Gjør du dette blokkerer jeg deg

Hallo alle sammen♡

I flere måneder, nesten et halvt år har folk ringt meg ned på telefonen min. Det har vært utrolig slitsomt og faktisk skikkelig irriterende! Jeg har ikke telling på hvor mange telefon nummere jeg faktisk har blokkert. Jeg beklager hvis du er en av dem som har ringt meg og en jeg har blokkert nummeret til, men hadde det vært deg hadde du nok gjort akkurat det samme. Det at telefonen så å si aldri ligger stille er utrolig slitsomt og det endte faktisk med at jeg aldri tok telefonen når ukjente ringte. Det hendte jeg gikk glipp av samtaler jeg gjerne skulle hatt og jeg gikk rett og slett glipp av jobbrelaterte samtaler. Noe som ikke er bra i det hele tatt! 

Jeg hadde jo nummeret mitt ute, og jeg orket ikke ringe inn å fjerne det. Jeg tenkte på at jeg burde gjøre det, men jeg gjorde det aldri! Som noen allerede har fått med seg har jo jeg en liten telefon skrekk og det skal en del til før jeg faktisk tør å ringe noen jeg ikke kjenner. Nå i det siste har det ringt masse fra utlandet, noe jeg syntes er skikkelig skummelt. Det har ringt fra både Russland og Somalia, noe jeg syntes er veldig merkelig. Jeg kjenner ingen som bor der eller noen som har russisk telefon nummer. Noen som vet hva det kan være? Hvorfor ringer dem meg? 

Her om dagen klarte jeg endelig ringe å få hemmelig nummer, endelig. Det var virkelig på tide, selvom jeg vet at det kanskje er litt sent. Det er allerede mange som har lagret nummeret mitt og har gitt det videre. Og vær så snill, slutt å ring meg. Jeg kommer ikke til å ta telefonen uansett, og det er en stor sannsynlighet for at du da blir blokkert! 

Dette er ikke for å være kjip, jeg vil gjerne prate med alle dere babes, men når det går utover mitt privatliv og faktisk også jobb er det veldig kjipt for meg. Send meg heller en melding på Instagram DM (isabelleeriksen_) eller legg meg til på Snapchat (isabelleeriksen). Da pleier jeg alltid å svare. Selvfølgelig så svarer jeg også på kommentarer her på bloggen! 

53 kommentarer

Siste innlegg