det er sjeldent jeg har behov for det. Ikke det at jeg har sex, men det er sjeldent jeg er seksuelt frustrert osv. 

Hvor mange er dere egentlig i familien?
På mamma sin side er det meg, min lillebror, mamma og min stefar. På pappa sin side er det pappa, dama hans og to barn pluss meg. Jeg har også tanter og slike ting selvfølgelig. 

Processed with VSCO with b5 presetSNAP: isabelleeriksen

Kan du dokumentere alle pakkene du fikk av Martine? Det hadde vært gøy å lese hva du synes om hver pakke, og ikke minst se innholdet!
Jeg har lagt ut et par av gavene jeg har fått på snappen min faktisk. Legg meg til, hvis du ikke allerede har gjort det: isabelleeriksen. De fleste av gavene jeg får er helt sikkert også vist i videoen Martine filmet i samarbeid med Glitter. Videoen ligger på våres YouTube kanal, du kan finne den HER

Hva hjelper serumet med? Dekker den urenheter eller er det bare for glød? Var jo veldig dyr..
Serumet er egentlig bare for å gi huden din en veldig fin glød enten det er med eller uten sminke. Personlig bruker jeg den under sminke, men jeg har også prøvd den alene og da blir huden min mye finere og ser mye friskere ut. Jeg liker den veldig godt. DU KAN FINNE SERUMET HER

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du noen gang prøvd noen form for dop? Partydop eller lignende?
Jeg er egentlig ikke noe fan av dop og slike ting, men jeg har faktisk prøvd noe og jeg har også fått noe ufrivillig i drikken min. Så jeg vet hvordan det er å ha ting i kroppen som egentlig ikke skal være der. Jeg er ikke fan av den følelsen og trives best som ”meg selv”. Alkohol går selvfølgelig fint. Nå kommer jeg helt sikkert til å få kommentarer på at hasj og weed er bedre enn alkohol, og det kan godt hende det er sant – men jeg liker ikke dop, uansett om det er forsket på om det er farlig eller ikke! 

Hvordan har du fått så fin rumpe?
Hmm, vanskelig spørsmål faktisk. Jeg aner ikke. Jeg syntes ikke selv at den er så veldig veldig fin. Jeg kunne godt hatt en finere og det er mange som har finere rumpe enn meg. Trent den har jeg heller ikke. Så den er vel naturlig? Haha.. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Når ble du og Martine bestevenner?
Nå er det faktisk snart to år siden. Herregud tiden går så utrolig fort, selvom det føles ut som jeg har kjent henne hele livet. 

Hvor mye ville du maksimalt bruke på en ny telefon?
Jeg er en person som kunne funnet på å investere masse penger i en telefon. Jeg har tenkt på å kjøpe den nye Iphone, den koster vel over 10 000,-? Så det er vel svaret mitt! Jeg jobber jo og driver med masse ting på telefonen, om jeg ikke hadde brydd meg om slike ting hadde jeg nok heller ikke brukt så mye penger på en telefon! 

Hva tenker du om at Rihanna brukte sokker til $1300?
Det kunne jeg aldri gjort selv haha. Merkeklær er egentlig ikke så veldig viktig for meg, så det at folk bruker så mye penger på sokker syntes jeg er helt sykt.

Hvilke skostørrelse bruker du?
Jeg bruker 36 – 37. Det kommer veldig an på hva slags sko det er og hva slags stoff det er. 

Sokker eller barbeint?
Barbeint, helt klart. Jeg syntes faktisk det er litt ubehagelig å ha på sokker, jeg har heller aldri klart å sove med sokker. 

Når var sist du hadde kjæreste?
Det er vel rundt tre år siden. Herregud, tenkt at jeg har vært singel så lenge? Kanskje på tide å finne meg noe snart? 

Kan du lage et innlegg om veskene dine?
Det kan jeg helt sikkert gjøre. Jeg har ikke så veldig mange vesker faktisk, men jeg kan helt sikkert få til et innlegg om det. Jeg har også vurdert å ha et innlegg om alle mine vinterjakker. Hva syntes dere om det?

Har du lyst på forhold?
Både og faktisk. Det frister veldig enkelte ganger og andre ganger syntes jeg det er veldig deilig å være singel! Jeg får bare vente å se om det skjer noe, jeg orker ikke gå rundt å lete etter noen liksom.

Kan du forteller om silikon prosessen? Var det vondt osv?
Jeg har allerede laget en video på det faktisk. Den kan du finne på kanalen til Martine og meg. Jeg hadde det veldig vondt og hadde faktisk lyst til å dø da det var på det verste. Jeg kan helt sikkert lage et innlegg på bloggen om det også, hvis det er ønskelig? 

Hvor mange har du hatt sex med?
Jeg har ikke tellingen lenger faktisk. Jeg hadde faktisk en sex liste på telefonen min før, nå har jeg ny telefon og da ble listen borte så nå aner jeg ikke hvor mange det er. Nå hørtes det ut som jeg hadde hatt sex med veldig mange, men det har jeg ikke altså! Det er vel rundt 15-20.. 

Hva var snittet ditt på ungdomsskolen?​
Jeg var ikke så veldig motivert de siste årene på skolen, men på ungdomsskolen var jeg faktisk ganske flink. I 8. klasse hadde jeg faktisk 4.8 i snitt. Etter tiende hadde jeg litt dårligere, da var det vel 3.2 er jeg ganske sikker på. Jeg er fornøyd med det, og skole og teori er ikke for alle. Jeg liker bedre praksis og det å gjøre ting for å lære, der syntes jeg skoler er litt dårlig. Det var det hvert fall da jeg gikk på skolen! 

 Processed with VSCO with c1 preset
GENSER/ BODY – NLY HER.

Håper du likte alle svarene mine denne uken. Husk at hvis det er noe annet du lurer på er det bare å kommentere det, så skal jeg få svart på det neste uke! Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

74 kommentarer
    1. IKKE EN FREKK KOMENTAR! Jeg bare lurer på om en eller flere av de guttene du har ligget med var mørkhudet (svart)

    2. Du som skrev “du er litt stor,bra du begynte å trene,var det derfor du begynte å trene?” Det er veldig frekt, tenk deg hvis du hadde fått den kommentaren,da hadde nok du også blitt litt lei deg. Det handler faktisk ikke om å være tynnest, folk kan være fornøyd med kroppen sin hvis den er litt stor du er uansett fin. Isabelle jeg synes kroppen din er helt perfekt,alle kropper er det.Er så lei av de der “kroppspreset”Du er perfekt akkurat som du er<3

    3. fine svar<3 enkelte folk ass.. at du er stor, det blir så feil å si noe sånt, viser bare at det er mange missunte sjeler.. du er vakker<3
      ha ei fine helg, gode Isabelle<3

    4. Hahhaha det er det sjukeste jeg har hørt! «Du er litt stor, bra du begynte å trene». Du er smashing og elsker at du sier du er fornøyd med kroppen din😍 you go girl!?

    5. Herregud, har du ligget med så mange når du er så ung??? Det var jo dritmange! Sexliste for å huske?

    6. 15-20 er ikke mye folkens, slapp av og ikke sleng med leppa før dere har et seksuelt liv selv😅 Kan godt huske jeg var en liten dritt som kalte andre for diverse ting fordi de lå med “så sykt mange”, men etter jeg vokste opp innså jeg at alt fra 1-30, mer eller mindre, er normalen. Så skjerp dere:)

    7. Isabelle kan du svare på det med sex med jente selvom man er jente? Fordi jeg er også hetero og kjenner meg igjen, men mange ville sagt det er unormalt.. kan du svare vær så snill? For å vise at det kan man gjøre men betyr ikke at man er lesbe?

    8. Det er lov og utforske ting når man er ung. Og ha sex med en jente er ikke det samme som og ha det med en gutt, men da får man testet ut om det er noe for deg eller ikke. Og nei folkens, 15-20 er overhodet ikke mange. Hun blir 22 år neste år, så det er ikke mange! Haha..
      Digger deg Isabelle 😍😍

    9. Værsåsnill å snakk mer om det med å ha sex med jenter! Er også hetro, men har hatt sex med flere jenter!😐Kan du ikke lage et innlegg om det?😽💗

    10. Hei Isabelle! Bra svar. Angående det med ny telefon så vil jeg virkelig anbefale deg iPhone 8 Plus! Den er under budsjettet ditt og er helt amazing❤️

    11. Hva feiler det egentlig folk som sier du er tykk, du er langt i fra tykk!! Er det rart unge i dag sliter med kroppspress og annen psykisk helse? Skjerp dere folkens, dere vet selv hvem det gjelder😡

    12. ja,hadde vært innteresant om du laget ett eget inlegg om silikon. spessiellt tiden etter om hvor lenge du brukte tape, resultatet, vurderer du og opperere på nytt? hvor mange strl du gick opp etter operasjonen osv.
      samt fick du mye “hat” eller “undervurderte” tilbakemeldinger fra andre folk?
      hilsen en som nettopp har opperert.

    13. Hvor mange har du hatt sex med?
      Jeg har ikke tellingen lenger faktisk. Jeg hadde faktisk en sex liste på telefonen min før, nå har jeg ny telefon og da ble listen borte så nå aner jeg ikke hvor mange det er. Nå hørtes det ut som jeg hadde hatt sex med veldig mange, men det har jeg ikke altså! Det er vel rundt 15-20..
      Også har du sagt at han du var sammen med for 3 siden var din første? Så det. Betyr at etter det har du har sex med gjennomsnittlig 6 stykker i året i 3 år.. det er mye !

    14. Du er veldig veldig pen❤️❤️❤️ Jeg lurte bare på om når du tok injections, for første gang??? Og når fikk du din første kjæreste (ordentlige kjæreste) ??? Og når ble du født (dato og år) hvor ble du født og i hvilken/hvilke by har du bodd i?????

    15. Vil bare si du er sykt pen! Jeg virkelig liker deg som person, Du er så sinnssykt kul, Å Elsker at du å Martine gjør så mye rart sammen <3 Jeg synes du kan drite i alle frekke spørsmål for du er virkelig perfekt! Jeg skulle seriøst ønske jeg var deg altså. Bloggen din er så sykt bra å jeg leser den daglig for å se om du har lagt ut noe nytt. Du får meg virkelig til å smile på de tyngste dagene, Du smiler å føler med å lese bloggen din så er det noe i meg som bare blir bedre. du er en herlig jente å du er en av mine forbilder (selv om jeg tror vi er like gamle) <3 Stå på med det du gjør <3

    16. Du er helt rå, som er så ærlig. ENDELIG en blogger som tørr å si ting som de er og som de aller fleste på 20 kan relatere seg til. 15-20 som 20 år er heelt normalt

    17. Hei Isabelle, jeg så sånn tilfeldigvis på musikkvideoen til Carl aksen skamløse, å jeg syns jeg så deg og Martine der, så jeg lurer på om det faktisk var dere?

    18. Hei
      For det første må jeg bare si at du overhodet ikke er stor på noen som helst måte. Har sett hvertfall 3 kommentarer tidligere om at du er stor, og wtttf?? du er ikke stor i det heletatt! Håper ikke du tror på det. Det kan fort skje at man begynner å tro på ting selv, fordi man hører det flere ganger.
      En annen ting jeg vil dele med deg er at du kanskje burde tenke litt på hva du deler på bloggen din, for din egen del. Du bestemmer selvfølgelig helt selv hva du vil dele og skrive om, men jeg kjenner meg så igjen i hva du deler. Ett år senere etter at jeg hadde delt personlig ting om meg selv, gikk jeg tilbake og leste hva jeg hadde skrevet og ble sååå syyykt flau.
      Igjen, det er selvfølgelig ditt valg, men av og til er det fint å kunne ha ett par ting ikke alle vet om deg. Hvem og hvor mange du har sex med er for eksempel noe personlig som er fint å ha for seg selv og kanskje sine nærmeste venninner.
      Hilsen meg 🙂

    19. Du er en deilig jente! Det er bare deilig når jenter er store og du er ikke feit så andre folk har ingen ting å ta deg på! Du har så bra personlighet og er ikke redd for å fortelle om ditt private liv!!

    20. Ja, ha et innlegg om vinterjakkene! Nå er jo det iskaldt ute, så da er det jo greit å få skaffet seg en god vinterjakke☺️ Kan du si f.eks denne liker jeg best denne er varm men osv… har lenge lurt på hvilken modell du har på Svea jakken din?

    21. Hahaha småbarn, altså, for de som har sex og de fleste liker det (du kommer i den alderen du å) er det helt normalt å ha sex? Hvem vil ikke ha sex? Så hvorfor bry seg om antall? Flaut av dere altså

    22. Hvilken type sex liker du best å ha m gutter?
      Hvilken type sex hadde dere da du hadde sex m ei jente?
      Skjønner hvis du ikke vil svare😊 elsker deg og bloggen din😍😘💕

    23. Herregud, dere som kommenterer at det er mange, jeg er 19, og har ligget med 20-25 stk, første gang var jeg 15, og jeg har alltid vært singel, jeg stresser rett og slett ikke med å finne noen, fordi jeg ikke er klar for å slå meg til ro med noen. Og jeg tror hun tenker det samme.
      Alt fra 0-50 er normalt i vår alder, så slapp av dere.

    24. Fyfader så mye frekt! Altså, har ikkje folk et liv eller? Haha! 15-20 stk er ikke mangen å ha sex med, skal jo leve og? Ka så om hu har hatt sex med ei jente? Å du som sier at isabell er stor, du burde gå å få hjelp vis du faktisk klarer å skrive sånn til andre 🙂 digge bloggen din!:*

    25. Header bilde ditt er veldig fint, men jeg synes det første bildet du la ut nå hvor du har krøllet hår var enda finere! Kan du ikke bytte til det? Love uuu, fineste deg!❤️❤️

    26. Hei , jeg er en Jente på 15år og jeg elsker alle innleggene dine! Uansett hva de handler om! Fortsett med det du gjør og ikke bry deg om alle sleng-kommentarene du får!❤️ Jeg setter meg dypt inn i det du skriver og du er et stort forbilde for mange, inkludert meg!💕Du virker hyggelig med alle du møter, og du er deg selv! Jeg synes det er det beste!💕 Du er en helt fantastisk blogger og du stiller alltid opp for Martine og de andre vennene dine! Jeg husker en spesiell dag, hvor det hadde skjedd mye! Eks. Noen i familien døde osv😕. For å prøve å føle meg bedre, så leste jeg bloggen din, og jeg følte meg fort bedre! Du må fortsette med det du gjør!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg