Uken som gikk// Min aller første gang. Sluttet å fjerne kroppshår. Respektløse mennesker ++

//Reklame – annonselenker

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat stått opp og skal straks en tur til tannlegen. Jeg sleit jo litt med smerter i kjeven for en stund siden, heldigvis er det borte nå. Jeg trodde jeg hadde fått visdonstenner og at jeg måtte operere ganske fort, og det kommer til å skje men ikke helt enda. Jeg skal tilbake bare for en liten sjekk så denne turen tror jeg og håper jeg blir kort og fin! Senere idag skal jeg også på en liten fest med TV3/ MTG. Jeg er litt usikker på hva det går ut på, men jeg er sikker på at det blir kjempe morsomt! 

Ukens nedtur:
Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt noen store nedturer denne uken. Jeg har hatt en veldig fin uke, bortsett fra at jeg seriøst har sett ferdig alt av serier på Netflix.. Det er nesten litt flaut å si og det høres nesten ut som jeg ikke gjør annet enn å sitte inne å se på serier, men jo det gjør jeg. Er jeg hjemme er det alltid på en eller annen serie eller film fra Netflix på tven. Jeg er avhengig av å ha lyd rundt meg og da er en serie det beste jeg kan ha, samtidig som det er spennende. Jeg har jo neppe fulgt med på alt og er sikkert mye jeg har gått glipp av, men det føles ikke sånn! 

Ukens høydepunkt:
Det har skjedd veldig mye fint denne uken som jeg setter stor pris på. Jeg har blant annet begynt å trene og jeg trente hele tre ganger forrige uke! Jeg har for aller første gang i hele mitt liv sittet barnevakt. Det var utrolig koselig og ikke minst lærerikt for meg! Jeg tror det er en stund til jeg selv kommer til å få barn og det tror jeg er like greit. Jeg syntes selv jeg var veldig flink som barnevakt det er ikke det, men jeg var helt utslitt på kvelden og det er sant det man sier om at barn er den beste prevensjonen haha.. Det er også endelig blitt desember denne uken, desember er så mye bedre enn november selvom jeg har bursdag i november. I desember blir alt mye koselige og man kan begynne å pynte og handle inn til jul noe jeg syntes er kjempe morsomt og ikke minst koselig. Jeg har også endelig kunnet starte å åpne pakke kalenderen min. En gave hver dag frem til jul kan jeg ikke akkurat klage på!

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens tanke:
Hva er egentlig ekkelt med kroppshår? I det siste har jeg lagt merke til at det er veldig lenge siden jeg har shavet, rett og slett fordi jeg ikke gidder nå på vinteren. Det er jo ikke noe grunn til at jeg skal gjøre det, kjæreste har jeg heller ikke. Jeg delte et innlegg forrige uke der jeg skrev at jeg ikke hadde shavet på lenge og det var mange som var enige med meg og det er mange andre jenter som ikke gidder å shave om vinteren. Det var også noen som syntes det var ekkelt og sendte meg meldinger om at det var ekkelt. Hvorfor er det ekkelt? Det er jo helt naturlig. 

Ukens irritasjon:
Mennesker som ikke har respekt for andre har virkelig plaget meg denne uken. Det har vært et par hendelser som jeg har lagt ekstra godt merke til dette og det er sykt irriterende at folk er så sure, spesielt de som har en jobb hvor man skal være service innstilt. Enkelte mennesker er rett og slett bare kjipe og egoistiske. Det må man bare finne seg i, men Gud så irriterende det er. 

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE JAKKE – (svart, fins i flere farger) – NLY HER ELLER ASOS HER. LIGNEDE CARDIGAN – ASOS HER. LIGNEDE BUKSE – NLY HER. LIGNEDE SKO – NLY HER. LIGNEDE TOPP – CUBUS HER

 Processed with VSCO with c1 preset

LIGNEDE JAKKE – GINA HER. LIGNEDE SKJERF – GINA HER. BUKSE – NLY HER. VESKE – LOUIS VUITTON

Ukens mest leste innlegg:

BEAUTY HACKS – Få større pupper og hvitere tenner på 123.

UKENS SPØRSMÅL// UNDERTØYET JEG BRUKER. BH STR. MITT SEXLEKETØY. KYSSET ALEKS? SEX MED MARTINE ++ 

SLIK SER DU BRA UT PÅ BILDER – Større rumpe + se tynnere og høyere ut. 

8 kommentarer

Siste innlegg