Hello desember

Heihei alle mine fine, og god 1. desember ♡

Det er endelig desember og det gjør meg så glad. Jeg syntes desember er så mye bedre enn november selvom jeg har bursdag i november. Når det kommer til været skulle man absolutt ikke trodd at det var desember og snart jul. Solen skinner og det er såvidt snø på bakken! Det syntes jo jeg er litt deilig, men julestemning vil jeg jo ha! Det kan godt være vinter og snø en dag i hele året, og det kan være på juleaften haha..

Nå har jeg akkurat åpnet den første luken i adventskalenderen min. Jeg har fått streng beskjed fra Martine som lagde denne kalenderen til meg om at jeg må åpne en hver dag frem til jul og ikke ta alle med en gang. Har du enda ikke sett at Martine lager kalenderen til meg kan du se den på våres YouTube kanal (Isabelle & Martine)!

Tanken på at det snart er et nytt år skremmer meg litt. Tiden går så sinnsykt fort og det føles ut som om det var 2014 i går! Akkurat nå er jeg på vei til biltilsynet igjen, jeg har enda ikke hentet de nye skiltene mine. Forrige gang jeg var på biltilsynet fikk jeg ikke akkurat den servicen jeg ønsket, men denne gangen håper jeg at jeg får det! Jeg blir så sur når folk ikke viser respekt til andre og når mennesker som jobber med service og andre mennesker ikke engang klarer å smile.

Jeg må forresten bare skryte litt av meg selv, samtidig som jeg klager. Jeg har begynt å trene og har trent hele tre ganger denne uken. Jeg er skikkelig stolt av meg selv og håper virkelig jeg klarer å fortsette! Det eneste problemet nå er at jeg er så sinnsykt støl og jeg klarer såvidt å gå! Jeg har bokstavelig talt vondt i hele kroppen. Det er seriøst en av de verste følelsene jeg vet om og det er grunnen til at jeg ikke fortsatte å trene de andre gangene jeg har prøvd! For jeg har prøvd før, tro det eller ei. Er det kanskje noen som har noen tips når det kommer til trening og å være støl?

Jeg har forresten akkurat startet å svare på ukens spørsmål. Jeg har fått inn masse denne gangen og jeg har lovet å prøve å svare på alt! Så hvis det er noe du lurer på så er det bare å spørre i kommentarfeltet.

Ha en fin dag videre babes, love you all ♡

23 kommentarer
    1. Kanskje upassende, VELDIG rart å spørre om haha,.. men lurer litt på brystoperasjonen til deg og Martine. Dere hadde ca.likt utganspunkt, Martine fyllte mindre en deg og begge under muskelen. Likvel har dere forskjellig størrelse? Jeg liker personlig din størrelse, men martines ser større ut på en måte? er det fordi hun har fått større pupper etter operasjonen? Skal ta silikon selv, og jeg har hørt fra kirurgen at selvom silikon vil se forskjellig ut på alle, så vil ikke størelssen bli veldig forskjellig, kun hvis det tas over muskelen eller personen hadde større pupper før operasjonen. Du og martine er jo også ganske likt bygd? kroppen og høyden?

    2. Et tips for å ikke bli så støl dagene etter du har trent: Tøy ut etter treningen! Tror det kan hjelpe👌🏼
      Elsker deg og Martine❤️

    3. Hvis du klarer å opprettholde treningen din over lengre tid, vil du ikke lengre bli støl, og tøy godt før og etter trening. Flere som gjerne slutter å trene på grunn av dette, men gi det noen uker, så blir det bedre og bedre. lover 🙂

    4. Hva fikk du i kalenderen av Martine i dag?
      Hva gleder du deg mest til i 2k18?
      Hva gjorde du for en time siden?
      ♥️

    5. Kroppen blir vandt til treningen etterhvert.💪 føler det er værst de tre første dagene så går det over. Flink du er💗

    6. Et tips hvis du er støl er å tøye kjeeempe godt ut etter du har trent, det hjelper meg hvertfall veldig mye. Du kan også prøve og gå en bittelite tur etterpå eller en rolig jogging på mølla❤️Digger bloggen din❤️Håper tipset funker for deg💗

    7. Hei, Isabell❤️
      Det å være støl kan være veldig skipt og vondt men det finnes ikke noen negative ting med å være støl- Å være støl beviser bare at du har jobbet veldig hardt på treninger og at musklene dine blir sterkere! Bra jobba!❤️
      Et tips for å kanskje ikke bli så veldig støl er å tøye ut de musklene du har trent rett etter trening, da blir det litt bedre👍🏼 Men man vil alltid, uansett bli litt støl etter treninger hvis du har jobbet skikkelig bra! Love you<3

    8. Hei! Lurte på om du og Martine bor sammen eller om dere bor fra hverandre? Lurte på det fordi at jeg har sett på mange bilder og videoer at dere er ilag😊

    9. Stølheten kommer til å gi seg i løpet av noen uker! Det er bare musklene som trenger å venne seg til å bli brukt. Jeg har trent mye i perioder av og på fordi livet ikke alltid gir meg muligheten til å holde treningen gående, og er alltid støl etter de første øktene. Men så avtar det raskt! Bare fortsett å trene, og ikke gi opp fordi det gjør vondt. Men husk å ikke trene for mye i begynnelsen – det er ikke bra for kroppen med en så brå endring og du kommer til å bli lei etter noen uker. Hold deg til 2-3 ganger i uka til å begynne med, så kan du øke til 4-5 ganger når du er klar for det 🙂

    10. Det er lurt å tøye ut etter du har trent, og husk å få i deg energi rett etter du har trent også❣️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg