TV3 / MTG FEST – Bildedryss + FULL PUPP

//Reklame – annonselenker

 Processed with VSCO with c1 preset

God morgen alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat våknet og merker jeg er veldig redusert i dag. I går var jeg som sagt på fest med TV3 og MTG noe som var utrolig morsomt, jeg angrer ikke på at jeg dro for å si det sånn. Noe jeg angrer på er at det ble veldig mye drikke. Det var fri bar og det lover ikke alltid godt! Jeg var jo veldig usikker på hva dette greiene var for noe og visste egentlig ikke hva jeg gikk til. Til våren kommer det jo en del nye serier på tv og i går fikk vi vite hva det var som skulle begynne. Noe så faktisk veldig kult ut og jeg gleder meg allerede til mye av det starter.

Det var masse kjente folk, både folk jeg kjenner personlig og folk jeg har sett på tv så det var veldig morsomt å hilse på mange nye mennesker! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
NIPPEL.. Det er en stor sjanse for at jeg gikk rundt slik i går. Full pupp! Jaja, er det nøye?

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Kvelden var en stor suksess, og jeg storkoste meg så å si hele kvelden. De kveldene man ikke har noe forhåpninger og planer blir alltid de beste, det er så rart det der! Dagen derpå er ikke alltid like morsom, idag føler jeg meg faktisk skikkelig dårlig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig har begynt å bli dårlig dagen derpå. Det ble jeg aldri før og det er så kjipt. I dag hadde jeg tenkt til å trene og gjøre masse andre ting så vi får se om det blir noe av. 

Nå skal jeg lage meg noe mat, fjerne sminken fra i går og slappe litt av. I dag ser jeg virkelig ikke ut i måneskinn. Uff, jaja! Ha en fin dag videre alle sammen, vi blogges senere. Love you all♡

Outfit details


GENSER – GINA HER. LIGNEDE BH – NAKD HER. BUKSE – NLY HER. LIGNEDE ØREDOBBER – NAKD HER. 

61 kommentarer

Siste innlegg