Julegaver til under 100 kr

//Reklame
 

Heihei alle sammen♡

Noe jeg elsker ved desember er at det er mye salg overalt. Jeg er selv ikke ferdig med alt av julegave shopping og syntes det kan være veldig vanskelig til tider. Hva skal man liksom kjøpe? Til venninner, foreldre og besteforeldre er det spesielt vanskelig syntes jeg, dem har jo alt alle sammen! Det føles hvert fall sånn ut. Likevel er det koselig med noen gaver. Jeg har vært å sett litt på forskjellige nettsider og på Ellos har dem faktisk masse julegavetips til under 100kr. Hvor sykt er ikke det? Jeg har funnet meg noen favoritter som jeg tenkte jeg skulle dele med dere! 

🎁 MINE FAVORITTER 🎁

1. HER. 2. HER. 3. HER.

1. HER. 2. HER. 3. HER

1. HER. 2. HER. 3. HER.

1. HER. 2. HER. 3 .HER

1. HER. 2. HER. 3. HER

1. HER. 2. HER. 3. HER

Hva syntes du om mine favoritter? Jeg digger det, og ikke minst så digger jeg at alt dette koster under 100 kroner. Det finnes også masse andre ting på siden dems, som du kan finne HER

Happy shopping babes! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg