Nå kan du se meg på skjermen

Heihei alle mine fine♡

Husker dere da jeg var å spilte inn noe for en stund tilbake? Jeg sa jo at jeg skulle si ifra her på bloggen når dere kunne se meg på skjermen, og den dagen er idag. Jeg er med i den nye sesongen av kollektivet som allerede har startet på Viafree! Jeg er inne bare et par dager, men disse dagene tror jeg blir veldig bra! Martine og jeg gjorde masse, og var blant annet på Halloween fest med NYX. Det gleder jeg meg masse til å se for der var det virkelig kult. Jeg er litt usikker på når den episoden kommer ut, men det er bare å følge må fremover så får du det nok med deg! 

video:IMG_2171

Du kan se hele episoden der jeg sjekker inn HER

Jeg skal være ærlig å si at jeg faktisk ikke har sett noen episoder enda, men jeg er nok nødt til å starte med det nå som jeg også er med. Håper dere vil følge med på episodene jeg er med i. Hva syntes du om kollektivet så langt?

9 kommentarer

Siste innlegg