Min aller første gang

Processed with VSCO with p5 presetSnapchat: isabelleeriksen

Heihei og god morgen alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg sitter fortsatt hjemme hos pappa etter å ha vært barnevakt i hele går og i natt. Jeg gruet meg faktisk litt, jeg hadde jo aldri vært barnevakt før og jeg var veldig spent på hvordan dette skulle gå. Det var jo riktig nok bare for mine yngre søsken, men likevel var jeg nervøs. Det har faktisk gått overraskende bra og jeg hadde en veldig fin lørdag. En veldig annerledes lørdag, men en veldig fin. Det er ikke ofte jeg ser disse menneskene, jeg bor jo ikke her hos pappa og er ikke akkurat så veldig ofte på besøk så det var koselig. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg pleier jo som regel å ikke være i så god form på søndager da jeg heller bruker lørdager på festligheter. Jeg merker det er utrolig deilig å våkne opplagt uten noe som helst anger og sykdom hehe.. Jeg misunner ikke akkurat alle dere som var ute på byen i går. Jeg fikk gjort så mye produktivt på kvelden etter at jeg hadde lagt ungene, noe som forresten gikk veldig bra. De hørte på meg hele tiden og det var aldri noe problemer. Noe som var veldig deilig! Nå hørtes jeg plutselig veldig gammel ut følte jeg og hørtes nesten ut som en mamma. ”Lagt ungene” liksom..

Uansett, for aller første gang i år så bakte jeg pepperkaker. Vi hørte på julemusikk, sang og bakte! Nok en gang fikk jeg massevis av julestemning, veldig koselig. Jeg vlogget også hele dagen i går, så jeg holder på å redigere den videoen. Planen er å få den ut idag, noe jeg er ganske sikker på at jeg klarer.

⭐️ JULESTEMNING ⭐️

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Så det ikke koselig ut? Jeg hadde det hvert fall kjempe koselig med pepperkake baking og familie. Nå skal jeg spise litt frokost, så er jeg nødt til å komme meg hjemover snart! I dag er det nok en dag med både jobbing og andre ting. Vi blogges senere babes, love you all♡

8 kommentarer
    1. Elsker smilet ditt. Smelter inni meg. Du smiler alltid til meg også når vi møtes ute. Håper søndagen din blir fin babe. Xoxo 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg