VIDEO – Barnevakt, ØL til 9-åring? + MASSE MORO

//Reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig tid for ny video på kanalen til Martine og meg. Vi fikk ikke mulighet til å legge ut video på onsdag, rett og slett fordi vi ikke hadde noe å legge ut. Beklager det! I går var jo jeg barnevakt som de fleste helt sikkert har fått med seg. Vi fant på masse morsomt og jeg filmet alt sammen. Jeg elsker å vlogge og spesielt se resultatet. Det er så morsomt. Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen til Martine og meg, den kan du finne HER

ENJOY♡

MITT FAVORITT ØYENSKYGGE PALETT – LYKO HER.
 

LIGNEDE JAKKE (svart, fins i flere farger) – NLY HER ELLER ASOS HER

LIGNEDE CARDIGAN – ASOS HER.

LIGNEDE BUKSE – NLY HER

LIGNEDE SKO – NLY HER.

LIGNEDE TOPP – CUBUS HER

16 kommentarer

Siste innlegg