En annerledes lørdag

Heihei alle mine fine♡

I dag er en litt annerledes dag for meg. Det er lørdag og jeg skal faktisk sitte barnevakt i hele dag! Jeg vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg, jeg har faktisk aldri vært barnevakt før så jeg er litt nervøs. Det er riktig nok bare for min lillesøster og lillebror på pappa sin side så jeg tror det skal gå bra.

Jeg har akkurat kommet meg hit hvor jeg skal være i hele dag og overnatte. Planen idag er vel egentlig bare å finne på noe gøy. Jeg har veldig lyst til å bake pepperkaker, spille spill og slike ting – så vi får se hva vi gjør. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Min lillesøster og min lillebror. Det er overraskende mange som faktisk spør meg om spørsmål som handler om søsknene mine. Jeg har til sammen to yngre brødre og en yngre søster. En bror på mamma sin side, og disse to på pappa sin side. Alle er altså halvsøsken! Søte da♡

Så langt ut på landet som jeg er nå kommer jeg nok aldri til å flytte selv haha.. Jeg er jo ikke akkurat noe fan av åker og små byer slik som dette, men det er jo deilig å komme seg litt ut av Oslo noen ganger også! Noe jeg helt klart klarer å venne meg til er å få gaver hver eneste dag i desember. Jeg har pleid å få pakke kalender tidligere også, men nå er det liksom litt annerledes. Idag fikk jeg et utrolig fint smykke, til øret. Jeg elsker det og måtte ta det må meg med en eneste gang! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 presetJeg vet – IKKE SNAP OG KJØR… 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg vlogger forresten idag også. Jeg har fått beskjed om at det er veldig mange som vil ha flere vlogger og det er så morsomt at vi får tilbakemeldinger på hva dere liker og ikke. Jeg tror heller ikke jeg har vlogget på en dag jeg ikke har noen store planer så det blir spennende å se hvordan denne videoen blir. Vlogger hvor det egentlig ikke skjer noe er jo noen ganger de beste også. Jeg skal hvert fall gjøre det beste jeg kan! 

Nå skal vi komme oss en tur på butikken, vi skal kjøpe inn noe godteri og mat til i kveld. Ha en fin kveld videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

18 kommentarer

Siste innlegg