Bildedryss – en koselig kveld

Heihei og god kveld alle mine fine ♡

Nå har jeg og et par venninner akkurat hatt et lite julebord. Vi var ute å spiste på en restaurant som heter Tijuana som ligger på Grunerløkka. Jeg har aldri spist der før og var veldig spent da jeg har hørt mye positivt om det før! Det var et utrolig koselig og et litt annerledes sted, noe jeg alltid syntes er morsomt. Maten var utrolig god, det eneste problemet var at det tok veldig lang tid før vi fikk det vi bestilte – men det skal jeg ikke begynne å klage på nå.

Akkurat nå har vi kommet oss hjem til Katrine, som er en av mine veldig gode venner og barndomsvenninne faktisk. Her sitter vi egentlig bare å drikker, prater og koser oss. Eller, jeg drikker faktisk ikke. Jeg tror ikke jeg skal ut i dag, jeg skal jo på et møte imorgen tidlig så en rolig kveld blir det nok for meg!

Nå skal jeg være sosial resten av kvelden, ha en fin dag videre babes! Vi blogges senere, love you all ♡

7 kommentarer
    1. Jeg vil bare gjøre alle informert om at en hore er en som selger seg for sex, de har ikke en spesiell klesstil

    2. Hva er LV lommebok? Har det noe å si? Hvorfor må folk hele tiden påpeke alt som en blogger har som andre ikke har som noe negativt?
      Hvis noen har noe eksklusivt pga ekstra cash, hva er galt i å bruke det og vise det?
      Kjenner jeg blir irritert når jeg leser bloggen hvor mange bare må kommentere noe for å påpeke feil hos andre.

    3. Ukens spørsmål:
      1. Hvor mye ville du maksimalt bruke på en ny telefon?
      2. Hvor mye ville du brukt på 1 par sko?
      3. Hva tenker du om at Rihanna brukte sokker til $1300?
      4. Hvilke skostørrelse bruker du?
      5. Høyhælte sko eller flate sko?
      6. Sko eller sokker?
      7. sokker eller barbeint?
      8. Når kommer bilder/video med tøyeøvelser? Er det gamle eller nye bilder/vudeo?
      Ps. Selv om du ikke er fan av å tøye, er det noe jeg anbefaler veldig. Hvertfall siden du har gått på turn og tøyet mye før. Tøying hjelper til å beholde bevegeligheten i kroppen, det hjelper ved eventuelle fysiske utfordringer og det forebygger mot/forhindrer at du blir fort skadet.

    4. Du er sinnsykt pen. Hadde ønska eg var søsteren din. Og eg vil gjerne stille noen spørsmål:
      Kan du ha vlogmas fra idag?
      Hvis du kunne berre ha brukt 3 sminke produkter hva ville du ha valgt?
      Kan du ha instagram Q&A på youtube og kan du bruke desse spørsmåla da. Eg setter veldig stor pris på viss du bruker desse spørsmåla til noko eller svara meg. Eg er din største fan helt seriøst♥ ser på bloggen din kvar dag♥ plis plis plis♥
      Kan du virkelig bruke desse spørsmåla det setter eg veldig pris på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg